Resident Evil 5 - İnceleme
CloudRock
Üye
[center]Yazar: CloudRock (Emircan)[/center]

13 Mart 2009 geldi..


'' Sıcak bir yaz akşamıydı. Kuzenim ayağa kalkmış heyecandan dört köşe PlayStation 2'de Resident Evil 4 oynarken bende internete girdim ve Gametrailers'dan yeni gelen videolara bakıyordum. Siteyi açar açmaz karşıma beklemediğim bir oyunun videosu çıktı. Bu oyun, Resident Evil 5 oyunuydu. Teaser videosunun geldiğini görünce adeta şok olmuştum ve heyecandan ne yapacağımı şaşırmıştım. Çünkü Resident Evil benim için farklı bir boyuttu. Videoyu izledikten sonra olduğum yerde kaldım, videonun sonunda ortaya çıkan 5 logosunu görünce gerçekten müthiş şeyler hissetmiştim. Kuzenim benden çıkan garip sesleri duyunca oyunu Pause yaptı ve yanıma geldi. '' Emir ne oldu ? '' diye sordu. Bende hiçbirşey demeden elimle ekranı gösterdim '' Aaa '' diye bir tepki aldım ve videoyu tekrardan başlattım. Kuzenim videoyu izledikten sonra elinden gamepad'i yere bırakıp yan koltuğa '' O Ha ! '' diyerek zıplamıştı ve kafasını dolabın kapağına çarpmıştı. O günü asla unutmuyorum, aradan geçen zamandan sonra yine tesadüftür ki kuzenim ile beraber o günlerde her zaman yaptığımız gibi Resident Evil 4 oynuyorduk ve başında sabahlıyorduk. Bu sefer oyunu bitirip Gametrailers'a heyecan olsun diye Resident Evil 5 Teaser izlemek için girdik. Fakat karşılaştığım yeni video beni yine o günkü gibi şok etmişti. Bu seferki video beni gerçekten bitirmişti. Kuzenim ile sessiz bir şekilde 1,2 dakika kaldık ve sevinçten ne yapacağımızı şaşırdık. O günden beri o videoyu rekor sayıda izlemişizdir.

Ve günümüze geldiğimizde şuan benim için ayrı bir anlam taşıyan bu oyun çıktı. Hatta oynayıp bitirdim. Çıkmadan önce o kadar resim ve video yayımlandı ama neredeyse hiçbirine bakmayıp kendimi bu günlere sakladım. Oyun şuan ellerimin arasında duruyor. 1.5 yıl hatta daha fazla süren bu bekleyişin ardından elimde duran bu oyuna bakıyorum ve '' Zaman ne çabuk geçti ? '' diye kendime hep soruyorum.

Şimdi ise yıllardır heyecanla beklediğim oyunuma kavuştum...''


[center]
[img width=236 height=298]http://i43.tinypic.com/21o412.jpg[/img][/center]

Uzun bekleyişin ardından Resident Evil efsanesinin yeni oyunu olan, Resident Evil 5 raflardaki yerini aldı ve Resident Evil severler tarafından oynanmaya başladı. Yeni oyunumuz 4.oyun ile başlayan köklü değişimin son halini ve inanılmaz kurgulanan hikayenin yeni olaylarını temsil ediyor. Bir çok Resident Evil oyuncusu değişime tepki göstersede ortaya çıkan bu oyun, bir çok Aksiyon ve Gerilim seven oyuncuyu seriye bağladı ve kitleyi epey yükseltti. Serinin bu oyununda, Resident Evil'ın esas çocuğu olarak gördüğümüz ve eski oyunlarda kontrol etme imkanı bulduğumuz Chris Redfield'ı bir kez daha kontrol ediyoruz. Fakat bu köklü değişimden Chris'de payını fazlasıyla almış...

[center][img width=640 height=360]http://i43.tinypic.com/2cwu4j8.jpg[/img]

[b]Karanlık Koridorlar Sizleri Bekliyor !![/center]

