Fairy Tail [Anime]
__skytalker____skytalker__
Üye
Abim mangadan paso spoiler verdiğinden az çok fikrim var. Herkes birbirine tek atıyormuş.
Rasixius
Üye
Zamunda son bölümleri yüklememiş,animetake kapanmış
nereden indiriyorsunuz animeyi?
isoticisotic
Üye
fairytailizle.com'dan takip ediyorum ben
Rasixius
Üye
Ben de oradan bi üyelik açayım o zaman.Sağolasın :)
Yine de animeler için güzel bir torrent sitesi tavsiyeniz varsa alırım
isoticisotic
Üye
bakabt.me/
nyaa.se

benimbildiğim kadarıyla endüzgünleri bunlar

Beğenenler: Rasixius

S0lidGamerS0lidGamer
Üye
Son bölümü iyi etkilemiştir. Ulan Aquarius :'(
isoticisotic
Üye
ben lucy'yi hiç sevmiyorum ya onla ilgili hiçbir şey etkilemiyor beni

Beğenenler: RedBeard

S0lidGamerS0lidGamer
Üye
Mektup sahnesinde bile mi ?
PotterPotter
Üye
animedeki göz kenarlarını gördüğüm an kapattım. mangayla mutluyum. okursanız şu anda en önemli konular işleniyor. bana sona geliyolar ya da tam yarısında gibi geldi hikayenin
S0lidGamerS0lidGamer
Üye
Potter dedi:

animedeki göz kenarlarını gördüğüm an kapattım. mangayla mutluyum. okursanız şu anda en önemli konular işleniyor. bana sona geliyolar ya da tam yarısında gibi geldi hikayenin



Aynen büyük ihtimal son savaş olur şu anki gidecekleri. Mashima'nın fazla uzattığını görmedim şu ana kadar bunu bitirip başka bir seriye başlar.
discussioncontroller