Silah birleştirme hakkında.
belferkay
Üye
Öncelikle merhabalar arkadaşlar.

Uzun bir süre ardından tekrar oyuna başlama kararı aldım. Benim oynamadığım zamanlarda 1.9 eklentisi gelmiş. Ve silahları combine etme olayı olduğunu okudum. Merak ettiğim şey şu:

2 adet polearm birleştirirken bu iki itemin de kaybolma olasılığı var mı? Başarısız olma olasılığı ve ikisini de kaybetme olasılığı? Yapıcam ama korkuyorum başarısız olursa diye? En iyisi size bir danışayım dedim.
XsantosXsantos
Üye
öncelikle tekrar hoşgeldin oyuna:)
silah birleştirmede fail olayı yok yani gönül rahatlığıyla yap. İyi silahı üste koy daha düşük lvl olanı alta.
diyavol
Üye
çift silah kullananların silahları birleştirilmiyomuş çift gladiator ve assassin gibi. Doğru mudur??
bataglion
Üye
sanırım sadece 2handed silahlar birleşiyor.
diyavol
Üye
Rangerların silah da birleşiyo. neyse sagolasın.
bataglion
Üye
Senin bu ranger'lar oku tek elleriyle mi kullanıyorlar? :)
diyavol
Üye
teknik olarak evet:D sol ellerinde tutmuyolar mı yaylarını??:D
bataglion
Üye
Yayı da ağızıyla mı tutup çekiyor? :)

Neyse fazla geyiğe sardım. :)
diyavol
Üye
:D
Baragan
Üye
Silah birleştirirken aynı özelliklerin olmamasına dikkat et. Örnegin atk speed gibi.
diyavol
Üye
Neden?? Aynı özellik olunca digeri yanıyo mu??
discussioncontroller