Şöyle bir geçmişe dönersek; Raccoon City'de yaşanan facia ve yok oluştan sonra, Leon Scott Kennedy karakterini 4.oyunda bir kez daha kontrol etmiştik. Leon, Başkanın kızı olan ve kaçırılan, Ashley Graham'ı bulmak için görevlendiriliyordu. Gittiği yerde işlerin ters gitmediğini anlayan Leon'u, Raccoon City'de yayılan virüsün ve oluşan zombilerin yarattığı kaos ortamından çok daha fazlası bekliyordu. Parazit diye adlandırdığımız bu yeni hastalık artık beyinsiz zombiler yerine akıllı ve güçlü yaratıklar ortaya çıkmasını sağlıyordu. Bu parazit ilk olarak Leon'un gittiği bölgede bulunan insanlarda kendini gösteriyor ve onları daha yabani hale getiriyor. Bizde bu yeni virüse karşı hem Ashley'i arıyorduk hemde güçlü ve akıllı düşmanlarımıza karşı büyük bir yaşam mücadelesi veriyorduk. Bunların yanı sıra eski oyunlardan tanıdığımız Ada Wong karakteri ile de yer yer karşılaşıyorduk ve son olarak Jack Krauser, Salazar ve Saddler gibi Resident Evil serisine eklenen ve artık bütünleşen karakterlerde karışımıza çıkıyordu. 4.oyunun sonlanmasıyla artık bu yeni parazit ticaret yollarına girmişti ve bütün dünyaya yayılma olasılığı yüksekti. Bu ticaretin ana kaynaığı Afrika'da KIJUJU adında bir bölge olduğu tespit edildi ve B.S.A.A adında bu virüse karşı koymak için kurulan bir takım dünyanın çeşitli yerlerine adamlarını yerleştirdi ve kontrol altına aldı. Ana kaynağın Afrika olduğu testip edildikten sonra teşkilata katılan deneyimli asker Chris Redfield, KIJUJU bölgesine gönderildi ve işte Chris için herşey Afrikaya ayak bastıktan sonra başladı. Çünkü Chris Redfield, bu parazitin yayılmasının altında, kapanan Umbrella şirketinin yerine geçen Tri-Cell olduğunu ve serinin efsane karakteri Chris'inde baş düşmanı olan Albert Wesker'ın da bu işin içinde olduğunu bilmiyordu.

Müthiş bir giriş videosundan sonra Chris Redfield'ın Afrikaya gelişini ve aradan geçen 10 yılın ardından ne kadar olgunlaştığını görebiliyoruz. Chris'i 5.oyunda ilk gören Resident Evil oyuncuları eski oyunlardakinden farklı olduğunu anlamıştır. Eski oyunlarda göremediğimiz karizmasını yakalayan ve bunun üstüne vücudunun gelişmesi ve kuvvetinin yükselmesi Chris'i epey değiştirmiş ki oyun sırasında gücünden bolca faydalanıyoruz. KIJUJU bölgesine ayak basan Chris, orada bulunan insanların normal olmadığını ilk etapta anlayabiliyor çünkü ticaret yoluna giren bu parazit KIJUJU bölgesindeki insanları yavaş yavaş kendi içine doğru çekiyor. Düşünceler içersinde artık Afrikaya ayak basan Chris, doğal olarak oraya yabancı kalıyor. Önceden de dediğimiz gibi dünyanın çeşitli yerlerinde kurulan, B.S.A.A örgütünün Afrika şubeside mevcut. Ve afrika kısmında başarılı bir asker olan, Sheva Alomar adındaki güzel bir bayan Chris Redfield'a partnerlik ve yol göstericilik yapması için yanına veriliyor. İlk tanışmadan sonra yanına Partner olarak verilen Sheva'yı gören Chris, Resident Evil serisinin efsane karakteri ve bir zamanlar kendi partneri olan Jill Valentine karakterini aklına getiriyor ve oyunda yer yer gördüğümüz düşüncelere tekrar dalıyor. Afrikaya ayak bastıktan sonra şüphelenmeye başlayan Chris'in şüpheleri boşa çıkmıyor ve Sheva ile beraber KIJUJU'da işlerin yolunda gitmediğini anlıyorlar. Artık onları güçlü, zeki yaratıklar ile ve beklenmeyen süprizler ile dolu zorlu bir mücadele bekliyor..
[center]
[img width=640 height=360]http://i44.tinypic.com/2h502ug.jpg[/img][/center]

[center]Chris ve Sheva İkilisi Çok Uyuşuyor.[/center]

