Fate Serisi
keldorn_thepaladinkeldorn_thepaladin
Üye
Her sıra olur.
Ama sen en iyisi çıkış sırası ile izle.

Beğenenler: RedBeard, S0lidGamer

NesteressNesteress
Üye
Fate zero'yu sonda izle bence. Bayık fate/stay night'ın ardından extra mükemmel geliyor
Nuvole BiancheNuvole Bianche
Üye
bence önce ilk seriyi izlesin (fate/stay night - 2006'da mı ne çıktıydı zaar)
sonra filmi izlesin (unlimited blade works - aynı karakterlerle farklı bir alternatif son)
ikisi de hikaye olarak çok iyi ama animasyon kalitesi olarak meh

sonra unlimited blade works'ün anime serisi çıkmıştı, onu izle (hikayeyi daha detaylı ve çok daha üstün görsellik ile anlatıyor, oldukça yeni bu seri)
en son da fate zero'yu izle. (bi 10 yıl önceki olayları anlatıyor bu seri ama gayet güzel)

bu söylediğim ilk ikisi ile son ikisinin kalite farkı farklı anime stüdyolarının elinden çıkması. ilk f/sn ve ubw Deen adlı stüdyodan çıkmış iken sonraki ubw ve fate/zero serileri için paraya kıyıp Ufotable adlı stüdyo ile çalışılmış.

mesela şu yeni ubw serisinden bir görüntü, kaliteye bakar mısınız (altyazıları açıp izleyin):

nefis.

Beğenenler: RedBeard, S0lidGamer

S0lidGamerS0lidGamer
Üye
RedBeard dedi:

Yeni izleyecek bir vatandaş hangi sırada izlemeli Fate serisini?



Kesinlikle çıkış sırasında izle. Zero'dan başlarsan serinin içine edersin bence. Stay Night'lardan sonra extra mükemmel geliyor Zero :D

Animasyon konusunda bir K birde UBW en tepededir benim gözümde. Dövüş animasyonları konusunda özellikle hiçbir anime UBW ile aşık atamaz bence :D

Grand Order'a event çıktı çıkmasına ilk günden her boku yaptık yav :D Elizabeth falan evrim geçirmiş halde duruyor envanterde :D

Beğenenler: RedBeard

RedBeardRedBeard
Üye
Valla 700 küsür bölüm One Piece izlemiş birisi olarak animasyonlar pek koymaz herhalde. :D Konusu iyi olduktan sonra problem edeceğim bir şey değil.

Cevap veren herkese çok teşekkür ederim. Şu sırada izliyorum o zaman;

-Fate Stay Night
-Fate Stay Night 2014
-Fate HF
-Fate Zero
S0lidGamerS0lidGamer
Üye
Yalnız Heaven's Feel daha çıkmadı hocam :D Ne zaman geleceği belli değil. 2014'den sonra Zero'ya geç direk :)
owleyesowleyes
Üye
Bana sorarsan aşağıda yazdıklarım dışındakileri izlemene gerek yok. Özellikle filmi bana göre bildiğin vasat. 3 yolu kafalarına göre birleştirmişler, üstüne bir sürü olay atlanmış vs vs. İlk kez izleyecek kişileri sadece seriden soğutur DEEN yapımı olan film.

1- Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works (2014) - Ufotable yapımı. Aynı zamanda Fate/Zero'yu yapan adamlar bunlar. Tonla para akıttıklarından animasyon kalitesi çok yüksek. Hikaye zaten sağlam bahsetmeye gerek yok.

2- Fate/Zero - Yine aynı şekilde Ufotable yapımı. Bazı yerlerde Zero'dan başla derler ama Zero'dan başlarsan hayvan gibi spoiler yersin ve bu seferde FSN:UBW'nin büyüsü kaçar.

Heaven's Feel ise daha çıkmadı. Ayrıca HF diğer önceki Ufotable yapımlarından farklı olarak film serisi şeklinde çıkacak diye biliyorum. Arkadaş 1.5 saatlik 6 filmden oluşacak demişti.

Beğenenler: RedBeard, Saltuklu

RedBeardRedBeard
Üye
Anime listesinde göründüğü için demiştim HF'yi. Tamamdır tişkür ettim. ^^
S0lidGamerS0lidGamer
Üye
Spoiler:


Arkadaş hala arada açar izlerim süper ötesi bir fight yav :D
S0lidGamerS0lidGamer
Üye
Bu novel'ı Türkçe'ye çevirmiş bir babayiğit yok mu hiç yav ? Oynuyoruz az biraz ingilizcemiz ile ama anlamadığım kısımlar çok var. Olmadı ingilizcr kursuna gidecem :D
discussioncontroller