Askere Gidecekler Buraya
oropheroropher
Üye
ben de 1 saat kadar önce gelebildim eve..
zırhlı birliklere gittiğimde saat 6.45'di ve maalesef çok geç kalmıştım..
içeri alınma listesinde 290. sıraya ismimi yazabildim..
erken gitmeniz birşeyi değiştirmiyor tabii, bekliyorsunuz zira kapılar 8.00'de açıldı..
daha sonra 25'erli gruplar halinde içeri aldılar ancak sistem bir askerin listeyi eline alıp tek tek isimleri höykürmesi şeklinde olunca 1 saat kadar da o şekilde bekledim..
en sonunda daha fazla dayanamayıp 150lilerde 25 kişilik bir gruba kaynak yaptım :D
elbette kapıdan içeri girdiğiniz anda herşey bitmiyor bu sefer de bahçede beklemeye başladık..
elimize kapıda başka bir sıra numarası verdiler ve bu kez de 40 kişilik gruplar halinde içeri almaya başladılar..
tabii etimesgut zırhlı birlikler dünyanın en büyük tümeni olduğu için otobüs kapasitesi kadar kişiyi alıp götürebildiler..
bahçede beklediğim bir 1 saat kadar daha süre sonunda otobüse binip sınav yerine doğru yola çıktım..
ilk önce bir binaya aldılar (gazino) ve burada kimlik ile dosya kontrolü yaptılar ama öncesinde herkese vişne suyu ile kek ikram ettiler sağolsunlar..
gerekli işlemler sonrası tekrar bir bölüme çıkıldı ve burada 2 sayfadan oluşan izin kağıdı yaklaşık yarım saatlik bir sürede ancak doldurulabildi..
izin kağıdı diyorum çünkü ben şu anda izinli bir askerim aslında, bugün askerliğimin ikinci günü hatta :D
daha sonra sonunda sınavın yapılacağı sınıfa girebildik ve bir saat süresince 50 soruluk bir sınav olduk..
haddinden fazla kolay olduğu için hepsine yakınını yaptım zaten gaza gelip :D
sonra oradan çıkarıp başka bir odaya aldılar ve bu kez de elimizdeki dosyaları açıp içindeki evrakları çıkarıp, diplomayı kenara ayırıp, sonra evrakları tekrar içeri koymamızı istediler..
bunu bu şekilde anlatıyorum çünkü bizden diplomayı çıkarmamızı istemediler, anlattığım sıranın hepsini tek tek yaptırdılar..
sonra da oradan çıkıp "yemek yiyeceksiniz" dediler ama istemeyenleri salıverdiler..
sonuç olarak bitti ama bilmeniz gereken şu var ki anlattığım her adım, girdiğiniz her oda beklemek anlamına geliyor, ben yine az bile bekledim..

sonuç olarak bugün beynimize işlenen şey ise şu oldu; "siz artık askersiniz, istediğinize diklenin, düğmeniz altı aydan başlar" :D
Toorex
Üye
Doğu tarafına askere gidenler olursa sağ salim dönsünler inşallah :)
Makaçunku
Üye
oropher sınava kolay demiş ben de kıl demişim :D ee sayısalcı sözelcinin halinden anlamaz :D hayırlı olsun oropher, aynı yere düşeriz umarım :P
L1S
Üye
  Ben de ayın 12' sinde askerim arkadaşlar. Yedek subay mülakatından anladığım kadarıyla temel kurallar, bekle- sorgulama - bekle - senden üst rütbeliye zıt gitme - bekle. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah.
oropheroropher
Üye
Ulen daha önce aksere gidenler boş boş yazıp çıkmış anca..
insan bir yardımcı olur alışverişte ne almak lazım, püf noktaları nelerdir falan filan..
evet alışverişe çıkacağım bilgi arıyorum ne var :P
DharkanDharkan
Üye
oropher dedi:


Ulen daha önce aksere gidenler boş boş yazıp çıkmış anca..
insan bir yardımcı olur alışverişte ne almak lazım, püf noktaları nelerdir falan filan..
evet alışverişe çıkacağım bilgi arıyorum ne var :P



Abi askere giderken şimdi ne giyiyorsan onu almıyor musun yav? (hani çamaşır falan olarak)
Buğrahan
Üye
Çorap, sivil kıyafet ve iç çamaşırı.

Bir de bunlara ek olarak hacışakir almak isteyebilirsin. :P
oropheroropher
Üye
Dharkan dedi:


Abi askere giderken şimdi ne giyiyorsan onu almıyor musun yav? (hani çamaşır falan olarak)



hıı aynı o, gidip kırmızı kalpli boxer alacağım, sonra komutan da açıp bana poposunu göstercek..
karşılıklı popo dansı yapacağız..
The White Lord
Üye
oropher dedi:


hıı aynı o, gidip kırmızı kalpli boxer alacağım, sonra komutan da açıp bana poposunu göstercek..
karşılıklı popo dansı yapacağız..



  o.o
SnakeSnake
Üye
oropher dedi:


Ulen daha önce aksere gidenler boş boş yazıp çıkmış anca..
insan bir yardımcı olur alışverişte ne almak lazım, püf noktaları nelerdir falan filan..
evet alışverişe çıkacağım bilgi arıyorum ne var :P



benim kuzen 6 ay önce gitti askere, onun neler aldığını aynen yazıyorum buraya. askeri atlet ve boxer, içlik (hıyarlı babanın giydiğinden, evet. :D ), hamam havlusu, yüz havlusu, uzun siyah çorap.

bunları normal zamanda bulman epey zor. sadece bu ürünleri satmak üzere kurulmuş olan dükkanlarda bulabilirsin, fakat celp dönemlerinde normalde satmayan dükkanlar da bu ürünleri getirtip satıyorlar. o yüzden biraz acele edersen rahatlıkla bulabilirsin.

şimdiden hayırlı teskereler dilerim. inşallah sağ salim gidip gelirsin.

Buğrahan dedi:


Cıks, siyah çorap bolca ve beyaz iç çamaşırı gerekiyor. Komutanı geçtim de, mazallah adın çıkar kalpli don ile görürlerse diğer er'ler. Sonuçta banyolarda yatakhanelerde d.. d...k ne varsa meydanda geziyor.



haki renk olması gerekmiyor mu, hem atletin hem de boxer'ın? en azından acemilikte.
discussioncontroller