Oyun artık kontrolü bize bırakıyor ve ilk bölüme başlıyoruz. İlk etapta doğal olarak grafikler dikkatimizi çekiyor. Oyunda kullanılan grafikler bir çok oyuna gerçekten çok çok başarılı olmuş hatta en iyiler arasında. Özellikle sıcak bir ülke olan Afrikanın sıcağı oyuna çok iyi yansıtılmış ki bende bunu fazlasıyla bekliyordum zaten. Öyle ki, oyunda yer yer karakterlerimiz sıcaktan ve mücadele etmekten terleyebiliyor, nefes nefese kalabiliyor. Grafiklerin başarılı olduğu en iyi nokta ise karakterlerin modelleri. Kullanılan animasyonlar oyundaki karakterleri gerçek hayatta gördüğümüz hale getirmiş diyebilirim. Karakterlerin ağız mimikleri ve olaylara karşı verdikleri tepkiler gerçekten görülmeye değer olmuş. Kostümlerindeki detaylara baktığımız zaman çok özen gösterilerek yapıldığını anlayabiliyoruz. Çevre detayları ise bazı kısımlarda çok iyi gözüküyor bilhassa oyun sırasında bölümlerde geçtiğimiz kısımlar gerçekten çok başarılı duruyor. Fakat oyun dışında kalan kısımlar gözle görülür şekilde sırıtabiliyor sanki boş bir duvarmış gibi hiçbir tepki vermeden durabiliyor. Bu kısımlar ile ilgilenmediğimiz için Capcom özen göstermemiş olsa gerek ama uzaktan bakıldığında kötü bir görünüm verdiğini anlayabiliyoruz özellikle ağaçların yaprakları ve KIJUJU halkının yıkanan çamaşırlarına doğru gittiğimizde sanki bir duvara doğru koşuyormuşuz hissi dediğim gibi çok sırıtmış. Silah detayları belkide en çok hoşuma giden noktalardan biri oldu. Her silah ayrı ayrı özen ile tasarlanmış ve oyuna çok başarılı bir şekilde yansıtılmış. Oyunun ortalarında açılan yeni silahları gördükçe bunu rahatça anlayabiliyorsunuz. Düşmanlarımızın detayları ise yine başarılı duruyor fakat göza çarpa bir nokta ise bazen aynı karede 3,4 aynı tipe sahip düşman görüyor olmamız. Bu konuya bazı sebeplerden dolayı özen gösterilmemiş olsa gerek ki Capcom böyle birşey yapmış. Fakat oyunun üstün grafiklerinin yanında aynı tipe sahip düşmanları hiç yakışmıyor diyebilirim. Boss'ların detayları ise gerçekten çok başarılı olmuş. Her bos'un detayı ayrı ayrı yapılmış ve oyuna müyhiş bir şekilde yansıtılmış.

Ekranda sağ alt kısımda Chris ve Sheva'nın sağlık bar'ları mevcut. Yuvarlak bir şekle sahip bar'ın ortasında elimizde bulunan silahın resmi ve dışında ise yeşil olarak gösterilmiş sağlık düzeyimiz mevcut. İstediğimiz zaman açıp, kapatabildiğimiz harita unsuruda gerekli oluyor ve güzel yapılmış. Oyunda gitmemiz gereken yönü bulmak için tek tuş ile sağ üst köşede bulunan haritamızı istediğimiz zaman açıp/kapatabiliyoruz. Bunun dışında ekrana fazla detay eklenmemiş. Eski oyunlarda başlayan ve klasikleşmiş olan '' Çanta '' unsuruda 5.oyunda mevcut. 4.oyunda sürekli oyunu durdurup çanta ekranını açıyorduk ve oyundaki aksiyon bir anda kayboluyordu. 5.oyunda ise hiçbir ekrana gerek kalmadan hızlı bir şekilde çantamızı açabiliyoruz. Ekranda fazla yer kaplamayan çantamıza oyun sırasında bulduğumuz mermileri, bombaları ve sağlık spreyleri dışında seçtiğimiz silahlarımızı ve çelik yelek gibi koruma amaçlı giysileride koyabiliyoruz. Fakat şikayet edilen noktalardan biri olan '' Çanta açıkken hareket edememe '' unsuru dikkat çekiyor. Normal olarak bakarsak çatışmanın yoğun olduğu ortamlarda hem karakterimizi hemde çantadaki eşyaları kontrol etmek daha zor oluyor ama çanta açıkken haraket etme özelliği bir kaç oyuncu tarafından eksik olarak belirtiliyor fakat çantadaki eşyaların yerlerini iyi bilirseniz çatışmalarda çok hızlı bir şekilde seçebildiğinizide belirtelim. 4.oyunda bulunan silah satıcısı 5.oyunda kaldırılmış. Bölümler başlamadan karşımıza çıkan ekranda çanta düzenini ve oyun sırasında topladığımız altın veya değerli eşyaları satabiliyoruz. Topladığımız paralar ile silahlarımızı Upgrade edebiliyoruz. Silahta alabiliyoruz ama bölümler içersinde çantalar içinde silahlar bulabiliyoruz dolayısıyla bu unsura pek gerek kalmıyor. Capcom çanta için şikayetlerin geleceğini önceden düşünmüş ki seriye yeni eklenen '' Tek tuş ile silah değiştirme '' özelliği gelmiş. Evet artık tek tuş ile silah değiştirebiliyoruz ! sürekli çanta açmak yerine bir silahın mermisi bittiği zaman tek tuş ile silahımızı seçiyoruz. Bunların düzenini önceden çanta üzerinde yapıyoruz ve D-Pad kısmındaki tuşlara göre yerleştiriyoruz. Silah dışında bomba, sağlık spreyi, mermi gibi unsurlarda tek tuş detayına dahil olabiliyor. Son olarak oyunda anlık tuşlarda mevcut tıpkı 4.oyunda olduğu gibi. Bazen ara videolarda birden karışımıza çıkan anlık tuşlar heyecanlanmamızı fazlaca sağlıyor, gerekli tuşa basamassak eğer karakterlerimiz acımasızca ölebiliyorlar.

