Bleach FRP - Sınıflar, Prestij Sınıfları ve Büyüler
YojimboYojimbo
Mod
                                -SHINIGAMI-

[img width=576 height=426]http://static2.animepaper.net/upload/thumbs/scans/Bleach/[large][AnimePaper]scans_Bleach_flaviaposy(1.35)__THISRES__145103.jpg[/img]


GOTEI 13 bonusları

*2. Takım = + improved reflex feat (-1 will penalty))
*4. Takım = + heal bonus (oyuna 2. rank heal skilli (heal büyüsü değil) ile başlar) (-1 str penalty)
*5. Takım = + kidou bonus (kido saldırılarına (hakuda) +1 bonus.) (-1 dex penalty)
*11.Takım = + survival + cons bonus ( oyuna survival yeteneği (1 rank) ile başlar ve cons statı +1 fazladır) (-1 wisdom penalty)
*12. Takım= + fortitude (+1) + knowledge bonus (+1) , (-1 reflex penalty)


[img width=357 height=334]http://i26.tinypic.com/2qtl551.jpg[/img]

Shinigamiler, yanlarında (S) işareti bulunan featleri bonus olarak seçebilir. Her üç levelda bir feat alma hakkı olduğu da düşünülürse; shinigamiler classlarından gelen bonuslarla, her level bir feat kazanma hakkına sahiptir.



Zanpakuto: 1d6 slashing dmg X2  (Çift el kullanılırsa hasar 3/2 ile çarpılır. Main Hand ise 1 ile çarpılır.)

Wakizashi (kısa katana): Daisho yani çift el tekniğini (bkz. marifetler başlığı) kullanacak shinigaminin off-hand olarak taşıdığı kısa katanadır. (1d4 slashing dmg X2.) Hasarı 0.5 ile çarpılır.


Shikai Form => min level 5, 5. seviye bir yetenektir. Kendi içinde 2 rankı vardır. (Oyuncu Shikai formunu açtığında kendisine özel olan bufflardan faydalanır.)

Bankai Form => min level 15, 8. seviye bir yetenektir. => Kendi içinde 3 rankı vardır. 18. level'da 2., 20. level'da 3. formunu öğrenirsiniz


NOT: Bankai ve Shikai formlarının getirdiği bufflar ve diğer bonus özellikler kişi bu formu kullanmaya hak kazanınca DM tarafından belirlenir. Oyuncunun o ana kadarki RP'si ve stat dağılımı burada belirleyici faktördür.)

YENİLENME: Bankai ve Shikai artık yalnızca str tabanlı teknikler değiller gördüğünüz gibi. Yukarıda istenen seviyede olan "en yüksek statınız" baz alınır.
Bu durumda siz karakterinizi hangi statlar üzerine kurmuşsanız bankainiz de, shikainiz de o şekilde gelişecektir..




Shunpo (Flash Step) => min level 10 -Shinigaminin uzak mesafeleri (1 turn- 20 metre) ruh gücü ile saniyeler içinde katetmesine olanak tanır. 6. seviye bir yetenektir. Key ability'si Dex'dir. 3. rankta Senka seviyesi açılır. Senka seviyesinde mesafe 40 metreyi bulur ve oyuncuya aynı turn içinde +1 melee saldırı şansı tanır (crit şansı +3 artar).

Shinigami Heal => Kendisinin veya yandaşlarının iyileşmesini sağlayan yetenektir. Key ability'si Wisdom'dır. 4 rankı vardır. (1. rank 1d6 heal (min level 3, 2. seviye), 2. rank 2d4 (min level 5, 2. seviye), 3. rank 1d10 (min level 7, 3. seviye), 4. rank 2d6+3 (min level 9, 4. seviye))

Shinigami Reen => HP'si -10'a düşmüş -yani ölmüş- bir oyuncuyu (5hp ile) oyuna döndürür. Bu büyünün kullanıldığı gün oyuncu başka bir "büyü" kullanamaz (melee saldırı yapabilir.). (Min level 10, (gereksinim: shinigami heal 4. seviye olmalıdır.))

