Yan Flüt Alacağım
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Rapsodi bi 5 sene geç kalmış.
AstusAstus
Üye

ben de yan flütün köpeği bir insanım fakat ciddi eğitimi alınmadan adam akıllı çalınamayacağına, ve flüt alsam bile üzerine düşmeyip sıkılacağımı bildiğimden öğrenmeyi hiç düşünmedim. çalıcı değil dinleyiciyim. çok pahalı aletler olduğundan gitar falan gibi anlık heveslerle girişilecek bir şey de değil zaten, ama konuyu perdeler ardından takipliyorum.
ayrıyetten, yan flüt yoğunluklu grup/sanatçı paylaşımı yapılsa bu thread'de ne güzel olur, ufkumuz genişler.



kaç para lan bi flüt



>Adeta forum nereden nereye geldi
CoraxCorax
Üye
go to power?

Beğenenler: Astus

PotterPotter
Üye
#enkazlandı
RidygoRidygo
Üye
Enstruman öğrenirken eğitim alma zorunluluğu bana hep saçma gelmiştir. Başkasının "bak şurasından şu şekilde üfleyeceksin" demesine gerek var mı cidden? Deneye yanıla en doğru sesi insan kendisi bulabilir neticede. "İyi bir eğitim almadan çalınamaz" saçmalığı da bahaneden başka bir şey değil. Müzik yapabilmek için müzik kulağı olması lazım insanda zaten. İstediği kadar ezberi iyi olsun nota ezberlesin bir halta yaramaz. Notaları kendi ciğerinin/parmağının tuşesiyle doğru şekilde çıkarabilmelidir müzisyen.

Hangi sesin hangi notaya karşılık geldiği öğrenildikten sonra iş pratiğe ve kas hafızasına kalıyor.
SoddorathSoddorath
Üye
wowowowow mr. beethoven slow down.

Bir enstrümanda ilerlemeye çalışmadığını bu kadar belli etme dostum. Her müzisyenin doğal bir yeteneğe sahip olmasına, her şeyi yeni baştan keşfetmesine gerek yok.

PotterPotter
Üye
enstrüman bu playstation kolu değil

Beğenenler: Corax

MosquéteroMosquétero
Üye
image
kral julienkral julien
Üye
forumda böyle bi başlık da varmış, vay anasını
FaironFairon
Üye

forumda böyle bi başlık da varmış, vay anasını



http://oyungezer.com.tr/forum/categories/etrafımızdaki-paranormal-olaylar

Esas şöyle bir alt başlık var. Nasıl ve niye açıldığını bilmiyor kimse.

Beğenenler: CombiningPerson, Lost

discussioncontroller