[center][img width=640 height=360]http://i41.tinypic.com/1znsg2p.jpg[/img]
Durgun Anlarda Çantayı Açınız.[/center]

Önceden de dediğimiz gibi oyunda bize yol göstermesi ve partnerlik etmesi için yanımıza B.S.A.A Afrika şubesinde çalışan deneyimli asker Sheva Alomar karakteri veriliyor. Geçmişinde Umbrella şirketi ile bağı bulunan Sheva ilk kez 5.oyunda karışımza çıkıyor güzelliği ile dikkat çekiyor. Oyunda ön planda olan Partner'lik ve yardımlaşma ilişkisinde Sheva'nın rolü oldukça büyük. Sheva, 4.oyunda sorun çıkartan Ashley aksine bize yeri geldiğinde yardım ediyor ve düşmanlardan kurtarabiliyor. Mekanlarda bulunan eşyaları kırarak içlerinden mermi, sağlık gibi gerekli unsurları bulabiliyoruz. Bu faktörde Sheva bizim yapmamıza gerek kalmadan yapay zekasını kullanıyor ve çevredeki eşyaları kırarak bize lazım olan detayları çantamıza koyabiliyor. Hatta yanımıza gelip kendi elleri ile mermimiz veya sağlığımız az ise yardım edebiliyor. Fakat yapay zekası yer yer sorun çıkartabiliyor. Özellikle Boss dövüşlerinde bizi çıldırttığı anlar olabiliyor. Sürekli oyunda verebildiğimiz komutlar ile Boss savaşlarında Sheva'yı yönlendirmemiz gerekiyor '' Sheva gellll artık !!! ''. Yoksa Boss'lar tarafından tek hamlede öldürülebiliyor. Bu unsur pek büyük gözükmesede yer yer sorunlar çıkartıyor. Partner ilişkisinin ön planda olduğunu söylemiştim, ara videolarda Chris ve Sheva arasında geçen ve oyun içinde de geçen diyaloglar gerçekten çok hoş yapılmış. Oyun sırasında da Sheva'nın gerekliği olduğunu anlayabiliyoruz. Bazı bölümlerde tek kişinin yapamadığı detayla mevcut. Chris tek başına olsaydı sanırım üstesinden gelemezdi bunların, ama bir partnerimiz olduğu için bu engelleri kolayca aşabiliyoruz. Mesela yukarıya çıkıp kapıyı açmamız için düğmeye basmamız gerek fakat merdiven kırılmış. Chris 98 klo olduğundan yukarı ulaşamıyor. Ama durun ! yanımızda partnerimiz var unutmayalım. Gerekli tuşa basarak zayıf ve güzel vücutlu Shevayı, Chris'in kaslı kolları ile yukarıya tek hamlede fırlatıp kapıyı açabiliyoruz ve bunu gibi bir çok 2 kişinin gerektiği detaylar mevcut.