Kidou Teknikleri:
Way of Destruction (Hado) :

4. White Thunder (Byakurai) => Parmaktan çıkan küçük bir yıldırım ile rakibe hasar verir. (min level 2- 1 seviye, key ability=int, 1d4 lightning dmg, saving throw yok)

11. Shiva's Prayhper => Etraftaki cisimlerin parçalanmasına sebep olur (min level 2- Fear effect for 1 turn. 1 seviye key ability= wisdom, saving throwu => will)

12. Aten's Gift => Avuçta toplanan bir enerji topundan yayılan ışın ile rakibe hasar verir. ( min level 3- 2. seviye, key ability= int, 1d6 lightning dmg)

31. Amber Cannon (Shakkahou) => Shinigaminin alev topu fırlatmasını sağlar. ( min level 5- 3. seviye, key ability=int, alan (10 metre), 1d4 dmg fire dmg, saving throwu reflex )

33. Descent of the Blue Flame (Soukatsui) => Patlama yaratır. (min level 5- 3. seviye, key ability= int, alan (15 metre) 1d6 fire dmg)

35. Oblivion's Ray (YENİLENDİ) => Kullanıcı parmağının ucundan üç adet ışın fırlatır. (min level:6, 4. seviye, key ability:int, Her biri için 1d4 dmg, save throw: reflex (her biri için ayrı atılır.))

43. Tarnished Cradle of Loki => Shinigaminin elinin alev topu şeklini almasını sağlar ve melee saldırıları güçlendirir. (min level 7- 4. seviye, +5 weapon buff, key ability= wisdom)

50: Searing Wind of Eve (YENİLENDİ) => Düşmana hasar veren bir rüzgar saldırısıdır. (min level:9, 5. seviye, key ability: int, 1d6+2 dmg, sonraki turn için düşmana +2 thac penalty verir.)

54: Waste Flame ( YENİLENDİ ) => Kullanıcının zanpakutosu alev püskürtür. (min level:10, 6. seviye key ability:int, 20 metre içindeki tüm düşmanlara 1d6 dmg (sonraki turn 1d4 burning dmg), saving throw= reflex)


58: Tenran ( YENİLENDİ )=> Kullanıcı bir hortum yaratır. (Rank 1 bir kişiye saldırı- Rank4 30 metre alan saldırısı) (level 11- 6. seviye key ability= int, 1 turn stun ve rakibin sonraki vuruş şansına (thac) -3 penalty) , saving throw= reflex)   
 

59: Tiger's Muted Agony ( YENİLENDİ ) => Güçlü bir reiatsu ile (rank 1: 1 düşman, rank 4: 4 düşman (20 metre içinde)) etraftakilerin üzerinde baskı oluşturur. (min level 11- 6. seviye, key ability= charisma, 1 turn stun, sonraki turn +4 dex penalty, save throw will)


61: Cloak of the Arctic ( YENİLENDİ ) => Kullanıcı rakibin (rank 1: 1 düşman, rank 4: 4 düşman (20 metre içinde)) etrafında sivri buz parçalarından oluşan bir alan yaratır. (min level 12- 7. seviye, key ability= int, 2 turn içindeki her kurtulma hareketi (escape artist DC= 15 (rank1), 20 (rank4)) başarısız olması koşulunda 1d6+3 dmg verir)


74. Rain of the Mourning Phoenix => Alev topu yağmuru...Şayet saldırıya uğramazsa bir turn daha etkisini sürdürür. (min level 13- 7. seviye, key ability= int, alan (30 metre), 1d10, saving throw reflex)

91. Black Coffin (Kurohitsugi) => Düşmanı siyah bir kutu şeklindeki bir enerjinin içine hapseder ve vücudunda kesikler oluşmasına neden olur. (min level 15- 8. seviye, key ability= int, 1d10+5 dmg)

95. Dawn of Megiddo => Gökten yağan mor renkli alevler zemnin yanmasına sebep olur. (min level 18- 9. seviye, key ability= int, alan (40 metre), 2d10, saving throw reflex)



Way of Binding (Bakudo) :

3. Spatial Distortion => Düşmanı bir turn boyunca melee yetenek kullanamaz. (min level 2- 1. seviye key ability= wisdom)

7. Breeze Ascension => Flashstep benzeri bir yetenektir. Shinigaminin çok hızlı hareket etmesini sağlar. Bir turn boyunca saldırılardan aldığı dmg %50 düşer ve rakibe critleme şansı +3 (1d20) artar. (min level 3- 2. seviye key ability=wisdom)

14. Alchemist Decanter => Alandaki (20 metre (rank1)) zehirli gazları vs. absorbe eder. (min level 6- 3. seviye key ability wisdom.)

