Warlocks of Ankara - Reanimation (5 Şubat)
Night EagleNight Eagle
Üye
Tabi ki gelebilirsiniz. En önemli amacımız da bu zaten; "Bu RP ne menem bişeydir?" diyenlerin merakını gidermek, yeni oyuncular ve yeni oyun oynatıcıların kaynaşmasını sağlamak.
XFire1994
Üye
Hunter oyununa kaydolmak istiyorum =)
Cyborn
Üye
Hunter ile Vampire arası kaldım ama Hunter diyorum. Peki bir önceki Oyundaki Karakteri mi kullanabilir miyim?
Night EagleNight Eagle
Üye

Hunter ile Vampire arası kaldım ama Hunter diyorum. Peki bir önceki Oyundaki Karakteri mi kullanabilir miyim?



Oyundaki karakterler hazır maalesef. Ancak çok arzu ederseniz, oyun esnasında karakterleriniz üzerinde rol yapma anlamında ufak değişiklikler yapabilirsiniz.
Reborn
Üye
Bu arada nayto, msn'den konuşamıyoruz, ya seninkiler bana gelmiyor, ya benimkiler sana gitmiyor bilmiyorum ama geldi zarlar. 14'ünde Ankara'dayım ondan sonra verebilirim.
Gord10Gord10
Üye
Gelişmeler:
Kızıl Kilit oyununu ertelemek zorunda kaldık, Can Toraman'ın işi çıktığı için. Onun yerine Kağan "Fetalis" Gürzsoy tarafından bir Scion oyunu oynatılacak.

Oyun kayıtlarını da etkinlik esnasında yapmak bu noktada yapılacak en iyi şey.

Bu cumartesi günü tüm Ankaralı FRP severleri, meraklılarını bekleriz!
BonecrusherBonecrusher
Üye
ankara'da ferepe toplanmaları olursa benim de haberim olursa çok sevinirim, çok uzun zamandır p&p oynamıyorum.
anger rabbit
Üye
aa yine kaçırdım. neyse bi dahakine artık.

bi de night bize mage oynatacaktın o ne oldu?
Night EagleNight Eagle
Üye
Ankara'da çok uzun süreli olmayan, 1-2 hafta sürecek bir oyun oynatacağım arkadaşlar. Oyuncuların isteğine göre Vampire The Requiem veyahut Hunter The Vigil oynayacağız. Haftasonları veya haftaiçi uygun bir günde buluşup oynayabiliriz.

İlgilenenler benimle irtibata geçsinler.
Jester Prince
Üye
1 hafta kadar buralarda yokum ondan sonra iki oyunda olur abi ben varım. (tabii gelince bir taşınma telaşı olacak o işlere denk gelmezse)
discussioncontroller