Call of Duty: Black Ops
DarkSoul47DarkSoul47
Üye
Bu akşam uğrarım Bops'a. Özledim ben de ne zamandır. Girdiğimde iplerini alır sana mesaj atarım
syd0108
Üye
CoD Black ops Rezurrection oyununun son Dlc'si Zombi Lab'ın videosu yayımlanmış havada uçan zombi kafaları ve zombiler üstünde saçma deneyler :) burdaN bakabilirsiniz http://www.oyunanatomi.com/black-ops-rezurrectionun-son-dlcsi-zombi-lab/
kurtkapankurtkapan
Üye
G-MANG-MAN
Üye
Allah'Inı seven, şu soruları cevaplasın...!!!

Spoiler:
Arkadaşlar benim kafam birkaç şeye hala takıldı, bu numara olayı lost'taki gibi yalan mı oldu? yani Hudson ve 1.Weaver'ın bizden öğrenmeye çalıştıkları şey Broadcast Station'ın yeriydi. Ve oyunun başından itibaren Mason hep "Numbers, what do they mean?" diyor. Bu numaralar bir iletişim aracı olarak bu kullanılıyor Broadcast Station ile Amerika'da Nova 6'yı bırakma (salma) yerleri arasında? Ya da gazıo bırakacak terminallerin şifreleri falan mı bu sayılar ? Nedir bu sayılar kardeşim !?

2. Dragovich'in amacı Mason yoluyla Kennedy'i öldürmek ona niye numaraları da enjekte etmiş bir nevi kafa karıştırmak amacıyla falan mı?

3. Broadcast Station'da artık anons mu yapıyorlar ne yapıyorlar numaralar ile beraber, o olmayınca Nova 6 Amerika'ya salınamaz mı? yani sonunda mal gibi We Won yeeey! olayı oluyor arkadan uçaklar falan vov Amerika hep kazanır vs diyoruz (propaganda) fakat hala Amerika'nın belli bölgelerinde Nova 6 gazı stoğu bulunuyor anladığım kadarıyla? Yani bu Amerikalılar salak harbiden

4. Reznov nasıl sabote ediyor bizim beyin yıkama seanslarımızı ? Sonuçta adam bir mahkum ve adamla iletişime geçtiğimiz tek yer, hapisten kaçış anı. O hengamede nasıl oluyor da adam beynimizi yıkıyor ? Bizim beynimizin yıkandığını nereden biliyor reznov ayrıca ? USB falan mı var bizim kafada ? Nasıl bu kadar kolay programlanabiliyoruz ???

G-MANG-MAN
Üye

Allah'Inı seven, şu soruları cevaplasın...!!!

Spoiler:
Arkadaşlar benim kafam birkaç şeye hala takıldı, bu numara olayı lost'taki gibi yalan mı oldu? yani Hudson ve 1.Weaver'ın bizden öğrenmeye çalıştıkları şey Broadcast Station'ın yeriydi. Ve oyunun başından itibaren Mason hep "Numbers, what do they mean?" diyor. Bu numaralar bir iletişim aracı olarak bu kullanılıyor Broadcast Station ile Amerika'da Nova 6'yı bırakma (salma) yerleri arasında? Ya da gazıo bırakacak terminallerin şifreleri falan mı bu sayılar ? Nedir bu sayılar kardeşim !?

2. Dragovich'in amacı Mason yoluyla Kennedy'i öldürmek ona niye numaraları da enjekte etmiş bir nevi kafa karıştırmak amacıyla falan mı?

3. Broadcast Station'da artık anons mu yapıyorlar ne yapıyorlar numaralar ile beraber, o olmayınca Nova 6 Amerika'ya salınamaz mı? yani sonunda mal gibi We Won yeeey! olayı oluyor arkadan uçaklar falan vov Amerika hep kazanır vs diyoruz (propaganda) fakat hala Amerika'nın belli bölgelerinde Nova 6 gazı stoğu bulunuyor anladığım kadarıyla? Yani bu Amerikalılar salak harbiden

4. Reznov nasıl sabote ediyor bizim beyin yıkama seanslarımızı ? Sonuçta adam bir mahkum ve adamla iletişime geçtiğimiz tek yer, hapisten kaçış anı. O hengamede nasıl oluyor da adam beynimizi yıkıyor ? Bizim beynimizin yıkandığını nereden biliyor reznov ayrıca ? USB falan mı var bizim kafada ? Nasıl bu kadar kolay programlanabiliyoruz ???