19. Frozen Sleep => Düşmanın üzerine bir bulut yollar ve 2 turn stun olmasına neden olur. Alternatif saldırı: Daha büyük bir bulut yollanır ve 2 kişiyi 1'er turn stunlar. ( min level 6- 3. seviye key ability wisdom)

39. Pandora's Sanctuary => 1 turn boyunca tüm takım arkadaşlarının dmg almasına mani olur. (min level 8- 4. seviye, key ability wisdom)

40. Pandora's Box => 3 düşmanın (max) 2 turn boyunca dodgelama şanslarını %50 arttırır. ( düşmana THAC => 1d20 - 10) (min level 9- key ability wisdom seviye 5)

49. Dam of the Relentless Flow  => Etraftaki düşmanların 2 turn boyunca hızlarının %50 yavaşlamasını sağlar. Alternatif saldırı: Şayet Shinigami Heal seviyesi 3'ün üzerindeyse kullanıcının ya da bir yandaşının kanamalarını 3 turnlüğüne durdurur. (min level 9- 5. seviye key ability wisdom)

57: Warped Space ( YENİLENDİ ) => Bu büyü sayesinde Shinigami bir bariyer oluşturarak kendisini ve takım arkadaşlarını belirli bir mesafeye ışınlayabilir. (rank1:50 metre, rank 4: 100 metre) (min level 10- 5. seviye key ability= wisdom)


58: Grasp of the Chasing Sparrow (Kakushitsuijyaku) ( YENİLENDİ ) => Kullanıcı yere bir sembol çizer ve etki alanındaki nesnelerin ve kişilerin yerleri ve hareketlerini hissedebilir. (min level 10- düşmanın statları hakkında bilgi verir, gizlenmiş eşyaların yerini bulabilir-. 40 metre (rank1), 100 metre (rank4)) ( 5. seviye wisdom)


60: Forsaken Siren ( YENİLENDİ ) => Alan etkili bir kar fırtınası yaratarak etraftaki düşmanların hareketlerini (rank 1: 2, rank 4: 4) turn boyunca yavaşlatır (+ 4 dex penalty). (min level 13- key ability int, seviye 7, saving throw reflex)


61. Brilliant Prison of Six Staves (Rokujyoukourou) => Tek bir düşmanın üzerine enerji çubuklarının saplanmasını sağlayarak (1d6) ve 2 turn stuna sebep olur. ( min level 13- key ability int, seviye 7, saving throw reflex)

75. Five Pillars of Iron Kan - 5 adet sütun tek bir düşmanın üzerine düşer. 3 turn stun etkisi gösterir ve bu süre zarfınca düşmana hasar vermek mümkün değildir. ( min level 15- key ability wisdom, seviye 8., saving throw reflex)

77. Soaring Net of the Heavens (Tenteikuura) => Bu büyü sayesinde kullanıcı çok geniş bir alan içersindeki (100 metre rank 1) takım arkadaşlarının telepatik olarak haberleşmelerine olanak tanır. 6 turn etkilidir. (min level 15- 8. seviye key ability wisdom)

81. Danku (Splitting Void)=> Son derece etkili bir bariyer büyüsüdür. Kullanıcının 20 metre uzaklığındaki tüm yandaşlarını büyü tabanlı saldırılardan korur. (min level 17- 9. seviye, key ability wisdom)

90. Seiryuu’s Rapport => Bir ejderha formu summonlanır. Bu ejderha formundaki enerji düşmanların üzerine akın eder ve bir sıvı formu alarak boğulmalarına neden olur. 3 turn stun etkisi gösterir. ( min level 18- 9. seviye key ability wisdom, dmg 2d6, saving throw reflex)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
YojimboYojimbo
Mod
                               -QUINCY-

image

1. item = Quincy Bow=> İlk seviye bir Quincy yayıdır. (1d6)



[img width=396 height=391]http://i30.tinypic.com/10elk5z.jpg[/img]           


Favored Enemy:

Quincy seçeceği düşman sınıfından yaratıklara karşı Bluff, Listen, Sense Motive, Spot ve Survival checklerinde +2 bonus alır. Aynı zamanda gene bu yaratıklara karşı hasar zarında da +2 bonus kazanır.

Bu düşman sınıfları şunlardır;

- Hollow
- Menos
- Arrancar
- Ika-Zuchi-No-Kami
- Bakemono (ölümlüler
)


Rapid Shot: Quincy bu yetenek sayesinde aynı round içinde extra bir saldırı hakkı kazanır. Yalnız her iki saldırının da atak zarına -2 penaltı eklenir.

Many Shot of Quincy: Her saldırıda tek ok yerine, 2 ok fırlatılır. Her iki okunda saldırı zarı aynıdır ve -4 penaltı alır. Base Attack Bonus +11’a ulaşınca bu ok sayısı 3’e, +16’e ulaşınca 4’e çıkar.

