İntihar Etmek?
PazarlamacıPazarlamacı
Üye
İntihar "bazılarının sandığı gibi salaklıktan" değil aşırı farkındalıktan da gelebilir. İkisininde başlangıç noktası çaresiz olduğunu düşünmesidir (ya da gerçekten çaresiz olmasıdır).

http://www.tavsiyeediyorum.com/makale_12928.htm
Sifon
Üye
intihar etmek isteyen birini niye ikna edip kurtariyor insanlar hic anlamam. adam tam kurtulusa gidiyor, ibnelik yapip bozuyorsun.

Beğenenler: Pazarlamacı

kurtkapankurtkapan
Üye
meh
-
işin içinde çaresizlik varsa salaklık ya da farkındalık olmak zorunda değil.

intiharların %90'ı,
image

atla da kurtulalım lol demek yerine dinleyin insanları az
DharkanDharkan
Üye
Doğru

Etrafınızdaki insanlara bok gibi davranmamak için nihai sebep
Sifon
Üye
atla da kurtulalım değil, atla da kurtul
kurtkapankurtkapan
Üye
Genel dedim onu ya. Köprüde atlayan adama onu diyen kadın geldi aklıma dellendim.

Genel bişi yazacak halde değilim şu an ama atlayarak vs intihar edip hayatta kalanların çok büyük kısmı atladıktan sonra pişman oluyor.
Genel olarak intihar edip başarısız olduktan sonra tekrar deneyenlerin sayısı çok az.

Yaşayacak çok şey var.
BaueltzBaueltz
Üye
Nasıl atlıyorlar hayret ya. Hadi bileğini kesersin kendini asarsın anlarım ama yüksek lan, zaten tahminimce atlayanların çoğu ani bir cesaret ile yapıyor bunu.
DharkanDharkan
Üye
Karşılaştığın şeylerin ikisinde de can çekiştiğinin farkında mısın :D Garanti bir yere çıkınca tak diye ölüyon en azından
phdphd
Üye
İşin en kötü tarafı milletin anlattığı "ışık gördüm" saçmalıkları dışında ölünce ne olacağını bilmememiz. Öldüğümüzde doğmadan önceki gibi hiçlik mi olacak? Büyük ihtimalle öyle de, kesin değil. Belki sonsuza kadar acı hissi veya kaşınma, gıdıklanma hissederiz? Veya sürekli rüyalar, karabasanlar görürüz? Cennete cehenneme girmiyorum bile.

Bu bilinmezliği göze alıp "hiçbir şey benim hayatımdan kötü olamaz" diye intiharı kafasında tasarlayıp hayata geçirenlere (pun intended) hep çok üzülmüşümdür. O yüzden "atlayacaksan atla ehehe dikkat çekmek istiyon sen" diye bakamadım hiç intihar teşebbüsünde bulunanlara. Hep ciddiye aldım ve üzüldüm. Alihan'ın benzin yuttum vakası gibi istisnalar var tabii.
CombiningPersonCombiningPerson
Üye
ışık görme mevzusunun kaynağı ne acaba yav?
mitlerden, dinlerden falan mı kopma?
discussioncontroller