Netflix, Türkiye Yapımı Yeni İçeriklerini Tanıttı

Bu sefer bir de film var

Netflix dün düzenlediği etkinlikte yayın servisinde önümüzdeki dönemde gösterime girecek Türkiye yapımı yeni içerikleri tanıttı. Bu içerikler arasında ilk Türkiye yapımı film de bulunuyor. Yeni içeriklere ek olarak Atiye'nin de 3. ve final sezonu onayı aldığı duyuruldu.

2020 yılı içerisinde Netflix'te yayınlanacak ve ülkemiz de dahil olmak üzere 190 ülkede yayına girecek olan Türkiye yapımı orijinal içerikler arasında dört dizi, bir yarışma, bir de film yer alıyor.

Bu yeni yapımların isimleri ve konuları şöyle:

Sıcak Kafa

Dil ve konuşma yoluyla, zihinden zihine bulaşan bir delilik salgınının alt üst ettiği dünyada, gizemli bir şekilde bu hastalıktan etkilenmeyen tek kişi, eski bir dilbilimci olan Murat Siyavuş’tur. Acımasızlığıyla ünlü Salgınla Mücadele Kurumu tarafından arandığını öğrenen Murat, saklandığı kurtarılmış bölgeden kaçmak ve yangınlar içindeki İstanbul’un gizemli dehlizlerinde hastalığın ona mirası olan “sıcak kafa”sının sırrının peşine düşmek zorunda kalır.

Sıcak Kafa, Afşin Kum'un 2017 GIO ödüllü romanı, bunu da belirtmekte fayda var.

Fatma

Fatma (35) sıradan bir temizlikçidir. Kocası Zafer hapisten çıktıktan bir süre sonra ortadan kaybolur. Zafer’i aramaya koyulan Fatma ise bu sırada beklenmedik bir cinayet işler. Zafer’in karanlık bağlantılarının bu cinayeti öğrenmesiyle, Fatma’nın hayatta kalmak için öldürmeye devam etmekten başka çaresi kalmaz. Bu durum, Fatma için bugüne kadar yaşadığı her şeyin intikamını alabileceği bir ritüel haline gelir. Fatma artık bir yandan koca dünyaya sığdıramadığı masum oğlunun öcünü almak isteyen bir anne, diğer yandan işlediği her cinayette kimsenin kendisinden şüphelenmediği bir “temizlikçi kadın” olarak hayata devam eder ve kocasını aramaya başlar.

Şimdiki Aklım Olsaydı

Reyhan, Nadir ile olan 10 yıllık evliliği içinde kaybolmuş mutsuz bir kadındır. Evliliğinden, sünnetinden beri tanıdığı kocasından, patlak bir prezervatif sonucu hamile kaldığı 9 yaşındaki ikizlerinden, yaşadığı hayattan en çok da kendinden yorulup fena halde sıkıldığı günün gecesinde, yani 27 Temmuz 2018 saat 20.13’de yüzyılın hatta 500 yılın en güçlü kanlı ay tutulması gerçekleşir ve Reyhan bir mucize eseri on yıl öncesine, hayatının dönüm noktası olan o geceye, yani Nadir’in evlenme teklif ettiği o “büyük an”a hem de şimdiki aklıyla geri döner.

Yarına Tek Bilet

Türkiye’den çıkan ilk Netflix orijinal filmi olacak Yarına Tek Bilet Ankara’dan İzmir’e doğru bir yolculuk sırasında birbirine rastlayan iki yabancının romantik hikâyesini konu alıyor. İkilinin sürtüşmeyle başlayan ilişkisi, birbirlerini tanıdıkça aslında geçmişe bir sünger çekmek istediklerini fark etmeleri ve kendi gerçekleri ile yüzleşmeye başlamalarıyla farklı bir yola evrilir.

Exatlon Challenge

Acun Medya’nın format sahibi olduğu ve yayınlanmaya başladığı 2017 yılından beri dünya genelinde 58 milyon izleyiciye ulaşarak spor ve reality’yi bir arada sunan Exatlon, yepyeni versiyonuyla izleyicisiyle buluşacak: Exatlon Challenge. Yeni format, Türkiye’nin en popüler influencer’larını Exatlon’un oldukça çekişmeli bir o kadar da eğlenceli dünyasına davet ediyor.

 

YORUMLAR

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, Yeni Ağ Markası Mercusys’i Tanıttı

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, alt ağ markası olan Mercusys®‘i Türkiye’de daha aktif hale getiriyor. Bir süredir belli bazı modelleri, bazı satış noktalarında kullanıcıların beğenisine sunulan Mercusys, artık daha geniş bir dağıtım kanalı ve ürün gamıyla Türkiye pazarında yer alıyor.

Yeni markasını ve hedeflerini tanıtmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen TP-Link, Mercusys’in ‘bütçe dostu’ bir ağ markası olduğunu vurguladı. Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, aslında Mercusys’in Çin pazarında ‘Mercury’ adıyla 2001 yılından beri faaliyette olduğunu belirterek, 2016 yılında ise uluslararası pazara açıldığını söyledi. 2020 yılında uluslararası pazarda atılım yapan Mercusys’in Çin harici satışlarının 2020 yılında yaklaşık yüzde 264 arttığını ve önümüzdeki yıllarda da bu artışın sürmesini beklediklerini açıklayan Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” diyor.