Evasion: Şayet düşmanın kullandığı saldırı, reflex save throwu başarılı bir Quincy’e normalde yarım hasar verecekse, Evasion sayesinde bu hasardan tamamen kurtulunmuş olunur.

Improved Precise Shot: Düşmanınızın AC’sindeki özel bonuslar artık saldırılarınız karşısında etkisizdir.

Quincy Awarness: Quincy düşmanın yeteneklerini tahmin ederken knowledge zarlarına +2 bonus alır.


Sanrei Glove: Quincy'lerin yoğun bir eğitimden sonra kullanabildikleri ve oklarının atak gücünü ve hızını büyük ölçüde arttıran bir eşyadır. (Ranged ataklarda +3 attack bonus,  saldırı mesafesi 30 metreden 40’a çıkar, hasar zarına +2 eklenir.)
 

Quincy Final Form:  Senrei Eldivenini kullanabilen Quincy'lerin girebildikleri bu form ile güçleri ve hızları maksimum seviyeye ulaşır. Hasar zarına +3, atak zarına +5 bonus eklenir. Bu güç etraftaki ruh partiküllerine dayalı olduğundan Seireitei, Hueco Mundo gibi yerlerde mevcut bonuslara +2 daha eklenir. Yalnız bu form esnasında Quincy bir ölümlünün alabileceğinin çok üstünde bir reiatsu seviyesine ulaştığından;  4 round süren bu form sonlandığında tüm yeteneklerini kaybeder. Kısacası son çare olarak kullanılmalıdır.

Şayet bu formun kullanılmasıyla kaybedilen güçler geri kazanılmak istenirse; bir hafta sürecek özel bir işlem gerekir. Bu işlem will zarına tabi tutulur. (DC: 15) Şayet zar başarısızsa Quincy özelliklerini kazanamaz. (Bu işlem tekrarlanabilir.)

----------------------------------------------------

Quincy'ler absorbladıkları enerji ve ruhsal güçle doldurulmuş özel tüplerle shinigamilerin kidou tekniklerine benzer teknikler kullanabilirler.

Hirenyaku => Shinigamilerinin Shunpo yeteneğine benzer. Quincy'nin uzun mesafeleri (1 turn- 20 metre) çok kısa sürede almasına sebep olur fakat yöntemi farklıdır. Kullanıcı bir miktar ruh partikülünü üzerinde durduğu bir platform olarak kullanır. ( min lvl 6- key ability dex 6. seviye) (rank 2'de gökyüzünde dilediğince hareket etme hakkı kazanır bu platform aracılığıyla)

Ransotengai => Bu teknik ile Quincy 3 turn boyunca vücudunu beyni ile yönettiği ruh partikülleri aracılığıyla bir kukla gibi kontrol edebilir. Quincy'ler arasında çok nadir rastlanan bu yetenek ile kullanıcı tüm fiziksel hasarlarını 3 round boyunca göz ardı edebilir (immune to paralyzed, poison effects). Bu süre zarfında Quincy'nin ölmesi mümkün değildir. Fakat tekniğin etkisini kaybetmesi ile süre zarfında alınan tüm zararların etkisi görülür. (min lvl 16- key stat wisdom, 8. seviye)

Seele Schneider=> Quincy'nin normal atak mesafesini iki katına çıkaran özel bir oktur. Ayrıca okun isabet ettiği objelerin -Quincy'lerin enerji ihtiyacı olan- ruhsal parçacıklara ayrılması kullanıcının saldırının ardından Reiatsu seviyesini yükselmesine olanak tanır. ( min. lvl 8- 2d6 base attack (iki kez kullanımı günlük Silver Tube tekniği kullanma barajını +1 arttırır. (stock olmaz))

Gümüş Tüp Teknikleri

Quincy'lerin altta yer alan teknikleri kullanmalarına olanak tanıyan özel tüplerdir;

Heizen => Gümüş tüpten dikdörtgen şeklinde bir ışık hüzmesi çıkarak rakibe hasar verir. (min lvl 3- key stat int 2. seviye, 1d6)

Gritzz => Beş köşeli yıldız silüeti rakibin etrafını sarar ve hasar görmesine neden olur. (min lvl 5- key stat int 3. seviye 1d6 + 1 turn stun )

Wolke => Yine tüp vasıtasıyla gerçekleştirilen bu teknik büyük bir patlamaya yol açar. (Kullanıcının düşüşlerden aldığı zararı azaltması için kullanılabilir.) ( min lvl 7- key stat int 4. seviye 1d10 dmg)

