Capcom, Monster Hunter: Wilds için yayınladığı yamayla PC'deki shader derleme sorununu çözüm bulmuş diyebiliriz. Bu ve benzeri sorunlar CPU'nun aşırı yüklenmesine neden oluyor, performansı çok ciddi ölçüde aşağı çekiyordu.
Bazı haber sitelerinde Title 2 güncellemesi sonrasında artık shader derlemeleri oyunu oynadığınız sırada değil oyunu ilk çalıştırdığınızda yapılacak dense de Capcom'un yama notlarında buna dair bir bilgi göremedim. Ama oyunun VRAM kullanımı azaltılmış, DLSS4 ve FSR4 desteği eklenmiş. Muhtemelen bunların da etkisi vardır performansa.
Bu ve benzeri performans sorunları yüzünden Monster Hunter Wilds'ın Steam'deki inceleme ortalaması dibe vurmuştu. Oyunun 15 bin incelemedeki olumlu oranı sadece %12, seviyesi ise Son Derece Olumsuz.
Bu yama sonrası incemelerin gidişatında kaydadeğer bir değişiklik olacak mı, olumsuz yorumlar olumluya dönecek mi, göreceğiz.
















