YAZAN Emir Ataç

Methuselah.

Geçtiğimiz yılın beğenilen oyunlarından Prey'in yönetmeni Raphael Colantonio, Kotaku'ya verdiği röportajda oyunun sonu ile ilgili açıklamalarda bulundu. Haberin buradan sonrası spoiler içerebilir. Eğer Prey'i hala oynamadıysanız, burada vedalaşalım. Eğer okumaya hala devam ediyorsanız buyurun, ikinci paragrafa geçelim.

Sonlara doğru, oyunun içini çok fazla doldurduklarını ve bunun da bir hata olduğunu itiraf etmiş Colantonio. Hatırlarsanız, Talos 1 artık yıkımın eşiğine gelmeye yaklaşmışken etrafta bir sürü güvenlik robotu beliriyordu. Oyunun yönetmeni, bu kısımlarda zorluk seviyesini pek iyi ayarlayamadıklarını söylüyor. Ayrıca oyuncuları daha önce uğradıkları mekanlara geri dönmek zorunda bırakmalarının da pek iyi bir tercih olmadığını ekleyen Colantonio, oyunun son bölümlerinin biraz daha kısa olmasını tercih edermiş. Zira kendisi tüm bu yoğunluğun, hikayenin genel akışını da olumsuz etkilediğini düşünüyor.

> Prey'in Recycling Hilesi İle Sınırsız Materyal Üretebilirsiniz

Açıkçası ben oyunun sonlarına doğru pek zorlanmamıştım. Ama bunda tabii ki, oyunda bulunan bir açıktan faydalanıp sınırsız kaynağa sahip olmuş olmamın da etkisi olabilir. Gerçi sınırsız kaynak ile oynarken dahi, tanrı gibi hissettirmemişti oyun bana. Bu nedenle Colantonio haklı olmalı. Siz ne düşünüyorsunuz? Oyunun sonu gereğinden uzun ve zor muydu gerçekten de?

İLGİLİ BÖLÜMLER