Sprenger => Beş adet Seele Schneider düşmanın etrafına yerleştirilerek bu saldırı için gerekli ruhsal enerji sağlanmış olur. Gümüş Tüp hazırlıkların tamamlanmasının sonunda tetikleyici vazifesi görür.
(Bu hazırlıklar esnasında düşmanın Quincy'e hasar vermesi saldırıyı böler.) (cast time: 3 turn, min lvl 13- key stat int 7. seviye 2d10 dmg)
YojimboYojimbo
Mod
+ Quincy ve Shinigami için Günlük Kido ( ya daheal) ve Silver Tube Kullanabilme Tablosu :

[img width=563 height=345]http://img5.imageshack.us/img5/976/bleachfrp.jpg[/img]
YojimboYojimbo
Mod
                        -PRESTİJ SINIFLARI-


1. ARCANE QUINCY

[img width=500 height=303]http://farm4.static.flickr.com/3025/3115096559_d1fc35ed75.jpg[/img]

Gereksinimler: Class: Quincy, Feats: Precise Shot, Point Blank Shot, Weapon Focus (yay), BaB: +6

 
                   Fort   Reflex  Will
Level   BaB   Save   Save    Save    Special

1st     +1      +2       +2        +0     Enhance arrow +1
2nd     +2      +3       +3        +0   
3rd     +3      +3       +3        +1     Enhance arrow +2
4th     +4      +4       +4        +1     Seeker arrow
5th     +5      +4       +4        +1     Enhance arrow +3
6th     +6      +5       +5        +2     Phase arrow
7th     +7      +5       +5        +2     Enhance arrow +4
8th     +8      +6       +6        +2     Hail of arrows
9th     +9      +6       +6        +3     Enhance arrow +5
10th   +10     +7       +7        +3     Arrow of death
 


Enhance Arrow: Quincy'nin oklarının üzerinde daha fazla ruh partikülü odaklamasına olanak tanır. Dmg roll'a +1 bonus ekler. (her seviyesinde 1 artar)

Seeker Arrow: Quincy'nin oku düşman üzerine odaklanır ve onu takip eder. Ok köşelerin etrafından dahi dolaşabilir. Fakat düşmanın etrafı tamamen örtülüyse, ya da okun menzili dışındaysa Seeker Arrow başarısız olur. Günde yalnız 1 kere kullanılabilir.


Phase Arrow: Quincy'nin oku önündeki herhangi bir engeli parçalayıp ardındaki düşmana hasar verebilir. (büyü bariyerleri buna dahil değildir.) Bu büyü de günde yalnız 1 kere kullanılabilir.


Hail of Arrows: Quincy yayının saldırı mesafesi içindeki tüm düşmanlara ok yağdırır. Maksimum düşman sayısı Archane Quincy levelı kadardır. Bu büyü
de günde 1 kere kullanılabilir.


Arrow of Death: Archane Quincy'i bir "ölüm oku" yaratır ve düşman bu ok tarafından yaralanırsa DC 20'lik bir Fortitude Save atar. Şayet başarısız olursa
aniden ölür. Arrow of Death'i kullanan Quincy'nin bu büyüyü tekrar kullanması için 1 ay geçmesi gerekir.
YojimboYojimbo
Mod
2.  ONMITSUKIDO (Shinigami Assasin)

[img width=725 height=371]http://images4.wikia.nocookie.net/bleach/en/images/0/0c/Specialforces.jpg[/img]

Gereksinimler: (Disguise 4 ranks, Hide 8 ranks, Move Silently 8 ranks.)

                     Fort   Reflex  Will     
level   Bab     save   save    save    Special
   
1st     +0       +0      +2       +0      Sneak attack +1d6, death attack, poison use
2nd     +1       +0      +3       +0      +1 save against poison, uncanny dodge
3rd     +2       +1      +3       +1       Sneak attack +2d6
4th     +3       +1      +4       +1      +2 save against poison 5
5th     +3       +1      +4       +1      Improved uncanny dodge, sneak attack +3d6
6th     +4       +2      +5       +2      +3 save against poison
7th     +5       +2      +5       +2      Sneak attack +4d6 
8th     +6       +2      +6       +2      +4 save against poison, hide in plain sight
9th     +6       +3      +6       +3      Sneak attack +5d6
10th    +7       +3     +7       +3      +5 save against poison




Sneak Attack: Assasin Shinigami'nin düşmanın kendisini fark etmeden yaptığı saldırıdır. Hasar zarına +1d6 eklenir. (tablodaki görüldüğü üzere her iki seviyede bir gelişir.)

