Geliştiricisinden Dark Souls II'nin Gidişatı Hakkında

Ruhu kararmış bu adamların

Dark Souls 2'nin geliştiricilerinden Takeshi Miyazoe, VG24/7'yle yaptığı röportajda oyunun gidişatından bahsetti.

Serinin önceki oyunlarında olduğu gibi Dark Souls II'de de doğrudan bir hikâye anlatımı çok az olacak. "Kullandığımız doğrudan olmayan hikâye anlatımı metodunun fanlar tarafından sevildiğini düşünüyoruz. Bu Dark Souls II'de de devam edecek. Karaktere ne olduğu oyun içinde anlatılacak bir şey ama oyuncu kendisini dünyada karanlık bir yüzüğün laneti ile başbaşa bulacak. Yolculuğu bu lanete bir çözüm aramak için olacak."

Daha önce Namco'dan bazı yetkililer oyunun daha "erişilebilir" olduğuna dair açıklamalar yapmış ve tepki toplamıştı. Miyazoe bu tabirin yanlış kullanıldığı için özür diyor. "Erişilebilir kelimesini kullandığımız için özür dileriz ama bu oyunun daha kolay olduğu anlamına gelmiyor, insanların gerçek Dark Souls tecrübesini yaşayabilmeleri için fazladan yüklerden arınması anlamına geliyor. Erişilebilirden kastımız buydu, oyun en az öncekiler kadar zor olacak."

"Ne kadar daha zor olduğunu sayılara dökmem zor. Zorluklar hâlâ orada olacak ama ilerlemeyi engelleyecek derecede de olmayacaklar. Oyunun ne aşırı zor ne de aşırı kolay olmaması için dengeleme çalışmaları yapmaktayız. Ulaştığımız noktadan ne yeni oyuncuların ne de eskilerin şikâyetinin olmayacağını düşünüyorum."

dark-souls-ii-big2

Oyunun genel yapısı hakkında da şunları söylüyor: "Geleneksel 'bir noktadan başlayıp boss'u yen, sonra başka bir noktadan başla' mekaniğini aşmak istiyoruz. Oyun tasarımında karşılaştığımız en büyük zorluklardan biri buydu. Artık yolun yarısında da boss'la karşılaşıyor olabileceksiniz. Eğer yeterince iyiyseniz bölümün sonuna ulaşmadan onu alt edebiliyor olacaksınız. Daha interaktif bir oyun akışı sunmak istiyoruz."

PS4 ve Xbox One'a oyunu şuan çıkarmayı düşünmediklerini belirten Miyazoe PC versiyonu hakkında da şunları söylüyor: "Dark Souls: Prepare to Die Edition'ın PC'deki hatalarından ders aldık. Ancak o konsoldan PC'ye port ettiğimiz bir oyundu. Dark Souls II'yi geliştirirken PC'yi en baştan itibaren aklımızda bulundurduk. Yani Dark Souls II bir port değil, PC için bir PC oyunu olacak."

dark-souls-ii-big3

YORUMLAR
Parolamı Unuttum