LEVEL-5, Inazuma Eleven: Victory Road için final fragmanlarını ve kapanış tema şarkısı için bir video yayınladı. Ayrıca, "INA-DAI" yayınında oyunun çıkışı öncesinde birkaç yeni detay açıkladı.
Öncelikle fragmanları paylaşmış olalım:
Final Trailer 1:
Final Trailer 2:
Final Trailer 3:
Müzik Videosu: Hinano Iwasaki “Guidepost”:
Oyuna dair paylaşılan bilgilerden birisi farklı sistemlerde desteklenecek çözünürlük ve FPS değerleri.
PlayStation 5 – 4K çözünürlük / 60 fps
PlayStation 5 Pro – 4K çözünürlük / 120 fps
PlayStation 4 – 1080p çözünürlük / 60 fps
PlayStation 4 Pro – 4K çözünürlük / 60 fps
Xbox Series X – 4K çözünürlük / 120 fps
Xbox Series S – 1440p çözünürlük / 60 fps
Switch 2 – 4K çözünürlük / 60 fps (TV Modu)
Switch – 1080p çözünürlük / 30 fps (TV Modu)
Yüksek Performanslı PC – 4K çözünürlük / 120 fps veya daha yüksek
PC versiyonu, ayrıca 21:9 yatay monitör desteği sunacak
LEVEL-5 CEO'su Akihiro Hino, "Tüm platformlarda adil rekabeti sağlamak adına kaldırmaya karar verdiğimiz bazı sistemlerden bahsetmek istiyorum" diyerek geliştirilme sürecinde oyunda yapılan bazı değişiklikleri paylaşıyor.
"İlk olarak, Switch için özel olarak tasarladığımız bazı özellikleri -dikey ve yatay modlar arasında geçiş yapma ve stylus (kalem) kontrolleri- kaldırdık. Bunlar diğer platformlarda uygulanması zor olacak özelliklerdi, bu yüzden oyun çapraz oynanabilirlik özelliklerini göz önünde bulundurarak bu özellikleri kaldırmaya karar verdik. Bunun yerine, oyun fare kontrollerini destekleyecek. Çıkışta, fare kontrolleri Switch 2 ve PC üzerinde desteklenecek. PlayStation 5 versiyonuna fare kontrolleri bir güncelleme ile eklenecek. Switch ve PlayStation 4 üzerinde fare kontrolleri mevcut olmayacak. Switch 2'de fare kontrolleri, paketteki Joy-Con'lar aracılığıyla desteklenmiş olacak."
Hino'nun sözleri arasında devam oyununa dair bir detay da yer alıyor.
"Oyun, 5.400'ün üzerinde karakter içerecek, ancak hepsini toplamak kolay olmayacak. Onları toplamanın ne kadar süreceğini bilmiyoruz. Muhtemelen inanılmaz derecede uzun bir süre alacaktır. Bu yüzden, verilerinizi bir sonraki oyuna taşıma özelliği ekledik." diyor Hino.
Bunu sağlamak üzere "Oyuncu Bankası" özelliği eklenmiş. Hiro, bunu şu şekilde açıklıyor:
"Topladığınız karakterler, Oyuncu Bankası adında bir alanda saklanabilecek. Karakterlerinizi, Oyuncu Bankası ile ana kayıt verileriniz arasında aktararak yöneteceksiniz. Çok karmaşık bir sistem değil, diğer RYO'lardaki tavernaya karakter bırakma mantığına benzer"
Hino, aynı karakterlerin farklı yeteneklere sahip alternatif versiyonları bulunacağını da hatırlatıp 5.400 karakter için saklama alanının yeterli olmayabileceğini, dolayısıyla oyunda ilerledikçe bazı karakterleri silmek gerekebileceğini de not ediyor.
Öte yandan bu karakterlerin tamamını toplamanın, en azından ilk aşamada çok da mümkün olmadığını da hatırlatıyor. "Önemli olan, Oyuncu Bankası'nın bir potansiyel devam oyununa taşınabilmesi. Yani, bu oyunda yaklaşık 700 karakter toplamanız durumunda, devam oyununda bu karakterleri kullanıp daha fazlasını toplamaya devam edebileceksiniz." diyor Hino.
Oyunda yer alacağı belirtilen özelliklerden birisi de oyuncu arama sistemi. 22 Ekim’de Inagle adıyla bir resmi oyuncu arama sistemi başlatacaklarını açıkladılar. Bu sisteme, PC veya akıllı telefon tarayıcıları üzerinden erişilebilecek. Inagle, oyuncu istatistiklerini arayıp görüntülemeye olanak tanıyacak. Ancak bazı bilgiler, oyun resmi olarak piyasaya sürülene kadar gizli kalacak. Kullanıcıların kendi takımlarını oluşturup paylaşmaları için de planlar yapılıyormuş belirttiklerine göre.
LEVEL-5, 10 Kasım’da "Inazuma Eleven Yeni Dönem Başlangıcı Festivali: Dört Saatlik Özel Yayın" adıyla özel bir yayın da yapacak. Yayının içeriğine ilişkin henüz bir bilgi paylaşılmasa da, Hino, seriye dahil çeşitli kişilerin programa katılacağını belirtiyor.
Inazuma Eleven: Victory Road, 13 Kasım’da piyasaya sürülecek. Onca ertelemenin ardından en sonunda kendisiyle buluşuyoruz. Dört gözle bekliyoruz, çok yakından takipteyiz.
