Death Attack: Assasin'in 3 round boyunca düşmanın açığını kollamasının ardından yaptığı ani bir saldırıdır. Şayet saldırı düşmanın Fortitude save'ini geçer (DC 10+ assasin'in class seviyesi+ assasin'in int modifier'ı) ve başarılı olursa Assasin'in arzusuna göre düşman ya ölür, ya da felç olur. (bu felçin süresi 1d6 + assasin'in seviyesi kadar round'dur.)Death Attack'ın perform edilmesi için gerekli 3 round'luk sürenin sonunda, Assasin 3 round içinde bu saldırıyı kullanmalıdır.

Poison Use: Assasin zanpakuto'suna bir zehir sürer ve düşmana + hasar verir.

Uncanny Dodge: Assasin görünmez düşmanlardan gelen saldırılarda AC'si üzerindeki dex bonus'unu korur. (Şayet hareketsiz hale getirildiyse "uncanny dodge"u kullanamaz.)

Improved Uncanny Dodge: Assasin'in refleksleri o kadar gelişmiştir ki etrafını sarmak ya da sneak attack uygulamak mümkün değildir. (Yalnızca kendisinden 4 level üstün Assasinler etrafını çevirerek sneak attack uygulayabilirler.)

Hide in Plain Sight: Assasin, etrafında (3 metre) saklanabileceği bir gölge varsa, fark edildikten sonra dahi Hide (gizlenme) skill'ini kullanabilir.

YojimboYojimbo
Mod
3. SHINIGAMI BERZERKER

[img width=640 height=480]http://media.animegalleries.net/albums/bleach/11c_zaraki_kenpachi/bleach_kenpachi0074.jpg[/img]

Gereksinimler: Feat: (Yarma (Cleave), Yıkıcı Öfke, Korkutucu Öfke, Güçlü Saldırı, Bab: +6)
 
                   Fort    Reflex   Will
Level  Bab    Save    Save     Save    Special

1st     +1      +2       +0        +0       Frenzy (günde 1 kere), Remain Conscious
2nd     +2      +3       +0        +0       Supreme Cleave
3rd     +3      +3       +1        +1       Frenzy (günde 2 kere)
4th     +4      +4       +1        +1       Deathless Frenzy
5th     +5      +4       +1        +2       Frenzy (günde 3 kere), Geliştirilmiş Güçlü Saldırı
6th     +6      +5       +2        +2       Inspire Frenzy (günde 1 kere)
7th     +7      +5       +2        +2       Frenzy (günde 4 kere)
8th     +8      +6       +2        +2       Inspire Frenzy (günde 2 kere)
9th     +9      +6       +3        +3       Frenzy (günde 5 kere)
10th   +10     +7       +3        +3       Inspire Frenzy (günde 3 kere), Üstün Güçlü Saldırı


Frenzy:

Berzerker bu moda girdiğinde Str'sine +6 bonus alır ve her round fazladan bir saldırı yapma hakkı elde eder. Lakin gene bu süre boyunca AC'sine -4 penaltı alır ve her round 2 HP kaybeder. Frenzy'nin süresi 3 round + berzerker'ın cons modifier'ı kadardır. Şayet oyuncu Frenzy'den süresi dolmadan çıkmak isterse Will save atabilir. (DC:20) (her round tekrarlanabilir bu atış.) Berzerker'ın frenzy durumuna geçmesi istem dışı da olabilir, isteyerek de... Şayet oyuncu kendi arzusuyla frenzy moda girmek isterse günlük limiti yukarıdaki tabloda belirtirdiği kadardır. Fakat bazı durumlarda Berzerker bir tuzaktan, büyüden veya başka bir kaynaktan aldığı hasarın etkisiyle "arzusu dışındA" frenzy'e geçmek durumunda kalabilir (ki böyle anlarda DC'si "10+hasar" olan bir Will Save atılarak frenzye geçmek engellenebilir.) İstem dışı gerçekleşen bu dönüşüm günlük limiti etkilemez.

Frenzy durumunda oyuncu Move Silently gibi yüksek konsantrayon gerektiren skilleri kullanamaz. Herhangi bir şeyi okuyamaz, potion içemez ve en önemlisi "büyü yapamaz."Berzerker frenzy durumundan çıkmadan karşısındaki tüm düşmanlar ölürse frenzy tamamlanana kadar yanındaki tüm canlılara saldırmayı sürdürür. Bu durumda düşman ya da dost ayrımı yapamaz. (Gene bu durumdan kurtulmak adına will save atılabilir.)