Arkadaşlar lütfen. Bilen biri yok mudur şu soruların cevabını ???
bfrheostatbfrheostat
Üye

Allah'Inı seven, şu soruları cevaplasın...!!!

Spoiler:
Arkadaşlar benim kafam birkaç şeye hala takıldı, bu numara olayı lost'taki gibi yalan mı oldu? yani Hudson ve 1.Weaver'ın bizden öğrenmeye çalıştıkları şey Broadcast Station'ın yeriydi. Ve oyunun başından itibaren Mason hep "Numbers, what do they mean?" diyor. Bu numaralar bir iletişim aracı olarak bu kullanılıyor Broadcast Station ile Amerika'da Nova 6'yı bırakma (salma) yerleri arasında? Ya da gazıo bırakacak terminallerin şifreleri falan mı bu sayılar ? Nedir bu sayılar kardeşim !?

2. Dragovich'in amacı Mason yoluyla Kennedy'i öldürmek ona niye numaraları da enjekte etmiş bir nevi kafa karıştırmak amacıyla falan mı?

3. Broadcast Station'da artık anons mu yapıyorlar ne yapıyorlar numaralar ile beraber, o olmayınca Nova 6 Amerika'ya salınamaz mı? yani sonunda mal gibi We Won yeeey! olayı oluyor arkadan uçaklar falan vov Amerika hep kazanır vs diyoruz (propaganda) fakat hala Amerika'nın belli bölgelerinde Nova 6 gazı stoğu bulunuyor anladığım kadarıyla? Yani bu Amerikalılar salak harbiden

4. Reznov nasıl sabote ediyor bizim beyin yıkama seanslarımızı ? Sonuçta adam bir mahkum ve adamla iletişime geçtiğimiz tek yer, hapisten kaçış anı. O hengamede nasıl oluyor da adam beynimizi yıkıyor ? Bizim beynimizin yıkandığını nereden biliyor reznov ayrıca ? USB falan mı var bizim kafada ? Nasıl bu kadar kolay programlanabiliyoruz ???



Arkadaşlar lütfen. Bilen biri yok mudur şu soruların cevabını ???

Bu kadar acil mi ya? :)
Mad_DragonMad_Dragon
Üye

Allah'Inı seven, şu soruları cevaplasın...!!!

Spoiler:
Arkadaşlar benim kafam birkaç şeye hala takıldı, bu numara olayı lost'taki gibi yalan mı oldu? yani Hudson ve 1.Weaver'ın bizden öğrenmeye çalıştıkları şey Broadcast Station'ın yeriydi. Ve oyunun başından itibaren Mason hep "Numbers, what do they mean?" diyor. Bu numaralar bir iletişim aracı olarak bu kullanılıyor Broadcast Station ile Amerika'da Nova 6'yı bırakma (salma) yerleri arasında? Ya da gazıo bırakacak terminallerin şifreleri falan mı bu sayılar ? Nedir bu sayılar kardeşim !?

2. Dragovich'in amacı Mason yoluyla Kennedy'i öldürmek ona niye numaraları da enjekte etmiş bir nevi kafa karıştırmak amacıyla falan mı?

3. Broadcast Station'da artık anons mu yapıyorlar ne yapıyorlar numaralar ile beraber, o olmayınca Nova 6 Amerika'ya salınamaz mı? yani sonunda mal gibi We Won yeeey! olayı oluyor arkadan uçaklar falan vov Amerika hep kazanır vs diyoruz (propaganda) fakat hala Amerika'nın belli bölgelerinde Nova 6 gazı stoğu bulunuyor anladığım kadarıyla? Yani bu Amerikalılar salak harbiden

4. Reznov nasıl sabote ediyor bizim beyin yıkama seanslarımızı ? Sonuçta adam bir mahkum ve adamla iletişime geçtiğimiz tek yer, hapisten kaçış anı. O hengamede nasıl oluyor da adam beynimizi yıkıyor ? Bizim beynimizin yıkandığını nereden biliyor reznov ayrıca ? USB falan mı var bizim kafada ? Nasıl bu kadar kolay programlanabiliyoruz ???



