nasıl seviyorsunuz?
aksu01
Üye
arkadaşlar.
insan elma yı sever. ama sonra elmeyı yer. insan sevdiği şeyi yer mi?
diğeri güzel bir kızı sever. ama kız çirkinleşince bırakır. insan sevdiği şeyi bırakır mı?

sizin de birşeyi (eşya,yiyecek,insan vb.) sevmek için nedeniniz nedir? kendiniz için mi seviyorsunuz? beraber birbirinizi mi seviyorsunuz? bencilce mi seviyorsunuz?

kısaca sevme nedeniniz nedir?
Misafir
Neden aramak cok anlamsiz. Birini veya bir seyi sevmek icin herhangi bir nedene gerek yok, tabii kendi cikarlarini dusunuyorsan o ayri.

Edit: Elma anlamsiz bir ornek olmus ve sevdigin icin yersin, sevmiyorsan yemezsin. Kiz ornegindeyse guzelligi icin yasanmis bir iliskiden bahsetmissin yani eleman sevgiden yoksun fizik calismis.
Misafir
garip bi konu :D ama yazayım :D bi kızı seviyorum ve o kızı kız olduğu için seviyorum :P :D şakaydı evet sevdiğim kızı görmedim :D ama konuştum belki görsem sevmem ya da belki gördüğüm başkasını severim ama bilmiyorum seviyorum :D hangisine giriyosa ;)
neRon
Üye
Yemeği seviyorum çünkü doymak zorundayım. Hmm yemek güzelse zevk de alıyorum. Güzel Kızları seviyorum(öeh:P) güzeller(ehm çoğunluk) çünkü. Kendimi seviyorum. Valla bunun nedenini ben de bilmiyorum. Forumu seviyorum vakit geçiriyorum. Kolayı seviyorum tadı güzel. çatalı seviyorum bişiler içmeme yarıyor. Maus sayesinde yazı yazabliyorum. İce tea duş almak için ideal. Kısa devreyi seviyorum mesajı ne zaman sonlandırmam gerektiği konusunda bana yol gösteriyor. dasdasdsad
ElladanElladan
Üye
Elmayı seviyorum bu yüzden onu yiyiyorum. Kızı seviyorum bu yüzden onu da yi-, eheh =D.
Neyse, meseleye ciddi yaklaşırsak, bir insanı sevmek için bir neden aramak gerekmez. Seviyorsundur işte, ha sonra bazı özellikleri yüzünden daha fazla ya da z seversin belki ama olayın özü sevmek. Eğer duygularınız içtense sevginiz de daima devam edecektir.
Fool Arcana
Üye
Elladan dedi:


Elmayı seviyorum bu yüzden onu yiyiyorum. Kızı seviyorum bu yüzden onu da yi-, eheh =D.




Yakalarım
Misafir
ELLEDIN!
mephiston
Üye
Kendimde seni aramak ve sende kendimi bulmak.

Döne döne, yana yana….

Maksat ne dönmek, maksad ne yanmak

Maksat bulmak

Maksat kaybolmak..

En mühim..

En belirsiz…



Aşk olmak… Aşık olmak…
Illdan
Üye
neLTu dedi:


Neden aramak cok anlamsiz. Birini veya bir seyi sevmek icin herhangi bir nedene gerek yok, tabii kendi cikarlarini dusunuyorsan o ayri.

Edit: Elma anlamsiz bir ornek olmus ve sevdigin icin yersin, sevmiyorsan yemezsin. Kiz ornegindeyse guzelligi icin yasanmis bir iliskiden bahsetmissin yani eleman sevgiden yoksun fizik calismis.



Dıııııııttttt!! Yanlış cevap! Bilimsel bir açıklama için sizi şöyle alalım :P :

http://www.ted.com/talks/lang/tur/dan_dennett_cute_sexy_sweet_funny.html

----------------------------------------------------------------------------------------

Kendimle ilgili cevap verecek olursam; şu sıralar hoşlandığım (an itibari ile ne eksiği ne fazlası ::)) kızı pek çok ortak yönümüz olduğu ve onunla konuşurken gerçekten eğlendiğim için seviyorum sanırım (bi de çok şirin  :P ), bundan bir önceki kızda ise tam tersi söz konusuydu yani neredeyse hiç ortak yönümüz yoktu :juggle: ve sanırım eksik yönlerimi tamamladığını düşünüyordum ama onun sonu tam bir hezimet oldu benim için (böhü :'( )...


Alta Edit:

Yooo, ben gayet de dedim yani. Kaldı ki bir şeyin istem dışı olması sebepsiz olduğu anlamına gelmez. Sizi bilemem ama ben, bu Dünya'da her şeyin bir sebebi olduğuna inananlardanım.
mephiston
Üye
Aşığın payına düşen belalı bir yazgıdır aşk. Ne alınmış bir ‘’karardır’’, ne seçilmiş bir ‘’eylem’’.
burada yazar çok güzel söylemiş dur ben şunu seveyim demezsin ya seversin yada sevmezsin...sevme kararı alamazsın dur ben birini seveyim diyemezsin
Misafir
Ask konusuna alalim sizi.

Icten gelen nedensiz cekim kuvvetine bilimsel arastirma yapmak, bir kilif uydurmaya calismak gereksiz degil mi? Guzel vakit gecirmek ve ortak yonlerin olmasi guzel bir sey fakat sevgide uyumluluktan ziyade duygulari paylasmak daha cekici geliyor bana. Geriye kalan tek sey birbirini tamamlamak. Biraz farkli olmasina izin verin partnerinizin yahu, heyecan olsun. =D
discussioncontroller