Frenzy durumu sonlandığında Berzerker çarpışma boyunca Str ve Dex statlarına -2  penaltı alır ve charge atamaz, koşamaz. (ÖNEMLİ NOT: 10th seviyede Frenzy'nin sonlanması herhangi bir penaltıya sebep olmaz.) 8. seviyeden itibaren Frenzy'nin Str bonusu +6'dan +10'a çıkar.


Remain Conscious: HP'niz 0'ın altındayken dahi baygınlık geçirmezsiniz.

Supreme Cleave: Yarma (cleave) marifetini kullanırken ikinci düşmana saldırı sınırınız 5 adımdan 10'a çıkar.

Deathless Frenzy: Berzerker frenzy durumundayken ölümü reddeder. (aldığı hasar sebebiyle frenzy durumundan çıktığı anda ölebilir ya da baygınlık geçirebilir.)

Geliştirilmiş Güçlü Saldırı: Güçlü saldırı marifetiniz melee dmg'inize +2 değil +3 bonus ekler.

Inspire Frenzy: Berzerker bu yeteneği kullandığında 3 metre yakınındaki tüm takım arkadaşları da kendisiyle beraber frenzy durumunun tüm avantaj ve dezavanatajlarına tabi tutulurlar.
Şayet takım arkadaşlarından bu duruma girmeyi reddeden olursa DC'si "10+ shinigami berzerker level+ shinigami berzerker charisma mod." olan bir Will save atması gerekir. Bu frenzy durumunun süresi 3+ berzerker'ın cons mod'u kadardır. Bu yeteneğin günlük kullanılma sınırı tabloda belirtildiği kadar olsa da her savaşta yalnız bir kere kullanılabilinir.


Üstün Güçlü Saldırı:
Güçlü saldırı marifetiniz melee dmg'inize +4 bonus ekler.
YojimboYojimbo
Mod
4. SHINIGAMI DEFENDER:

[img width=350 height=263]http://images3.wikia.nocookie.net/bleach/en/images/5/5c/Jidanbou.jpg[/img]

Gereksinimler: Feat: Kaçınma, Tahammül, Dayanıklılık, Bab: +7

                     Fort    Reflex  Will      AC
Level    BAB     Save    Save    Save     Bonus    Special

1st       +1       +2       +0        +2        +1       Defensive stance 1/day
2nd       +2       +3       +0        +3        +1       Uncanny dodge
3rd       +3       +3       +1        +3        +1       Defensive stance 2/day
4th       +4       +4       +1        +4        +2       Trap sense +1
5th       +5       +4       +1        +4        +2       Defensive stance 3/day
6th       +6       +5       +2        +5        +2       Damage reduction 3/–, improved uncanny dodge
7th       +7       +5       +2        +5        +3       Defensive stance 4/day
8th       +8       +6       +2        +6        +3       Mobile defense, trap sense +2
9th       +9       +6       +3        +6        +3       Defensive stance 5/day
10th     +10      +7       +3        +7        +4       Damage reduction 6/–




AC Bonus: Shinigami Guardian seviyesine göre AC bonus kazanır. (bkz. tablo)

Defensive Stance: Shinigami Guardian savunma pozisyonuna geçtiğinde str'sine +2, cons'una +4, tüm save throwlarına +2 ve AC'sine +4 dodge bonus kazanır. Fakat bu pozisyondayken savunduğu noktadan ayrılamaz, bu yüzden yerinden oynamasını gerektiren marifet ve yetenekleri kullanamaz. Bu pozisyonun süresi 3 round + Shinigami'nin cons modifier'ı kadardır. Shinigami defansif pozisyonunu kaybettiğinde savaş boyunca -2 str penaltısı alır. Shinigami Defender bu yeteneği günde tabloda belirtildiğikadar kullanabilir.

Uncanny Dodge: Shinigami görünmez düşmanlardan gelen saldırılarda dahi AC'si üzerindeki dex bonus'unu korur. (Şayet hareketsiz hale getirildiyse "uncanny dodge"u kullanamaz.)

Trap Sense: Shinigami tuzaklar karşısındaki reflex zarlarına +1 bonus kazanır ve AC'sine +1 eklenir. (Defender'ın seviyesi 8'e ulaşınca bu bonuslar +2'e yükselir.)

