DC Extended Universe(Nam-ı Diğer DCEU)
SamsonSamson
Üye
Buna sinirlenen adam başka bi başlıkta şu aşağıdakini dedi.

Böyle random beklentiler kurup kendi kafasındaki olmayınca bok atan izleyici favori izleyici tipim olsa gerek.

Bunu yüzüne vurunca da sen malsın :DDDD diyip kaçtı.

Hayır gülücem zor tutuyorum kendimi lmao
__skytalker____skytalker__
Üye
Evladım millete random bok atmaya çalışacağına yerinde bok atsan?

Çizgi roman filminden çizgi romana dayalı beklenti kurmak ile "hajum neden twist yok, hajum dövüş şöyle şu böyle" demek arasında fark var hani.

Sen zeki adam değil miydin yahu:D

isoticisotic
Üye
rubyred dedi:

Evet?



ismin değişimiş olması büyük bir sıkıntı mı ? belki arka hikayesi jason todd'dur ? savunduğumdan sormuyorum yav, tetiklenmiş gibi hissettim seni.


Olmaz ya yani bu superman kryptondan değil de aydan geldi olarak değiştirmek gibi bir şey ikisi apayrı karakter. Ki çok kilit nokta bruce ve jason için karakter belirleyen bir olay. Sade o değil bu olsun ya diye yaparsa karaktere çok büyük saygısızlık olur.

Beğenenler: Neal Caffrey

rubyredrubyred
Üye
isotic dedi:

rubyred dedi:

Evet?



ismin değişimiş olması büyük bir sıkıntı mı ? belki arka hikayesi jason todd'dur ? savunduğumdan sormuyorum yav, tetiklenmiş gibi hissettim seni.


Olmaz ya yani bu superman kryptondan değil de aydan geldi olarak değiştirmek gibi bir şey ikisi apayrı karakter. Ki çok kilit nokta bruce ve jason için karakter belirleyen bir olay. Sade o değil bu olsun ya diye yaparsa karaktere çok büyük saygısızlık olur.


peki jason'ın joker tarafından öldürülmesi batman'in ana hikayesinde net bir yere sahip mi yoksa hani şu ne deniyor tam bilmiyorum ama çrlerde event mantığında ki bir şey mi ?

daha doğrusu şöyle kolay sorayım bruce'un ebeveynlerinin crime alley'de öldürülmesi eşit midir joker'in jason'ı öldürmesine ?
isoticisotic
Üye
Batman'de net sabit yeri var. Kaç yıldır hala etkileri de devam ediyor mesela çrlerde sık sık bahsediliyor. Normal kahraman öldü geri canlandı hikayesi değil batman için çünkü diğer robinlerin de hepsi en az bir kere ölmüştür. Bunda batmanin sorumluluğuydu tamamen yani joker batman'i kıskandığı için öldürüyordu bütün suçu o yğzden batman kendi üstüne alıyor hatta uzun sürebenzer bir şey yaşamamak için yeni bir yardımcı almıyor yanına. Crime alley'de ailesinin öldürülmesine yakın bir travma yani.
MuhallebiMuhallebi
Üye
Yani bu sefer sky yerden göğe haklı. Tek kelimeyle anlamsız bir şey. İki tane farklı karakter bunlar işte niye birinin backstory'sini diğerine koyuyorlar yani amaç ne? Tek değişecek şey isim olacak ki bunun da bir mantığı yok.

Gidip istanbul'un fethi filmi yapıp fetihi yapan padişahın adına kanuni koymak gibi bir şey bu.

Beğenenler: Taxman, isotic

SamsonSamson
Üye
Muhallebi dedi:

Yani bu sefer sky yerden göğe haklı. Tek kelimeyle anlamsız bir şey. İki tane farklı karakter bunlar işte niye birinin backstory'sini diğerine koyuyorlar yani amaç ne? Tek değişecek şey isim olacak ki bunun da bir mantığı yok.

Gidip istanbul'un fethi filmi yapıp fetihi yapan padişahın adına kanuni koymak gibi bir şey bu.



Yoo değil. Biri Tarih, diğeri hayal ürünü. Aynı hikayeleri milyonlarca farklı şekilde değiştirip piyasaya sürdüler çizgiromanları hojam. Zaten onu geçtim milyonlarca evren yok mu? Karakterler bambaşka şeyler yapıyor hepsinde.

Bu tarz şeylere tetiklenmek için kalkanların full şarjlı olması gerekir.
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
WB, Supergirl filmi yapmayı düşünüyormuş. DCEU'da tek eksiz Supergirl filmiydi zaten! Sittir edin Man of Steel 2'yi!
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
MAVİSAKALMAVİSAKAL
Üye
Henry Cavill artık Superman değil!

discussioncontroller