Wii HD
darkprensdarkprens
Üye
Super Mario Sunshine 2 ciksin ._.
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
darkprens dedi:

Super Mario Sunshine 2 ciksin ._.



Yav gece rüyamda oyunun Remake'i çıkıyordu. Hemen gidip alıyordum. :D
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Super Mario 3D World şahane olmuş anlaşılan.

Eurogamer - 10
Destructoid - 10
Nintendo Life - 10
CVG - 10

Joystiq - 5/5
The Escapist - 4/5
Famitsu - 38/40
Kotaku - 'Yes'
Game Informer - 9.25
ONM - 9.3
Videogamer - 9
Edge - 9
Gamespot - 9
IGN - 9.6

Wii U'sunu bana ödünç vermek isteyen? =D
liquoredmindliquoredmind
Üye
Yeni yapılan Mario oyunlarından Galaxy serisi dışında hiç birine ısınamadım ben nedense, Bayonetta 2'ye kadar kutusunda durmaya devam edecek sanırım alet...
AsunaAsuna
Üye
NINTENDO dan kötü oyun çıkmaz zaten. Geçen Camelas African Advanture gördüm. Oyunun üzerinde Activison yazıyodu. Bi umut iyidir diye indirdim. Kurdum 20 dk sonra sildim. La dangalak (ben oluyorum) oyunun üzerinde zaten ACTIVISON yazıo ne diye indiriyon. Zaten Actinin bırakın satın almayı indirmeye değer oyunu bile yok. Oyunun üzerinde ACTIVISION yazıyosa yönümüz değiştiriyoruz-sekmeyi kapatıyoruz koşarak uzaklaşıyoruz ordan bundan sonra.

ZELDA yı bekliyom ben çıksın Wii U alacam. Bi görseydik artık ZELDA U yu. Keşke resmi olarak gelse NINTENDO. Gerçi adamlarda haklı. Bebe oyunu, bunu mu oynuyon, çocuk musun la vb cümlelerle Nintendo oyunlarını oynayanlar sürekli hakarete ve küçümsemeye maruz kalınca adamların zoruna gitti tabi :D

Biz de mantık şu; GRAFİĞE bakılır. Crysis 3 oovvv voovvv vandırful vandırful grafik. El-Muhteşemül kebir. Şuna bak şuna şu grafiğe bak cümleleri hep bir ağızdan söylenmeye başlar. Halbuki çöpoğlu çöptür oyun. OCARINA OF TIME ı görür aynı zihniyet. La bunu mu oynuyon. Oynayan texture pack yüklemiştir Allahtan yoksa orjinal grafikleri görse birde ordan sövecek. La oynadığı oyuna bak, çocuk oyunu oynuyo la bu. Bende bişey oynuyo sandıydım. Halbuki bilmez OCARINA OF TIME ın tüm zamanların en iyi oyunu olduğunu. Gelmiş geçmiş en iyi oyun-Yüzyılın oyunu gibi onlarca ödül aldığını. OCARINA OF TIME çöptür ona göre. ZELDA oynayan bebedir onun için. Versen eline ilk bölümü geçemez ama olsun ZELDA çöptür onun için çünkü Gıraysıs gibi grafikleri yoktur.

İş grafikte bitseydi PS2 PS3 ün 2 katı satmazdı. Wii 360 ve PS3 e 20 milyon fark atmazdı. 3DS Vita yı yumruk manyağı yapmazdı. Demek ki neymiş? Önemli olan insanların eğlenmesiymiş. Grafiği güzel diye bi oyunu beğenen zihniyet rica diyorum bırakın oyun oynamayı. Sizin yüzünüzden oyun diye teknoloji demosu görüp duruyoruz.

Lütfen ekonomik nedenlerden dolayı gelmiyo Nintendo gibi şeyler demeyin. Onu bende biliyorum ama umut fakirin ekmeği.
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
VGX'de yeni Zelda'yı tanıtırlar diye bekliyordum ama tanıtmadılar. Salak bunlar yemin ediyorum.
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Nintendo'dan sanırım yeni konsollar geliyor.

http://merlininkazani.com/Nintendonun_gelecegi_belli_oldu_mu-oyun_haber-70196p1.html

Eğer bu haber doğruysa, Wii U, alan kişilerin elinde patlayacak.
liquoredmindliquoredmind
Üye
Ben de bunu yazmaya geliyordum, artık bu saatten sonra alet 2016'da bile çıkacak olsa kimse WiiU almaz, alanlara (ben) geçmiş olsun, Wii'den daha kötü bir oyun arşiviyle WiiU'a mezara atılmış oldu. Ha bu haberler kolpa çıkabilir mi, evet, ama gel gör ki bir kere yeni konsol adı geçtiği anda insanlar ateş olmayan yerden duman çıkmaz diyerek yeni konsolu beklerler, ki ben de aynı şekilde Nintendo durumu yalanlayacak olsa bile (ki yalanlamak yerine yorum yapmıyor olmaları kıllandırıyor), konsolun varlığına inanıyorum.

Bir tek dileği var, adam gibi bir Zelda, aldık aleti bari bir Zelda oyunu olsun, Metroid'den vazgeçtim bakınız...
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Ben daha çok 3gb'lık el konsoluna takıldım. Yani bir el konsolunda bu kadar ram'a gerek var mı?

Haberin doğru olduğuna inanan biri olarak, isteklerim var:

Yeni bir oyun konsolu çıkaracaklarsa:

1)Yeni exclusive'ler yapmaları şart. Yeni bir Mario ya da Donkey Kong demiyorum. Yeni fikr-i mülkler geliştirmeliler.
2)3.parti desteğini bu sefer gerçekten arkalarına almalılar.
3)PSN ve XBLA gibi bir sistem geliştirmeliler. Satın adığım dijital oyunu istediğim kadar indirmek hakkım. Konsol bozuldu dijital oyun da güme gitti kafasından vazgeçmeliler.
4)Cimriliği bırakıp dijital oyunlara sağlam indirim yapmalılar.
5) Çıkış oyunları sağlam olmalı. Remake oyunlarla değil de, yeni 1-2 tane exclusive ile olmalı.
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Nintendo, Wii U'nun fişini çekti. Artık üretilmeyeceğini söylediler. NX çabuk çıksa.
discussioncontroller