Need for Speed: Pro Street
DarkSoul47DarkSoul47
Üye
valla ben oyunu o kadar kötü olarak görmedim.

nfs nfs kökünden çıkmış ve arcade yapısını kaybetmiş belki ama yine de nfs sürüş dinamikleri ve yeni pist yapısı ile çok güzel olmuş.

umut veriyor.
Misafir
oyuna verilen o kadar kötü notun verdiği ön yargıyla başladım oyuna ama o kadar da kötü olmadığını gördüm...ama bir sorunum var :D yahu drag yarışına doğru düzgün bir türlü başlayamıyorum...pati falan çekiyoruz(gereksiz) sonra yarış başlıyacak "go" diyor, basıyorum gaza gösterge sona geliyor ama araba kalkmıyor..sonra 1-2 sn gaza bas-çek yapıyorum kalkıyor ama bu sefer de yarışı kazanma şansım kalmıyor..çok basittir belki kalkması ama bazen oyun oynarken tuutkluk yapıyor kafam xD
Littl3big
Üye
Raceday sonunda  bedava araba kartı seçtim ( İstediğimiz arabayı marketten bedavaya alıyoruz )

Tabiki pagani zonda'yı aldım niahahhaa

HazeHaze
Üye
Bana iki tane geldi, ikisini de Zonda'ya kullanma gafletinde bulundum, sonra ikisini de sattım. Zonda çok tırt bir araba. Ben Speed'de kullanmak istemiştim, diğer yarış türlerinde ihtiyacım yoktu zaten. Onda da bir halta yaramadı.

Lost: Vitesin manuel olduğunu biliyorsun değil mi?
Misafir
Abi eski oyunlarında da drag ta vites manueldi...yani ilk defa drag yapmıyorum :P ama eski oyunlarda böyle arabanın kalkmaması gibi bir mallık olmuyordu...ama bilmiyorum ben bir tekrar deniyeyim belki kalkmam için vitesi 1e attırmam gerekyordur :P bir de gaza basarken diğer ayağı hafiften debriyajdan çekmeyi deniycem :P olmazsa da oyunu silcem yani uğraşamam böyle..
matrklorm
Üye
oyun üst sınıf arabalara karşı çok gaddar. ford gt aldım araba arkasını toplamıyo. şaka gibi ya.

lost/senin sorunun bana da oldu bi ara arabanın süspansiyonu falan da iyi olsun dikkat et. yoksa beygir gücün 900 de olsa araba diğerlerine geçiliyo. drag için dodge charger'ı öneririm hatta tek bile geçerim. drag king'in arabasını son derece küçük düşürerek aldım. ben bitirdiğimde o daha yarısında oluyodu pistin(miraz mübala).

parama kıyabilsem gidicem shelby gt alıcam da 150 bin'i verip hiç kullanmamak da istemiyorum.
hydramarine
Üye
O kalkamama olayı bana hiç olmadı ya, ilginç. Drag king 500 beygirlik bir arabaya nazaran çok yavaş gerçekten, kağnı gibi gidiyor. Zorluğu gereksiz düşürmüşler final boss'larda zaten.
HazeHaze
Üye
Kullanmayı becerebileceksen Corvette diğer arabaları çıtır çıtır yiyor, gerçi bende motor ve yanılmıyorsam turbocharger lv. 4 idi ama, Z06 alıp tüm geliştirmeleri yaparsan sorun yaşamazsın herhalde. (Bendeki C6 idi)

Drag King'in arabası da hiç fena sayılmaz aslında, özellikle asıl arabanızı belirli bir pistte tutamıyorsanız işe yarıyor. :P Ryo Vatanağbi'yi bir yarışta onu kullanarak yenmiştim mesela.

Bende Charger belli bir hızın üstüne çıkamamıştı, tüm geliştirmelere param yetmediği için olsa gerek. :-\

Bu arada, evet, kalkman için vitesi 1'e attırman gerekiyor. :P
Misafir
yahu ben kalkamıyorum diyorum bana beygir diyorsunuz :D daha oyunun başındayım ilk drag yarışım(civic le bir araba daha var onlardan biriyle yarışıyorum :P)...ekrana "go" yazısı geliyor gaza basıyoruma boşa sallamış oluyorum gazı..kalkmıyor araba sonra tekrar basıyorum bir şekilde kalkıyor araba ama dediğim gib kazanma şansım kalmıyor.
hydramarine
Üye
Gaza basarken shift'e basıcan go dendiği anda (hatta yarım sn. önce bassan da oluyor). Çok mu basit oldu?
discussioncontroller