God of War'un Yönetmeni Tomb Raider Ekibi Tarafından Reddedilen Fikrini Açıkladı

YAZAN Utku Çakır

Lara'dan Kratos'a.

 God of War’un yönetmeni Cory Barlog, bir dönem 2013’teki Tomb Raider’ın geliştirici ekibinde çalışmıştı. Barlog, Daily Star’a verdiği röportajda, God of War’un en önemli özelliklerinden biri olan tek çekim kamera (one-shot) sistemi fikrini Tomb Raider ekibine önerdiğini fakat reddedildiğini açıkladı.

> God of War'un 15 Dakikalık Oynanış Videosu Nefes Kesici Gözüküyor

Tek çekim kamera tekniği, filmlerde görülen, sahnenin aralara kesim gelmeden tek bir seferde çekilmesinden oluşuyor. Nisan ayında oynayacağımız God of War da bu sistemi kullanmakta. Oyunun ara sahneleri ve oynanış sekansları kesintisiz olarak birbirlerine bağlanıyor ve hiçbir sahnede kamera değişimi yok.

"Tek çekim tekniğini kullanmak istiyordum ve Crystal Dynamics'te Tomb Raider üzerinde çalışırken ortaya böyle bir fikir attım ama herkes 'Bu çok çılgınca, böyle bir şey yapmak istemiyoruz dedi'" diyen Barlog, Crystal Dynamics'ten ayılmasının sebeplerinden birinin bu reddediliş olduğunu açıkladı: "Benim bu duruma tepkim, 'Hmm bilmem, belki burası benim için en iyi yer değil' oldu."

Barlog, Sony tarafından yaratıcı anlamda çok daha fazla destek aldığını ve fikirlerinin ne kadar çılgın olsa da arkasında durulduğunu belirtti.

İLGİLİ BÖLÜMLER