Mount & Blade (At ve Kılıç) - Warband
tersadamtersadam
Üye
evet

Spoiler:
image


Spoiler:
image


Spoiler:
image
QuendarthQuendarth
Mod
kurtkapankurtkapan
Üye
caribbean iyiydi ama blood and gold olunca sarmadı beni

bi ara bakarım nasıl olmuş
QuendarthQuendarth
Mod
Blood & Gold zaten Caribbean'ın bugları düzeltilmiş ve içerik eklenmiş hali, niye beğenmedin ki. Oyun ilk çıktığında neredeyse oynanmaz haldeydi B&G ile düzeldi. Şimdi de "All Hands Ahoy!" ile daha fazla içerik ekliyorlar.
kurtkapankurtkapan
Üye
ne bileyim sarmadı. caribbeanken baya saat oynamıştım. b&g olunca bir saat oynamamışımdır

şehirleri denemek lazım

gemi combatını da sofistikeleştirseler güzel olacak ama çok bişi beklemiyorum da
DarkSoul47DarkSoul47
Üye
Millet bayağı sövüyor steam incelemelerde. Yine bozmuşlar anladığım kadarıyla oyunu.
CombiningPersonCombiningPerson
Üye
ben de indirimdeyken aliyim bara dedim, incelemeleri mixed görünce vazgeçtim
QuendarthQuendarth
Mod

Millet bayağı sövüyor steam incelemelerde. Yine bozmuşlar anladığım kadarıyla oyunu.


Update'den dolayı bozuldu diyen sadece bir inceleme var, ki o da bayağı saçmalamış (yapımcıları komünist olmakla falan suçlamış). Diğerleri indirimden dolayı oyunu yeni alıp beğenmeyenler.

Oyunun ilk çıktığından beri devam eden problemlerin bir kısmı hala var ama anladığım kadarıyla son dlc eskiden var olmayan yeni sorunlara yol açmıyor.
DarkSoul47DarkSoul47
Üye
Peki optimizasyon nasıl. Viking zımbırtısı kan kusturuyordu makinaya en son bıraktığımda ki birkaç güncelleme yemesine rağmen sistem seçtiği ve optimizasyonun sıkıntılı olduğunu söylüyorlardı.

Eğer genel olarak eh işte denecek kadar buglı, optimizasyonu da fena olmayan bir M&B korsan deneyimiyse hayır demem doğrusu.
QuendarthQuendarth
Mod
En son oynadığımda (Blood&Gold çıktıktan hemen sonra) optimizasyon konusunda bir sıkıntı yaşamamıştım ben, ama arada bir (yaklaşık birkaç saatte bir sanırım) çöküyordu. Ama oyunun yavaş çalıştığını veya çok sık çöktüğünü söyleyenler de var, yani biraz şans işi. Yine de sorun yaşayanlar azınlıkta gibi görünüyor.

Beğenenler: DarkSoul47

discussioncontroller