Belkide Resident Evil 4.oyunla başlayan ve en çok eleştirilen kısım büyük oranla değişen kontrollerdir. Kimine göre gayet iyi, kimine göre ise çok kötü. Bu detayın ortak noktası 4.oyundan beri bir türlü bulunamadı ve forumlarda sürekli tartışıldı hala daha tartışılıyor. Oyunda bildiğiniz gibi TPS bakış açısı hakim. Jun Takeuchi'nin özellikle dikkat çektiği noktalardan biride kontroller. Çünkü oyundaki silah kullanım anlayışı diğer oyunlara göre biraz daha zor ve zahmetli. Oyunun yapım aşamasında gerçek Askerler ile silahlar üzerinde çalışılmış ve oyuna Profesyonel silah kullanım anlayışı getirilmiş. Diğer silahlı oyunlarda ekranda '' AIM '' simgesi mevcut ve bunu düşmanların üzerine getirerek ateş ediyoruz. Resident Evil 5 oyununda ise durum biraz daha gerçeğe yakın yapılmış. Silahımızda bulunan lazer sistemi sayesinde AIM unsuru ortadan kalkmış ve daha gerçekçi bir oynayış ortaya çıkmış. Çatışmalarda gerekli bölgeye gittiğimiz zaman nişan alıyoruz ve düşmanlarımıza karşı mücadele veriyoruz. Bazen arkamızdan saldıran zeki düşmanlarımıza karşı da kaslarımızı kullanarak yumruğu patlatabiliyoruz. Düşmanların gelen mermilere verdikleri tepkiler gerçekten çok başarılı olmuş. Oyundaki tempoyu biraz daha yükseltmek istiyorsanız Chris'in gücünü kullanabilirsiniz. Düşmanların ayaklarına veya suratlarına ateş ederseniz sersemliyorlar. Bu sırada yanlarına koşup gerekli tuşa basarsanız Chris bitirici vuruşu yapabiliyor ve gücünü bu noktada konuşturuyor. Aynı şekilde Sheva Alomar karakteride tekme veya uçan tekme atabiliyor. Oyunda özellikle düşman sayısı yer yer çok fazla olabiliyor. Bu esnada kamera açısı nedeniyle tek noktaya odaklanıyorsunuz ve arkanızda veya yanınızda neler olup bittiğine bakamıyorsunuz. Fakat 4.oyunda da bulunan Quick Turn olayı 5.oyun içinde geçerli bu sayede anında arkanıza dönüp düşmanlarınızı kolayca öldürebiliyorsunuz. Kontroller eğer yavaş gelirse Options kısmında AIM Speed hızını yukarı çıkartarak oyunun daha hızlı olmasını sağlayabiliyoruz. Hissedilen türde bir hızlanma olabiliyor.

[center][img width=640 height=292]http://i42.tinypic.com/2lnk8x0.jpg[/img]
Sheva.. Güzel Sheva !![/center]

Bilindiği gibi 4.oyun ile gidilen değişimde '' Korku '' unsuru arkaplanda kalmıştı aksiyon daha ön planda bulunuyordu. Aynı şey Resident Evil 5 oyunu içinde geçerli. Fakat gerilim dozu yüksek sahnelerde oyunda mevcut yok diyemeyiz. Afrikanın sıcağında ve açık alanlarında verdiğimiz aksiyon dolu mücadeleden sonra yaşanan olaylar sonucu süpriz mekanlara giderek dar ve karanlı koridorlardan geçtiğmiz zamanlar oluyor. Bu sırada bir anda karşımıza çıkan süpriz düşmanlar insanı fazlaca gerebiliyor. Başarılı boss savaşlarında ise heyecan ver gerginlik hissi tavan yapıyor diyebilirim. Hatta ben bir boss ile kapışırken heyecandan ayağa kalkıp öyle bitirmiştim. Düşmanların kalabalık gelmesi ise gerilim ve heyecanlanma faktörünü gerçekten çok etkiliyor. Bir düşman sizi tuttuğunda heyecanlanabiliyorsunuz veya kaçarken önünüze bir anda çıkan düşmanı görünce anlık bir gerilim yaşaybiliyorsunuz. Oyun gerçekten bu hisleri çok iyi yansıtabiliyor. Ama dediğim gibi Aksiyon kısmı daha ön planda duruyor. Şimdi oyunda en çok göze batan noktaya gelmek istiyorum. Özellikle Next Gen döneminde çıkan bir iddialı oyunda '' Monotonlaşma '' unsuru boy gösteriyor. Malesef aynı olay Resident Evil 5 oyununda da geçerli. İlk bölümler hatta oyunun ortalarına kadar herşey iyi gidiyor fakat bir zaman sonra sürekli aynı şeyleri yapıp bölümleri bitirdiğinizi farkediyorsunuz. Bir iki bölümde farklı hareketlilikler olsada oyunda '' Yürü, Ateş et, Kapıyı aç, Mermi veya Altın topla, Boss'u öldür '' detayları bir zaman sonra kendini tekrarlıyor ben oyunun en büyük eskisi budur..

