Duke Nukem Forever, 3D Realms'in Dağılmasına Neden Olmuş

En azından eski ekip öyle söylüyor

Tarihin en çok beklenen oyunlarından biri olan Duke Nukem Forever, çıkış yaptığında tarihi bir batış hikayesinin mimarı oldu. Apogee stüdyosunun kurucusu olan Scott Miller, eski stüdyosu 3D Realms'in batışı hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Miller'a göre Duke Nukem Forever, ikonik stüdyonun batış sebebi olmuş.

"The Truth About DNF" yani "DNF Hakkındaki Gerçekler" başlıklı bir yazı yayınlayan Miller, bu yazıda oyun hakkındaki düşüncelerini paylaştı. Bu yazıda yayınlanan ilk fragmanın "abartılmış bir demo" olduğunu söyleyen yönetici, oyunun o sıralarda fragmanda gösterilen noktada olmadığının altını çiziyor.

Duke Nukem Forever'ın efsanevi 3D Realms'in batmasına sebep olduğunu söylen yönetici, Apogee'nin o sıralarda Max Payne ve Prey gibi oyunlardan kazandığı parayı DNF'a yatırmak zorunda kaldığını da ifade etmiş. Stüdyonun yeterli elemana sahip olmadığını söyleyen yönetici, Duke'un hikayesinin de henüz bitmediğini belirtiyor.

Şu anda hakları Gearbox'ın elinde olan Duke Nukem, gelecekte bir kez daha karşımıza çıkabilir mi bilmiyoruz. Fakat Miller, Gearbox'ın Unreal 5 ile birlikte muhteşem bir Duke Nukem oyunu yapabileceğinden emin. Tabii böyle aşırı bir karakterin günümüzde nasıl tepki alacağı ise merak başka zamanın konusu olacak...

YORUMLAR

iPod'un Fişi Resmen Çekildi

Efsaneye elveda

iPod'un Fişi Resmen Çekildi

AMD, FSR 2.0 Teknolojisini Destekleyecek İlk Oyunları Açıkladı

Bayrağı Deathloop taşıyacak

AMD, FSR 2.0 Teknolojisini Destekleyecek İlk Oyunları Açıkladı

AMD, FidelityFX Super Resolution 2.0 teknolojisini kullanacak olan ilk oyunları açıkladı. Teknolojinin tanıtımlarında da bolca gördüğümüz Deathloop, bu teknolojiyi destekleyecek ilk oyun olacak ve 12 Mayıs (yarın) yayınlanacak yamayla birlikte bu desteğe kavuşacak.

En kısa zamanda FSR 2.0 desteklemeye başlayacak diğer oyunlar Microsoft Flight Simulator, EVE Online, Forspoken, Farming Simulator 22, Asterigos, Delysium, Grounded, NiShuiHan, Perfect World Remake, Swordsman Remake ve Unknown 9: Awakening olacak; bunlar da alacakları güncellemelerle FSR 2.0'a geçecekler.

FSR 1.0 teknolojisi God of War, Far Cry 6, Cyberpunk 2077, Resident Evil: Village gibi önemli oyunlarda destekleniyordu; dolayısıyla bunların da yakında FSR 2.0 desteğine geçeceklerini tahmin etmek güç değil.

FSR 2.0 Xbox Series geliştirme kitlerine de eklendiği için Xbox oyunlarında bu teknoloji uygulamak da kolaylaşmış olacak. PS5 tarafında ise henüz buna dair bir gelişme yok.

AMD'nin daha önce yayınladığı FSR 2.0 videolarını önceki haberimizde paylaşmıştık.

Parolamı Unuttum