Kan Gitmiyo
BiohazardBiohazard
Üye
Kanı çekilmiş ondan. Rengi solmuş bak. Her türlü edvırt.
Misafir
-Edvırt değilim ben! Ben edvırt değilim! Bir hata yapıyorsunuz!
+Bunu mahkemede anlatırsın corç.
falanca17
Üye
Domestes yiyecek abi. Çok pis kan yapar o zaman. (Sanmam)
Elmayıda kabuğunu soymadan yimeli!
Electronation
Üye
nur inmiş yüzüne ondan parlıyor :P
Misafir
Yarın 23.30 anıyla beraber "İstanbulda kan arayışları" operasyonum başlıyor. :D
ironPunisher
Üye
Aha edvırt gördüm.
LastLost
Üye
Bugün bana da kan gitmedi. :D (Hastanede kan takmadılar yani :P )
Misafir
Türk Kızılayı 2008-2009 yılları arasındaki kan bağışı, bağışların dağılımı ve üretim oranları karşılaştırmasını yansıtan istatistikleri açıkladı. Türk Kızılayı kan merkezlerinden gelen istatistikler incelendiğinde, 2008 yılının ilk altı ayında toplam kan bağışı sayısı 342.353 olarak gerçekleşirken, bu rakam 2009 yılının aynı döneminde % 22’lik bir artışla 416.320’ye ulaştı.
Misafir
Demek ki kan gidiyormuş. Bana bana gitmiyor. >_>
ironPunisher
Üye
Bana kan gidiyo, bi ben mi anormalim lan.
discussioncontroller