Red Dead Redemption ''Kalıcı'' Bir Marka

Bir gün gelecek devamı

Take-Two'nun CEO'su Strauss Zelnick, bir konfersansta yaptığı konuşmada Red Dead Redemption'ın devam oyunu hakkında umut verdi.

"Fazla oyun çıkardığınızda zaman çizelgenizi sıkıştırmak zorunda kalırsınız ve tüketicilerin istediği bu değil. Tüketiciler daha iyisini ister, daha fazlasını değil. 2007'den bu yana benimsediğimiz seçici yaklaşımın faydasını gördüğümüzü düşünüyorum. Bu yaklaşım sayesinde yer yıl yeni bir marka çıkarmayı başardık ve bunu devam ettirmek istiyoruz. Ama tabii bütün markalarımız kalıcı markalar değil. Bazıları öyle."

"Kalıcı gözüyle baktığımız markalarımızın başında tahmin edebileceğiniz gibi GTA bulunuyor. İnanılmaz kalite seviyesini sürdürebildiğimizce kalıcı olmasını planlıyoruz. Red Dead de kalıcı olduğu aşikar. Aynı şey Borderlands, NBA gibi serilerimiz için de geçerli."

YORUMLAR
Parolamı Unuttum