Abyss keybind taktikleri
kirtil
Üye
Abyss giris questleri sirasinda ucus testi icin q ve e harflerine yukselme ve alcalma atadigim zaman cok rahat ettim ama bu benim defansif olarak kullandigim iron skin ve root (muhtemel leveli gelince fear ile degisecek) buyulerimi alisik oldugumdan uzaga atamami gerektirdi. Abyssde ucarken cok rahat ettim ama ganklendigimde cogu zaman Iron skin/root kullanamamaya basladim.

Size sorum su;
Abysse gecince ucmak / havada manevra yapmak ne kadar onemli oluyor?

Ben su ana kadar wasd ile hareket ediyordum ve yakındaki tuslarada defansiften baslayıp ofansife dogru en cok kullandigim skilleri atiyordum. Ucus (inis kalkis ve asagi yukari) tuslari el altinda olmayan yerlerde idi. Bu ayarlarımı Abyssde deistirmem pvp icin dahamı uygun olur yoksa bir kere ucmaya basladiktan sonra "mouse look" yada "click to move" bana pvp sirasinda kacma veya kovalama icin yeterli manevra kabiliyeti verebilirmi?

Siz pvp icin nasıl bir tus ataması kullanıyorsunuz?
Pckoman
Üye
ben hiçbir tuşuşm yerinin deişmedim yalnız benim klavyemde page up f1 ini yanında direk kalkabilyorum yerden bu yüzden bir deişiklik yapmadım

sadece iniş ve kalkış tuşlarının yakın bir yere al manevralarını mause ile yap zaten adamı targete aldıgında sen ne yaparsan yap attack yapacağın zaman adama dönüyosun
jesuskane
Üye
Selam
Sorunun cevabı tamamen senin kişisel tercihlerine ve alışkanlıklarına bağlı aslında.
Ben 1-0 ve F1-F12 arası tuşları skiller için kullanıyorum mesela. WASD'yi bırakmadan tuşlara basabiliyorum. Toolbar'ı döndürüp buff basıp eski toolbar'a yarım saniyede dönebiliyorum vs. SWG alışkanlıkları.

3 numaralı toolbar'ı CTRL+xx şeklinde kullanıyorum. A ve D yi sol sağ değil Strafe sol, Strafe sağ olarak atadım. Autorun özelliğini Numlock değil E tuşuyla kullanıyorum.
Anahtar tuş Q. Gladiator'le oynarken Loot, Sorcerer'la oynarken Flame Harpoon(instance vs de Sleep), Chanter'da Heal vb şekilde farklı bindları kulalnıyorum bu tuşta.

Fear'dan bahsettiğine göre Spirit Master karakterin. Abyss'e geçince uçmak havada manevra yapmak ne kadar önemli sorunun cevabı çok basit; herşeyden daha önemli!

Hem saldırı hem savunma sırasında ya da kombattan sıvışmak için sürkeli uçacaksın. Havalandığında offence ve defense statların değiştiğinden getiri ve götürülerini bilmende fayda var. Özellikle bir caster sınıfı olarak rakibinle olan mesafeni sürekli korumaya çalışacağından manevra kabileyetinin melee sınıflara göre önemi daha fazla. Örneğin Gladiator'ümle oynarken rakibi bir kere seçtikten sonra her hangi bir atağa bastığımda Auto-Approach açık olduğundan karakterim navigasyon işini kendi hallediyor ve rakibe doğru gitmeye uğraşıyor sürekli. Caster oyuncunun tek başına zaten yakın dövüşe girmesi mantıklı değil. Ayrıca büyülerini cast edebilmek için üstüne gelen düşmanla mesafeni koruman şart.
A4Tech X7 klavyemin sol üst köşesinde ekstra bir Pageup tuşu mevcut, bunu kullanarak kanatlarımı açıyorum. Standart bir klavye kullanıyorsan kanat açma kapama tuşlarını, çabuk erişim için T-G, X-C, Z-X vb bir ikiliye ataman daha uygun olacaktır.Şimdilik bu kadar benden.
discussioncontroller