YAZAN Deniz Kırca

Havayolu firmasından VR atağı!

Güneydoğu Asya’da faaliyet gösteren hava yolu firması Air Asia, yeni entegre pazarlama kampanyasında 360 derece VR videolarına yer verdi. Air Asia’nın aktif olduğu 10 Güneydoğu Asya ülkesinin turistik güzellikleri, uçak, helikopter, drone ve hava balonları ve su altı çekimleri ile yakalanan görüntülerle 2 dakikalık klipler haline getirildi.  Bu şekilde hazırlanan 20 klip, Air Asya sosyal medya kanallarından paylaşıldı. Kampanya yöneticileri VR videolarına yer verme nedenlerini “Ülkelerin egzotik güzelliklerini ve sunduğu inanılmaz deneyimi daha canlı bir şekilde yaşatmak için” böyle bir yöntemi tercih ettiklerini söylemiş.

Türkiye’de 2015 yılında Türk Hava Yolları, Kapadokya için 360 derecelik bir video hazırlamıştı. Turizmde geçirdiğimiz zor günleri düşündüğümüzde benzer hamlelerin Türkiye’den de gelmesini temenni ediyoruz.