Spoiler:
Nova 6, Amerikalı denekelere sinyallerin gönderildiği istasyon. Sinyallerle numaralar söyleniyor. Ve deneklerdeki programlama, bu sayılarla ne emir verildiğini anlamaya yarıyor. Dragovich bu sayede Mason'a Kennedy'yi öldürtüyor. Yani numaralar ve Nova 6 aracılığıyla yaptırıyor.

Reznov'la oynadığımız kısımda sadece hapisten kaçıyoruz. Ama Reznov'un hikâyelerini oynadığımız bölümde de anlatıldığı gibi, Mason ve Reznov hapiste uzun süre birlikte kalıyorlar. Ve Reznov anlattıklarıyla Mason'ın aklını karıştırıyor. Programlamanın yanında Reznov da anlattıklarıyla Dragovich, Kravchenko ve Steiner'in ölmesi gerektiği fikrini Mason'ın zihnine yerleştiriyor.
G-MANG-MAN
Üye

Allah'Inı seven, şu soruları cevaplasın...!!!

Spoiler:
Arkadaşlar benim kafam birkaç şeye hala takıldı, bu numara olayı lost'taki gibi yalan mı oldu? yani Hudson ve 1.Weaver'ın bizden öğrenmeye çalıştıkları şey Broadcast Station'ın yeriydi. Ve oyunun başından itibaren Mason hep "Numbers, what do they mean?" diyor. Bu numaralar bir iletişim aracı olarak bu kullanılıyor Broadcast Station ile Amerika'da Nova 6'yı bırakma (salma) yerleri arasında? Ya da gazıo bırakacak terminallerin şifreleri falan mı bu sayılar ? Nedir bu sayılar kardeşim !?

2. Dragovich'in amacı Mason yoluyla Kennedy'i öldürmek ona niye numaraları da enjekte etmiş bir nevi kafa karıştırmak amacıyla falan mı?

3. Broadcast Station'da artık anons mu yapıyorlar ne yapıyorlar numaralar ile beraber, o olmayınca Nova 6 Amerika'ya salınamaz mı? yani sonunda mal gibi We Won yeeey! olayı oluyor arkadan uçaklar falan vov Amerika hep kazanır vs diyoruz (propaganda) fakat hala Amerika'nın belli bölgelerinde Nova 6 gazı stoğu bulunuyor anladığım kadarıyla? Yani bu Amerikalılar salak harbiden

4. Reznov nasıl sabote ediyor bizim beyin yıkama seanslarımızı ? Sonuçta adam bir mahkum ve adamla iletişime geçtiğimiz tek yer, hapisten kaçış anı. O hengamede nasıl oluyor da adam beynimizi yıkıyor ? Bizim beynimizin yıkandığını nereden biliyor reznov ayrıca ? USB falan mı var bizim kafada ? Nasıl bu kadar kolay programlanabiliyoruz ???



Spoiler:
Nova 6, Amerikalı denekelere sinyallerin gönderildiği istasyon. Sinyallerle numaralar söyleniyor. Ve deneklerdeki programlama, bu sayılarla ne emir verildiğini anlamaya yarıyor. Dragovich bu sayede Mason'a Kennedy'yi öldürtüyor. Yani numaralar ve Nova 6 aracılığıyla yaptırıyor.

Reznov'la oynadığımız kısımda sadece hapisten kaçıyoruz. Ama Reznov'un hikâyelerini oynadığımız bölümde de anlatıldığı gibi, Mason ve Reznov hapiste uzun süre birlikte kalıyorlar. Ve Reznov anlattıklarıyla Mason'ın aklını karıştırıyor. Programlamanın yanında Reznov da anlattıklarıyla Dragovich, Kravchenko ve Steiner'in ölmesi gerektiği fikrini Mason'ın zihnine yerleştiriyor.





Spoiler:
O halde, bizim sayılarla asıl işimiz kennedy suikasti ile ilişkili. peki bu zehirli gaz olayı nedir ? Sayıarla alakası nedir gazın. Amerikanın ana şehirlerinde gaz salacaklar, hudson yırtınıyor, numbers station nerede diye. bulup indiriyoruz da , o gaz stokları hala Amerika'da ve yerleri mechul mü kalacak yani ???.
Mad_DragonMad_Dragon
Üye

Allah'Inı seven, şu soruları cevaplasın...!!!

