Paradox Interactive Oyunları
ZugZugInterceptor
Üye
Merhabalar arkadaşlar , Europa Universalis 4 için bir başlangıç rehberi serisi yaptım. Bu rehberimde arayüz detayları ve yeni başlayanlar için yapılması gerekenleri anlatmaya çalıştım. İzlediğiniz için teşekkürler.

CombiningPersonCombiningPerson
Üye

Beğenenler: Dan Dirik

SamsonSamson
Üye
Şu seriyi izleyin.

kurtkapankurtkapan
Üye

The Ottoman empire did less damage than the qing dynasty


and the ottomans won


even physics fear them

Dan DirikDan Dirik
Üye
gün geçmiyor ki yeni bir eu4 dlc'si duyurulmasın



meiou & taxes 2 çıkınca oradan devam edicem sanırım
FaironFairon
Üye
Mandate of Heaven bayağı iyiydi(Ming'in bayağı OP hale gelmesi haricinde) de bu bayağı erken oldu. Neyse Mandate of Heaven Ahmet Abi'ye uğramamıştı, belki bu çıkınca hepsi beraber uğrarlar.
kurtkapankurtkapan
Üye

This DLC will nerf the bourgeoisie estate 10/10


AdramelechAdramelech
Üye
paradox oyunlarının fiyatını us dışındaki bütün ülkelerde arttırmış
bazı ülkelerde 2x kadar attırmış türkiyede %40 civarı artış var
sonra %50 indirim yapmışlar
forumlarda insanlar isyan ediyor
yapımcılar gelip "purchasing power increased in those countries" gibisinden bi laf ettiler
büyük hata
türkiyede pp eğer %40 artmış olsaydı hepimizin haberi olurdu herhalde
şu anda pdox benim gözümde bitti stellarisi alıcaktım indirimden onu bile almıcam
kimse kusura bakmasın ama eu4 e yeni başlamak istesem, DLC si olmadan 4 senelik bi oyuna 88 lira vermek bana kerizlik gibi geliyor
Dan DirikDan Dirik
Üye
image
abusive lol
AdramelechAdramelech
Üye
ruslara duble fiyat giydirmek nedir onu anlamadım adamlar zaten pdox oyuncularının yüzde kırkını falan oluşturuyor herhalde ne zaman multi girsem ruslar basmış dgsd
discussioncontroller