Kojima, Tokyo Game Show'da öncelikle Snake'in yeni sesi Keifer Sutherland ile çalışma süreçlerinden bahsetti:
"Keifer ile yüz motion capture'u ve ses kaydı yaptığımız için çeşitli zorluklar yaşadık. Çünkü elimizde başka bir aktörün vücut motion capture'u vardı ve bunun üzerine Keifer'ın sesini ve yüz ifadelerini koyacaktık. Bütün yüz ifadelerini ve hareketlerini kıpırdamadan yapması gerektiğinden bu, Keifer için zorlu bir deneyim oldu."
Game Informer'ın "David Hayter, Snake'in seslendirmesini yapmayacak olduğundan dolayı üzüldüğünü açıkça söyledi. Bu konudaki yorumunuz ne olacak?" sorusunun karşısında ise şöyle konuştu:
"Zaman sıkıntısından dolayı motion capture Japonya'da bir aktör tarafından, geri kalan yüz motion capture'u ve selendirmeler ise Los Angeles'ta Keifer tarafından yapıldı. Ancak başka bir Metal Gear yapılırsa, başında ben olur muyum olmaz mıyım bilmiyorum, onda 3D capture teknolojisi kullanılacaktır ve hem vücut hem de yüz motion capture'u tek bir aktör tarafından yapılacaktır."
Yani kısacası farklı bir şeyden bahsetti ve soruyu yanıtlamaktan çok da güzel kaçtı.
















