Battlefield V
NoumenonNoumenon
Üye
kurtkapankurtkapan
Üye
biz bunları yazdık. saçmalıkları çıkarınca:
kurtkapan dedi:

trailerda hafif tetiklendim lakin o kadar da berbat değildi. transgender redhead one headed woman, so what mk. trailer hiç satmadı beni
lakin jackin dedikleri güzel uygulanırsa dinamikler harika geliyor kulağa
ölen comradeini covera sürükleyip revive edebileceksin diyor yahu.
oyunun kozmetiğinden çok flak alacaklar epey net ama dinamikler güzel geliyor kulağa. umarım patlamazlar, biraz değişim iyidir.



kimse de ilk trailerı hatırlamıyor zaten, hype train is back and well.
NoumenonNoumenon
Üye
"The House of the Rising Sun" şarkısı ne alaka yav? Hem de kötü coverla.
SamsonSamson
Üye
Çöp.
NoumenonNoumenon
Üye
Orderabi
Üye
hala çöp
BenjaminBenjamin
Üye
Açık beta bugün başladı.

Hayatımda oynadığım açık ara en kötü Battlefield.

Çöpler çöpü.
BenjaminBenjamin
Üye
Gerçekten nasıl anlatsam nereden başlasam bilemiyorum. Oyun bildiğin fortnite tadında saçma sapan bir şey olmuş. Renk paletleri rezalet, savaş ortamı sıfır, her yer rengarenk, tanklar ve askerler de rengarenk. Atmosfer bir savaş oyununda olabilecek en kötü atmosferlerden biri.

Daha rezalet şeyler de var. Mesela oyunda Nazi bayrağı yok ahahah. Ww2 yapıyorsun ama Alman İmparatorluğu bayrağı kullanıyorsun şahane cidden.

En önemlisini unuttum. Ben konsolda denedim, bilmiyorum pcde de durum böyle mi. Recon sınıfı ile oynamak o kadar kolay olmuş ki, konsolun berbat kontrolleri ile bile çat çut adam indirebiliyorsun. Nişahgah hiç titremiyor. Beb recon olarak iyi oynadığımı söyleyemem ama rahat rahat kill alabildim. Eğer pcde de bu şekilde yapıldıysa oyun oynanmayacak hale gelir. Zira her yerden kill alınır.

Peki oyunum iyi bir tarafı yok mu? Aslında var. Bu çöp oyunu görünce 269 liranız cebinizde kalıyor.
kurtkapankurtkapan
Üye
yanarım bc2nin en iyi bf oyunu olarak kalmasına yanarım
CombiningPersonCombiningPerson
Üye
Tarihin doğru tarafı hajum
tarihin doğru tarafı
discussioncontroller