Comansnala ile garip monologlar. (Eski : 30 yaş üstü, forum kullanıcıları buraya lütfen.)
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Ötanazi yasal olmalı.
FadeToBlackFadeToBlack
Üye
https://exitinternational.net/docs/SarcoIxx.pdf

Neden? cünkü rahat rahat ölmek sizin de hakkiniz.
Komansnala
Üye
Hiç bana bulaşmayın. Resmen sıyırdım ne dediğimi bilmiyorum. Şaka yapmıyorum malesef :(. Banlayın beni de siz de rahat edin ben de.
SamsonSamson
Üye

Hiç bana bulaşmayın. Resmen sıyırdım ne dediğimi bilmiyorum. Şaka yapmıyorum malesef :(. Banlayın beni de siz de rahat edin ben de.



Ulan içip içip forumda kim varsa bulaşıyorsun amına kodumun ayyaşı, bi de bana bulaşmayın diyor deliricem yaa

Ana avrat küfret sonra sarhoştum hatırlamıyorum, yok öyle arslanım. Bünyen kaldırmıyorsa içmeyeceksin. 40 yaşına gelmiş hala ergen ergen içiyor yaa
MuhallebiMuhallebi
Üye
Alkol bağımlılığı çoğu uyuşturucudan bile daha güçlüdür. Özellikle de evde göt büyütüp depro diye ağlama bağımlılığına göre çok daha ciddi bir durumdur samson bey.
SamsonSamson
Üye
Muhallebi dedi:

Alkol bağımlılığı çoğu uyuşturucudan bile daha güçlüdür. Özellikle de evde göt büyütüp depro diye ağlama bağımlılığına göre çok daha ciddi bir durumdur samson bey.



Bağımlısı olurken bana mı sordu? Bi insanın bağımlı olmasının tek sebebi kendisidir, kimse zorla içirmiyor. Sıkıntısı varsa gitsin doktora mı gidiyor psikiyatr'a mı gidiyor. Ben ilaç kullanıyorum depresyondayım diye kimseye özelden ana avrat küfretmiyorum, bu bir bahanedir.

Benim tek bir bağımlılığım var o da annenin sulu amcığı ooohhhhhhh
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Hocam git tedavi falan ol. Yazık valla. Bir gün alkolden geberip gideceksin.
Komansnala
Üye
Sana özelden yazdıklarımı buraya yaz. Samson at kafası gibi ana avrat küfür ettiğimi falan iddia etme. Sonra beni de şimdi söylediklerinle siniri etme. Her zaman dediğim gibi bir problemin varsa her türlü bilgimi yazdım sana gayet güzel gelirsin yanıma. Salak saçma bir şeyler yazarak da çok afedersin ama evet sinirleniyorum ben başka da bir şey olmuyor.

UnicornKnightUnicornKnight
Üye
beeeyle iyice bir dibi görüp de "n'apıyorum ben ameniko?!" diyerek toparlamaya başlamayı ne zaman düşünüyorsun hajum?
Komansnala
Üye
UnicornKnight. Samson'un çoşmadığı vakit işte. Beni zaptırapt altında bırakmadığı vakit.

Ben ne kadar onunla konuşsam da. Derdini anlayamadım.
Malesef.

discussioncontroller