En sevdiğiniz yemek nedir?
chackal
Üye

Abi o kafama silah dayasan yiyemem o hayvanın tipini gördükten sonra. o ne lan, zombi yiyorum sanki.


Zaten o tipiyle almıyorsun balığı, senin için temizliyorlar.

Sotesini arkadaşlara yedirmiştim bir akşam, ne olduğunu söylemedim tabi, tahmin edin dedim. Deve eti olduğunu iddia eden bile oldu yahu :jester: E kılçıksız tabi. Fener dediğimde bir tınlama olmadı, bilmiyorlar tabi mahlukatın neye benzediğini. Sonra onlara şöyle birşey gösterdim :mellow: :

Gerçi kokoreç, işkembe veya yumurta yiyebilen bir adamın bunu dert etmemesi lazım.

Spoiler:
image



Korkunç len :D Bunu denizde gören ilk insanlardan olmak istemezdim yani.
RelentlessRelentless
Üye

Abi o kafama silah dayasan yiyemem o hayvanın tipini gördükten sonra. o ne lan, zombi yiyorum sanki.


Zaten o tipiyle almıyorsun balığı, senin için temizliyorlar.

Sotesini arkadaşlara yedirmiştim bir akşam, ne olduğunu söylemedim tabi, tahmin edin dedim. Deve eti olduğunu iddia eden bile oldu yahu :jester: E kılçıksız tabi. Fener dediğimde bir tınlama olmadı, bilmiyorlar tabi mahlukatın neye benzediğini. Sonra onlara şöyle birşey gösterdim :mellow: :

Gerçi kokoreç, işkembe veya yumurta yiyebilen bir adamın bunu dert etmemesi lazım.

Spoiler:
image



Korkunç len :D Bunu denizde gören ilk insanlardan olmak istemezdim yani.


tipini beğenmeyince sucuklu yumurta bile yemeyen ben bu hayvanın yenildiği mekanda bile durmam
Lama!as
Üye
Her zaman her yerde Kokoreç.
EytciEytci
Üye
Bezelye ve brokoli bu sıralar en çok hoşuma gidenler :)
Mister NO
Üye
mantı
İ. Evrenİ. Evren
Üye

Bezelye ve brokoli bu sıralar en çok hoşuma gidenler :)



Diyete girmediysen eğer kimsenin brokoliyi kendi isteğiyle yiyeceğini sanmıyorum.
neRon
Üye

Bezelye ve brokoli bu sıralar en çok hoşuma gidenler :)



Diyete girmediysen eğer kimsenin brokoliyi kendi isteğiyle yiyeceğini sanmıyorum.
Fırında balığın yanında brokoli, kereviz vs sebzeler çok güzel gidiyor şahsen.
İ. Evrenİ. Evren
Üye
Nedense brokoli sevilmez. Sadece brokoli yemeyi kimse sevmiyor sanırım fakat, birşeylerin yanında brokoli iyi gider tabii.
darkprensdarkprens
Üye
Brokoli cok guzeldir bence, hatta bir dip sosla beraber cok guzel oluyor. Tavuklu corbanin icine koyunca da iyi olur. :D

En sevdigim yemek pilav benim, yogurtla ama. :D
PiranhaPiranha
Üye
Brokoli haşlama salata olarak yenir abi. önce suda haşlayacaksın fazla yumuşamasın dağılmasın az diri diri kalsın. sonra salata tabağına alacaksın yenına isterse soğanda kıyabilirsin. üstüne mutlaka zeytinyağ dökmelisin istersn limon suyuda eklenebilir. Of öyle güzel gidiyorki limon sulu yağına suyunada ekmeğini banarsın oh mis...

Pilav demişken benim listemde var zaten. bende sade pilavdan ziyade nohutlu pilava bayılırım. ya da pilav üstü kuru fasulye ile damakları çatladır :D

-Üzeri bolca Kaşarlı ya da Mozerrealla peynirli domatez biber salam sucuk mantar eklenmiş kalın hamurlu Pizza!
-Patates ile yapılan her türlü yiyecek (patates püresi hariç. hiç sevmem).
-Patates kızartması. (Alamanyada Pommes Frites'mi ne derler işte ondan, gülmeyin gerçekten böyle. hani Superfresh'in Iglo'nun paketli dondurulmuş halde olur ya BK, McD gibi yerleden yediklerinizden işte öf :D),
-Nohutlu Pilav ya da üzerine Kuru fasulye yemeğinden konulmuş 'Pilav üstü kuru',
-Kuru fasulye veya Taze fasulye(zeytinyağlı) yemeği ve Nohut yemeği,
-Köfte, köfte ekmek,
-Sucuklu yumurta,
-Çorbalarımızdan, özellikle Tarhana, Ezogelin, Mercimek çorbası, Tavuk suyu çorba
-Hmm şey birde Kokoreç yazsam bazılarınız hoşnut kalmayacak biliyorum. Ama işte tam yerinde temiz güzel bir şekilde, içeriği baharatı dengeli katılmış(ne az ne çok) şekilde hazırlanmışını bulursanız kaçırmayın dalın bence...

Hmm şimdilik en sevdiklerim her gün önüme konulsa bıkmayacaklarım bunlar. ara sıra listeyi günceleriz :)

discussioncontroller