Yeni yıla "2020 oyuncular için muhteşem olacak" diyerek girmiş olsak da Corona salgını olmak üzere çeşitli sebeplerden şu ana kadar pek heyecan verici geçmediğini kabul etmek gerek, ama iyi haberler de yok değil.
Paradox'un artık kült haline gelmiş ve ülkemizde de güzel bir kitlesi bulunan strateji serisi Crusader Kings serisinin yeni oyununun 2020'de çıkacağını biliyorduk, ne mutlu bize ki bir erteleme gelmeden çıkış tarihi de açıklandı.
Crusader Kings 3, 1 Eylül 2020 tarihinde çıkış yapacak. Bu duyuruyla birlikte oyun Steam'den ön siparişe de açılmış durumda. Ülkemiz için sevindirici bir gelişme olarak eklemek gerek ki Paradox bu oyunda da yerel fiyatlandırma politikasını bozmamış ve 77₺ gibi cüzi bir ücret belirlemiş.
Oyunun bugün yayınlanan yeni hikâye fragmanını da aşağıdan izleyebilirsiniz.
Fiyat cüzi de kaç yıl oldu 1 oyunlarını bizlere Türkçe sunmadılar. Yine yamaya kaldık %100 sunmakta zor oyun sürekli güncelleniyor ve roma oynuyorum oyun yarım çıkmış hale daha güncelleniyor ama adam olamadı Türkçe yamasını ekliyorum görev başarımları toplayamıyorum. Ee bari ona izin verin. Bu adamlar bizi düşünmüyor ben mi onları düşüneceğim
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fiyat cüzi de kaç yıl oldu 1 oyunlarını bizlere Türkçe sunmadılar. Yine yamaya kaldık %100 sunmakta zor oyun sürekli güncelleniyor ve roma oynuyorum oyun yarım çıkmış hale daha güncelleniyor ama adam olamadı Türkçe yamasını ekliyorum görev başarımları toplayamıyorum. Ee bari ona izin verin. Bu adamlar bizi düşünmüyor ben mi onları düşüneceğim