Müziklere gelirsek eğer az önce belirttiğim gerilim hissine ciddi anlamda etki eden müzikler mevcut oyunda. Belirttiğim karanlık koridorlardan geçerken çalan müzikler insanı gerebiliyor. Fakat korku unsurunu bırakıp ana kurguya yanii aksiyonda kullanılan müziklere bakarsak gerçekten çok ama kaliteli olmuş. Oyunun temposu hızlandıkça çalan müziklerde değişebiliyor ve insanı büyük ölçüde motivasyon sağlıyor. Özellikle boss savaşlarında çalan müzikler oyundan aldığınız zevk unsuruna büyük etki edebiliyor. Şu '' Daktilo ''yu iyi biliyorsunuzdur, gerilimli anlardan sonra save etmek için daktilolara giderdik ve araya sakin müzikler girerdi hepside birbirinden güzeldi. 5.oyunda ise daktilo unsuru kalkmış yerine Otomatik save ve Check point unsuru gelmiş. Fakat o sakin müzik kalkmamış, bölümler bittikten sonra çalan müzik şahsen benim çok hoşuma gidiyor. Bazen gerilimli bazen aksiyonlu bölümlerden sonra durup o müziği dinliyorum ve kendimi dinlendiriyorum. Müzik etkeni özellikle 4.oyundaki kötü müziklerden sonra 5.oyunda çok iyi gelebiliyor. Artık yazının sonuna geliyorum son sözlerim ise bu oyunun Resident Evil ismine büyük oranda kalite kazandırdığı yönünde. Çünkü oyun gerçekten çok güzel bir zaman sonra kendini tekrar etmeye başlasada araya gelen videolar ve muhteşem derecede zevk veren boss dövüşleri bu eksinin üstünü azda olsa örtebiliyor. Son olarak oyunda bulunan temel taşlardan biri olan Co-Op sisteminden bahsedelim. Ana senaryo üzerinden arkadaşlarınız ile Co-Op olarak oynama imkanınız var gerçekten çok zevkli oluyor biriniz Chris oluyor diğeriniz ise Sheva ve oyuna başlıyorsunuz. Özellikle Kulak ile yanii arkadaşınız ile diyalog içinde denemenizi tavsiye ediyorum Co-Op modunu. Oyunun en büyük güzelliklerinden biride Co-Op modu mutlaka oyunu Single olarak bitirdikten sonra deneyin.. 

[center][img width=473 height=299]http://i43.tinypic.com/30vd352.png[/img]
Weskeer... Weskeeeeerrrr... Weeeeesssskeeeer !![/center]

Kısaca 4.oyunla başlayan bu değişim 5.oyunda fazlaca kendinden söz ettirdi kalitesi ve müthiş senaryosu ile 2009 yılının gözdelerinden biri olmayı başaracak kalitede bir oyun. Wesker gibi süpriz isimlerin bulundu ama burada bahsetmediğim oynarken görmeniz gereken bir oyun. 1.5 yıllık bekleyişten sonra bu oyunu oynayıp bitirmek gerçekten kendi açımdan müthiş oldu bana çok iyi anlar yaşattı. Next Gen devrinde piyasaya çıkan nadir oyunlardan ve baştan sona kalite dolu oyunlardan biri diyebiliriz.


[center]Resident Evil 5 Not: 9/10[/center]


Assasin
Üye
Güzel inceleme olmuş.
Assasin
Üye
Ya iyi güzelde bende inceleme yazmak istiyorum!Ama bulamıyorum oyunu ya sitede!Sen nerden buldun?
FeylingFeyling
Üye
Bayağı uzunmuş :) Yarısına kadar okuyabildim.
Bir de şey; "Gittiği yerde işlerin ters gitmediğini anlayan Leon'u, Raccoon City'de..." Gözüme ilişti ;)
Turqix
Üye
Harika bir inceleme olmuş CloudRock MSN'den yahut xFire'dan bir görüşebilir miyiz ?
Seifer AlmasySeifer Almasy
Üye
zamanım olmadığı için yüzeysel geçtim.re serisinin hayranı olupta bu oyunla ilgili yorumları okumak çok önemli.çünkü orjinal olarak alacağız ve boşuna o kadar para bayılmak istemiyorum.
discussioncontroller