Spoiler:
Arkadaşlar benim kafam birkaç şeye hala takıldı, bu numara olayı lost'taki gibi yalan mı oldu? yani Hudson ve 1.Weaver'ın bizden öğrenmeye çalıştıkları şey Broadcast Station'ın yeriydi. Ve oyunun başından itibaren Mason hep "Numbers, what do they mean?" diyor. Bu numaralar bir iletişim aracı olarak bu kullanılıyor Broadcast Station ile Amerika'da Nova 6'yı bırakma (salma) yerleri arasında? Ya da gazıo bırakacak terminallerin şifreleri falan mı bu sayılar ? Nedir bu sayılar kardeşim !?

2. Dragovich'in amacı Mason yoluyla Kennedy'i öldürmek ona niye numaraları da enjekte etmiş bir nevi kafa karıştırmak amacıyla falan mı?

3. Broadcast Station'da artık anons mu yapıyorlar ne yapıyorlar numaralar ile beraber, o olmayınca Nova 6 Amerika'ya salınamaz mı? yani sonunda mal gibi We Won yeeey! olayı oluyor arkadan uçaklar falan vov Amerika hep kazanır vs diyoruz (propaganda) fakat hala Amerika'nın belli bölgelerinde Nova 6 gazı stoğu bulunuyor anladığım kadarıyla? Yani bu Amerikalılar salak harbiden

4. Reznov nasıl sabote ediyor bizim beyin yıkama seanslarımızı ? Sonuçta adam bir mahkum ve adamla iletişime geçtiğimiz tek yer, hapisten kaçış anı. O hengamede nasıl oluyor da adam beynimizi yıkıyor ? Bizim beynimizin yıkandığını nereden biliyor reznov ayrıca ? USB falan mı var bizim kafada ? Nasıl bu kadar kolay programlanabiliyoruz ???



Spoiler:
Nova 6, Amerikalı denekelere sinyallerin gönderildiği istasyon. Sinyallerle numaralar söyleniyor. Ve deneklerdeki programlama, bu sayılarla ne emir verildiğini anlamaya yarıyor. Dragovich bu sayede Mason'a Kennedy'yi öldürtüyor. Yani numaralar ve Nova 6 aracılığıyla yaptırıyor.

Reznov'la oynadığımız kısımda sadece hapisten kaçıyoruz. Ama Reznov'un hikâyelerini oynadığımız bölümde de anlatıldığı gibi, Mason ve Reznov hapiste uzun süre birlikte kalıyorlar. Ve Reznov anlattıklarıyla Mason'ın aklını karıştırıyor. Programlamanın yanında Reznov da anlattıklarıyla Dragovich, Kravchenko ve Steiner'in ölmesi gerektiği fikrini Mason'ın zihnine yerleştiriyor.





Spoiler:
O halde, bizim sayılarla asıl işimiz kennedy suikasti ile ilişkili. peki bu zehirli gaz olayı nedir ? Sayıarla alakası nedir gazın. Amerikanın ana şehirlerinde gaz salacaklar, hudson yırtınıyor, numbers station nerede diye. bulup indiriyoruz da , o gaz stokları hala Amerika'da ve yerleri mechul mü kalacak yani ???.


Spoiler:
Rusların, ABD'nin her bir yanında Mason gibi programladıkları denekleri var. ABD'yi yok etme plânı çerçevesinde tüm denekleri aynı anda harekete geçirip felaketleri başlatacaklar. O harekete geçirme de, Rusalka adındaki gemiden yapılacak yayınla olacak; hani şu oyunun sonunda gittiğimiz gemi.

Bu arada önceki mesajımda yanlış yazmışım. Nova 6, yayının yapılacağı istasyon değil; o istasyonun adı Rusalka. Nova 6, bu projenin, sistemin adı.
G-MANG-MAN
Üye
Haaahhhh !!! Şimdi oldu ya.
Teşekkürler dostum. Eh , evrende yalnız değiliz demek ki :D :D :D
discussioncontroller