Ghost of Tsushima hayranları (-ki ben de onlardan birisiyim elbette :)) Feodal Japonya'da yeni bir maceraya yelken açmak için Ghost of Yotei'yi sabırsızlıkla bekliyorlar. İlk oyundaki tadı verebilecek mi, sunduklarıyla ilk oyunun ötesine geçmeyi başarabilecek mi, merak ediyoruz doğal olarak.
Oyuna dair merak edilen şeylerden birisi de sunacağı içerik ve oyun süresi. Sucker Punch'a göre Ghost of Yotei, Ghost of Tsushima kadar ayrıntılı ve uzun olacakmış.
Geliştirici ekip, VGC ile gerçekleştirdikleri röportajda Ghost of Yotei'nin ilk oyun kadar büyük olacağını belirtiyorlar. Oyunun kreatif direktörü Jason Connell, "Oyunu, ölçek ve kapsam bakımından önceki oyuna benzer değerler göz önünde bulundurarak tasarladık... İster hızlıca hikayeyi bitirmeye odaklanın, ister tüm dünyayı dolaşıp keşfetmeyi seven birisi olun, Ghost of Yotei'nin Ghost of Tsushima'ya benzer bir deneyim sunacağını düşünüyoruz" diyor.
Onlarca saat daha oynatacağız diye birbirinin aynı görevleri tekrar tekrar yaptırmaktansa kararında bir oyun süresinde keyif veren içerikler sunulmasını tercih ederim şahsen. Umuyorum Ghost of Yotei de böyle bir oyun olur.
Böyle olup olmayacağını 2 Ekim'de hep beraber göreceğiz. Dört gözle bekliyoruz, çok yakından takipteyiz.

















Bu oyun ve Death Stranding 2'nin Sony tarafından ticari olarak yaptırıldığını düşünüyorum. Gerek var mıydı? İlk oyunla zaten o dünyaya doyduk. Tekrar aynı görsellikte aynı dünya içerisinde gezineceksek ikinci oyunun ne manası var? Muhteşem bir devam hikayesi mi sunacak? Hayır. Neyse. Sırf Türkçe olduğu için alıp oynayacağız tabi.