YAZAN Gencer Fenercioğlu

Sledgehammer herkesin keyif aldığından emin olmak için çalışıyor

Tahmin edilebileceğiniz gibi, geçen hafta piyasaya çıktığı andan itibaren birçok kişi Call of Duty: WWII'yi oynamaya başladı. Bu da, oyunu daha ilk günden çevrimiçi olarak oynamak isteyen oyuncuların karşısına bazı bağlantı sorunları çıkardı.

WWII bir sürü olumlu eleştiri alsa bile bu olay oyunun çıkışını tatsız bir hale getirmeyi başardı. Ama artık oyuncular sorun yaşamadan çevrimiçi oyuna girebiliyorlar, ve Sledgehammer Games, bunun olmasını sağlayan çalışmayı açıklayan bir bildiri yayınladı.

"Oyun ilk yayımlandığında çok kısa bir süre içinde sunucularımıza bağlanan son derece yüksek bir oyuncu sayısı gördük. Bu, oyuncuların tüm platformlarda karışık çevrimiçi bağlantı yaşamasına neden oldu. Bu sorunun karşısında durmak için, daha yüksek kapasiteli yük dengeleyicilerine olanak tanıyan bir değişiklik yaparak canlı bağlantıyı geliştirdik. Buna ek olarak, HQ'yu solo bir deneyim haline getirdik ve kısa süreliğine skor tablosu (Leaderboard) güncellemelerini devre dışı bıraktık."

Ayrıca, birkaç oyuncunun oyunda elde ettiği ilerlemeleri kaybettiğini için özür diliyorlar: "Yaptığınız ilerlemenin kaybolmasının çok sinir bozucu olduğunu anlıyoruz. Etkilenen oyuncuların sorunlarını telafi etmek için kararlıyız. Lütfen sıradaki güncellemeler için bizi takip etmeye devam edin."

Umarız, oyunun çıkış zamanına denk gelen bu sorunların tümü bir an önce çözülür.