Damage Reduction: Guardian'ın aldığı hasardan -3 çıkarılır. (10. seviyede bu sayı -6 olur. Damage Reduction sayesinde hasarınız 0'a inebilir lakin 0'ın altına inemez. Kalkıp bu özellik sayesinde HP'nizi doldurmaya kalkmayın yani :P)

Improved Uncanny Dodge: Shinigami'nin etrafını sarmak ya da sneak attack uygulamak mümkün değildir. (Yalnızca kendisinden 4 level üstün Assasinler sneak attack uygulayabilirler.)

Mobile Defense: Bu yetenek sayesinde Guardian savunma pozisyonundayken her round 5 adım ilerleyebilir ve Defensive Stance'den kazandığı bonusları kaybetmez.


YojimboYojimbo
Mod
Yeni prestij classlar çok yakında...
[WT]Elessar
Üye
Büyülerin Rankları Üzerine:

Ayrıca belirtilmeyen büyülerin rank sınırı 4'e çekilmiştir. Büyülerin etkisi (gene ayrıca belirtilmemişse) yalnızca 1. ve 4. seviyelerde artar. Üstelik artık bir büyü üzerindeki tecrübeniz arttıkça o büyüyünün DC'si de aynı oranda azalacaktır. Örneğin 6. seviye bir büyü de 3. ranka ulaştıysanız büyünün DC'si 16-3= 13 olacaktır. Yani 1d20'lik zarda 16 yerine 13 atmanız yeterlidir. Çünkü mevzu bahis büyü üzerinde artık daha yetkinsinizdir.

Yoji sayfaa giremediği için rica etti; onun yerine ben yolladım. (:
KurtulanSamaKurtulanSama
Üye
Bu post konuyu 2. sayfaya geçirmek için sevgili GM'imiz Yojimbo-sama'nın isteği üzerine atılmıştır.
YojimboYojimbo
Mod
5-) SHINIGAMI DUELIST

[img width=499 height=546]http://nekodan.files.wordpress.com/2008/09/f1300kazeshini.png?w=499&h=546[/img]

Gereksinimler: Skill: Tumble (5 ranks), Balance (3 ranks)
                     Feat:  Silah Zerafeti, Kaçınma, Hareketlilik
                     Bab: +6
               
                       Fort    Reflex   Will        Special
Level   BAB     Save    Save    Save   
1st      +1      +0      +2      +0      Canny defense
2nd      +2      +0      +3      +0      Improved reaction +2
3rd      +3      +1      +3      +1      Enhanced mobility
4th      +4      +1      +4      +1      Grace
5th      +5      +1      +4      +1      Precise strike +1d6
6th      +6      +2      +5      +2      Acrobatic charge
7th      +7      +2      +5      +2      Elaborate parry
8th      +8      +2      +6      +2      Improved reaction +4
9th      +9      +3      +6      +3      Geliştirilmiş Ok Savuşturma
10th    +10     +3     +7     +3       Precise strike +2d6


  Canny Defense: Her duelist class level’ı için Shinigami AC’sindeki dex modifier’a 1 int bonus ekler. Bu bonus sürpriz saldırılar ve karakterin hareket kabiliyetini kaybettiği durumlarda kullanılamaz.

  Improved Reaction: Duelist 2. seviyesinde insiyatif zarlarına +2 bonus alır. (8. seviyede bu bonus +4 olur.)

  Enhanced Mobility: Duelist fırsat saldırılarında AC’sine +4 bonus alır.

  Grace: Duelist tüm reflex zarlarına +2 yetenek bonusu alır.

  Precise Strike: 5. seviyede bir Duelist’in “tek elini” kullanarak yaptığı saldırılarda normal hasar zarına +1d6 eklenir. 
  Düşmanın kritik vuruşlara karşı bağışıklığı varsa, ya da bu amaçla herhangi bir büyülü eşya kullanıyorsa precise strike’dan etkilenmez.
  Duelist çift el silah yeteneğine sahipse dahi precise strike kullandığında diğer eliyle herhangi bir saldırı yapamaz.
  10. seviyede precise strike ile kazanılan bonus +2d6 olur.

  Acrobatic Charge: 6. seviyede duelist diğerlerinin yapamadığı durumlarda dahi charge yapabilme yeteneğini kazanır. Hareketleri yavaşlatıcı etkisi olan büyüler de dahi bu yeteneği kullanabilir.

  Elaborate Parry: Duelist defansif pozisyonda savaşıyorsa AC’sine +1 dodge bonus eklenir.

  Improved Deflect Arrows: Ok savuşturma marifetini katana ile kullanabilmenize olanak tanır. (Normalde bir elinizin boşta olması gerekir.)
discussioncontroller