Sizce İnsanlar Kaça ve Neye göre ayrılır
Infrawhite
Üye
EmirhaN dedi:


Ayrılır abi. En basitinden ayrılabileceğini söyleyenler ve ayrılamayacağını söyleyenler olarak ayrıldık bile. :D



Bir başka konuda yaptığım işi tesadüfi olarak yine yapıyorum ama Elessarın demek istediğinin bu olduğunu zannetmiyorum.

Ayrılabileceğini söyleyip kola sevenler ve kola sevmeyenler diye daha derine indirebiliriz bu ayrımı. Bu ayrım geriye sadece bireysel olarak her insana indiğimizde bitecektir ki hala kullanmadığımız bazı özellikler kalacaktır. Yani insanlığı ayırmaya niyetliysek 6,5 milyar tür bulabiliriz en az. Veya "insanlık" diyerek tek başlık altında inceleyebiliriz.

Edit: Örneği genişletmek gerekirse bir masada açık renkli ve koyu renkli kısımlar bulunur ancak biz bunları ayrı ayrı irdelemeyiz, "masa" kollektif bütünlüğü olarak tek bir varlık diye bakarız.
SnakeSnake
Üye
phd dedi:


Ayrılmaz.



sadece ayrıldığını zanneder ya da öyle düşünmek ister.
gorkemdergorkemder
Üye
1 2
cocoldplay3
Üye
1-Sürekli dedikodu yapıp, senide o seviyesizliğe çekmek isteyen ve çektiğindede seni seviyesizlik tecrübesi ile döven insanlar (bkz. kadın programları)

2-Çok entellektüel olup (ya da olduğunu sanan), edindiği bilgileri pratiğe dökmeden öle teorik teorik yaşayan edebi insanlar (bkz. pelin batu)
LunodLunod
Üye
İnsanlar 2 ye ayrılmaz, düşünceler 2 ve çok daha fazlasına ayrılır.
FirewingFirewing
Üye
Buraya ciddi anlamda birşey yazan arkadaşlar, kendilerini o var olduğunu iddia ettikleri gruplardan hangisine sokuyor acaba, asıl onu merak ediyorum ben.
Toorex
Üye


3'ye ayrılır..
1)Matematik bilenler
2)Matematik bilmeyenler

Ehahaeahaheaeha ;D



Adam haklı beyler..  :eyes:
Jedi Panelvan
Üye
Bi bu disissparta'ninki vardi, bi de kim yazmisti unuttum; "baltayla, ikiye ayrilir" mesaji vardi ki, hem bu konunun en baba mesajlari, hem de "en komik forum mesaji"nda kafaya oynayacak mesajlardi =).
Toorex
Üye
Bombadil dedi:


baltayla ikiye ayrılır



Bu sanırım ;D
SnakeSnake
Üye
Toorex dedi:


Bombadil dedi:


baltayla ikiye ayrılır


Bu sanırım ;D


wrong turn 2 güzel değildi yalnız. niyeyse hatırladım birden.
discussioncontroller