Pre-Paid kartları nasıl alıcam?
peneus
Üye
sevgili wow üstatlarım. ben anlatttğınız şekli bir türlü anlamadım. Geçenlerde bankaya gittim,onlar da birsey bilmiyorlar. Bana tekrar yardımcı olursanız bu pre-paid karlar konusunda cok sevinirim...
ElegostElegost
Üye
Pre-paid kartlar Bimeks'te falan satılıyordu, 60 günlük.. Oradan alıp, o kodu hesabına ekliyorsun, ve 60 günlük oyun süren oluyor. Banka ile ilgili bir işlem değil, pre-paid kartlar.
Mosashi
Üye
Bugün Meydan'da D&R'a ve Media Markt'a sordum. Onlar artık satmıyormuş. :( (Anadolu yakasında satan yer var mı?)
Storm_Bob
Üye
Anadoluyu bilmem ama Avrupada var.Güngörende açılan Medimarkt'da İlk gittiğimde 5 tane, geçen hafta gittiğimde 15 tane falan vardı, Bir yetkiliye sorduğumda ise her zaman geldiğini söyledi ancak artık oradan almıyorum, bir internet cafeden daha ucuza sadece keyini alıyorum.
Mosashi
Üye
Ben internet cafelere pek güvenmiyorum. Hiç sorun oldu mu?
İstinye Parkta olup olmadığını bilen var mı?
Muye
Üye
Valla en iyisi kredi kartıyla ödeme. Kartın yoksada geliyor zaten ülkemize önödemeli kartlar almak. Falanca siteymiş, gittigidiyormuş internet cafeymiş bunlarla uğraşılmaz.
Mosashi
Üye
Kredi kartı, Blizzard olsa bile sakat iş :( .Benim arkadaşımda WoW oynuyor ve oyunu bıraktıktan 3 ay sonra hala para çektiğini fark etti. Hesabını dondurmuştu...
Jinkensu
Üye
  Şimdi bi site vericem ama inşallah reklama girmez.Ben burdan Lotro Time Card alıyorum sürekli.Bi sorun çıkmadı suana kadar.
Elrohir Telperien
Üye
Spoiler:
www.wow-pazar.com



Hem ucuz hem güvenilirdir.
Muye
Üye
Mosashi dedi:


Kredi kartı, Blizzard olsa bile sakat iş :( .Benim arkadaşımda WoW oynuyor ve oyunu bıraktıktan 3 ay sonra hala para çektiğini fark etti. Hesabını dondurmuştu...


Sanal kart kullanırsın. Limiti sıfırlarsın. Ondan sonra bir şey çekemez.
Storm_Bob
Üye
Elden almadığınız sürece zaten yine kartla çekmiyor musunuz ? onun yerine direk blizzarda ödeyin kartla aynı şey, ben internet cafeden alıyorum, daha bir sorun olmadı direk orada aktif ediyorum.
discussioncontroller