Ankara vs Ankaralı
stabilostabilo
Üye
Kızılay Alışveriş Merkezi açıldı oraya uğrasdsdf

Kentpark-Cepa iyidir ya, yine Eskişehir Yolu'ndalar, Armada'dan birkaç kilometre ileride. Ankamall'u diyorsundur sen ama eskidi artık orası.

Beypazarı'na gitmek için çekeceğin zahmete değmeyecektir bence. Boşver.

Gece Tunalı'ya, Arjantin Caddesi'ne falan git. Daha ucuz alternatif Bahçeli 7. Cadde.

Ankara'ya özgü bir yiyecek yok benim bildiğim kadarıyla. Simidi de saymayalım yani artık. =)

Hava hiç ısınmadı. Bugün kar yağdı.

Edit: Kızılay Alışveriş Merkezi esprim anlaşılmamış olabilir, sonra kendimi suçlu hissetmeyeyim. Gitme sakın. Bok götürüyor adeta, apaçiler fink atıyor.
Mister NO
Üye
ankaralı alır
sifonn
Üye
Ankaraya gelenleri gezdirecek özel bir yer yok malesef. En güzeli akşam çıkıp gece hayatına takılmak olur. AVM gezmenin de amacını şahsen çözemedim ben olsam oralara gitmekle zaman harcamazdım.
dodgerdodger
Üye


Şu türbeyi ziyaret etmek istiyorum. Sanırım Kızılay meydanı çevresinde biyerde. Bulurum herhalde :P
dodgerdodger
Üye
Beypazarı'nı baya övmüşlerdi ya. Uzak olması biraz can sıkıcı, ulaşım sordum ama cevap alamadım henüz.

AVM alışveriş için. Türkiye'ye gelmişken eksiklerimi gidericem.

Yemek konusunda birisi ilginç isimli biryer söyledi ama aklımda değil.

Ankara Kalesi'nin bir olayı var mı?

Araba falan mı kiralasam lan? İçinde yatarım hem :F
fizban
Üye
Ankara Kalesi, Hacı Bayram Câmii(Türbesi de yanında :P).

Kızılay(Sakarya'nın oralar, Konur sokak, Kocatepe'ye yakın bi' sokak daha var ama adını hiç merak etmedim), Tunalı, Park caddesi(Şehre uzak gerçi burası, bi' de fazla ciks mekan bana göre), Bahçeli 7. cadde, Arjantin caddesi.

Öyle Ankara'ya özgü yemek yok maalesef.

Armada-Cepa-Kentpark üçlüsü var Eskişehir yolunda, şehir merkezinde değiller ama maksimum yarım saat sürer Kızılay'dan ulaşman. Ankamall de var, metroyla gidebilirsin direkt.

Havalar yağmurlu/karlı şu sıralar. Gündüz olmasa bile gece donarsın.

Beypazarı'na arabayla en fazla 2 saatte gidersin de başka türlü ulaşım nerden nasıldır bilmiyorum.
G-MANG-MAN
Üye
ya şunu yapmayın arkadaşım. millet , ankara'lı sanacak bunları. Ankara bu demek değil arkadaşlar... :D
Maalesef, her metropol gibi bunlar da var aralarda. ama bunları gerçek Ankara'da barındırmıyoruz.

Gerçek Ankara için bkz :
Çankaya, Kavaklıdere, Ümitköy, Çayyolu, Bilkent


edit: arkadaki video'ya istinaden yazdım.
dodgerdodger
Üye
Ben onların membasında yaşıyorum zaten. Sadece eleman diğerlerine göre biraz daha ünlü :F Video 1 milyon hit almış. :P
stabilostabilo
Üye

ya şunu yapmayın arkadaşım. millet , ankara'lı sanacak bunları. Ankara bu demek değil arkadaşlar... :D
Maalesef, her metropol gibi bunlar da var aralarda. ama bunları gerçek Ankara'da barındırmıyoruz.

Gerçek Ankara için bkz :
Çankaya, Kavaklıdere, Ümitköy, Çayyolu, Bilkent


edit: arkadaki video'ya istinaden yazdım.


>çayyolu
>gerçek ankara

:biker:
G-MANG-MAN
Üye
Aklı başında insanların yoğunlaştığı yerleri yazdım dostum. ona bakarsan Çankaya'nın da nereleri var nereleri :D
Her neyse, ayrım yok. Ankara bir bütündür. şimdi ayrımcılık yapmayayım. ama bu videodaki tipleri barındırmıyorlar kastettiğim yerlerde biliyorsun
discussioncontroller