2022’de Yüzde 50 Büyüme Hedefleniyor

Mercusys markasının bu yıl Türkiye’de 2 milyon dolarlık bir iş hacmine ulaşacağını söyleyen Dinçer, önümüzdeki yıl bu rakamı 3 mliyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. “Yeni bir marka olarak zorlu bir pazarda yüzde 50 büyüme, çok iyi bir hedef. Deneyimli ekibimiz ve satış ağımızla bunu başaracağımıza inanıyoruz” diyen Dinçer, fiyata duyarlı tüketicilerin, performansı yetersiz, destek hizmetleri sorunlu ürünlere mahkum olmayacaklarını, Mercusys’in bu boşluğu dolduracağını ifade ediyor.

Mercusys markası altında Wi-Fi menzil genişleticilerden router’lara (yönlendirici), ağ adaptörlerinden ev tipi switch’lere (ağ anahtarı) ve powerline adaptörlere değin bir evin ihtiyacı olan ağ çözümleri yer alıyor. Wi-Fi 6 ve Mesh Wi-Fi gibi yeni ağ teknolojilerine sahip Mercusys çözümleri de olduğunu ve Türkiye pazarında bu ürünlerin de satışa sunulduğunu söyleyen Dinçer, model sayısının sürekli artacağını belirtiyor.

Üretimden Satış Sonrası Desteğe, Kalite Önplanda

Mercusys ürünlerinin tasarımdan üretime her aşamasında kalitenin önplanda olduğunu söyleyen Dinçer, “Mercusys ürünleri, TP-Link fabrikalarında üretiliyor ve her aşamada ciddi testlerden geçiyor. Türkiye’de hem satış ağımız hem de destek hizmetlerimiz ortak yürütülüyor. Başka bir deyişle Mercusys ürünleri, TP-Link güvencesinde. Tüketiciler, güvenerek Mercusys ağ ürünlerini alıp, sorunsuzca kullanabilirler” diyor.

Mercusys’e ilişkin daha ayrıntılı bilgi için: //www.mercusys.com/tr/

 

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, Yeni Ağ Markası Mercusys’i Tanıttı

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, alt ağ markası olan Mercusys®‘i Türkiye’de daha aktif hale getiriyor. Bir süredir belli bazı modelleri, bazı satış noktalarında kullanıcıların beğenisine sunulan Mercusys, artık daha geniş bir dağıtım kanalı ve ürün gamıyla Türkiye pazarında yer alıyor.

Yeni markasını ve hedeflerini tanıtmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen TP-Link, Mercusys’in ‘bütçe dostu’ bir ağ markası olduğunu vurguladı. Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, aslında Mercusys’in Çin pazarında ‘Mercury’ adıyla 2001 yılından beri faaliyette olduğunu belirterek, 2016 yılında ise uluslararası pazara açıldığını söyledi. 2020 yılında uluslararası pazarda atılım yapan Mercusys’in Çin harici satışlarının 2020 yılında yaklaşık yüzde 264 arttığını ve önümüzdeki yıllarda da bu artışın sürmesini beklediklerini açıklayan Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” diyor.

2022’de Yüzde 50 Büyüme Hedefleniyor

Mercusys markasının bu yıl Türkiye’de 2 milyon dolarlık bir iş hacmine ulaşacağını söyleyen Dinçer, önümüzdeki yıl bu rakamı 3 mliyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. “Yeni bir marka olarak zorlu bir pazarda yüzde 50 büyüme, çok iyi bir hedef. Deneyimli ekibimiz ve satış ağımızla bunu başaracağımıza inanıyoruz” diyen Dinçer, fiyata duyarlı tüketicilerin, performansı yetersiz, destek hizmetleri sorunlu ürünlere mahkum olmayacaklarını, Mercusys’in bu boşluğu dolduracağını ifade ediyor.

Mercusys markası altında Wi-Fi menzil genişleticilerden router’lara (yönlendirici), ağ adaptörlerinden ev tipi switch’lere (ağ anahtarı) ve powerline adaptörlere değin bir evin ihtiyacı olan ağ çözümleri yer alıyor. Wi-Fi 6 ve Mesh Wi-Fi gibi yeni ağ teknolojilerine sahip Mercusys çözümleri de olduğunu ve Türkiye pazarında bu ürünlerin de satışa sunulduğunu söyleyen Dinçer, model sayısının sürekli artacağını belirtiyor.

Üretimden Satış Sonrası Desteğe, Kalite Önplanda

Mercusys ürünlerinin tasarımdan üretime her aşamasında kalitenin önplanda olduğunu söyleyen Dinçer, “Mercusys ürünleri, TP-Link fabrikalarında üretiliyor ve her aşamada ciddi testlerden geçiyor. Türkiye’de hem satış ağımız hem de destek hizmetlerimiz ortak yürütülüyor. Başka bir deyişle Mercusys ürünleri, TP-Link güvencesinde. Tüketiciler, güvenerek Mercusys ağ ürünlerini alıp, sorunsuzca kullanabilirler” diyor.

Mercusys’e ilişkin daha ayrıntılı bilgi için: //www.mercusys.com/tr/

 

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, Yeni Ağ Markası Mercusys’i Tanıttı

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, alt ağ markası olan Mercusys®‘i Türkiye’de daha aktif hale getiriyor. Bir süredir belli bazı modelleri, bazı satış noktalarında kullanıcıların beğenisine sunulan Mercusys, artık daha geniş bir dağıtım kanalı ve ürün gamıyla Türkiye pazarında yer alıyor.

Yeni markasını ve hedeflerini tanıtmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen TP-Link, Mercusys’in ‘bütçe dostu’ bir ağ markası olduğunu vurguladı. Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, aslında Mercusys’in Çin pazarında ‘Mercury’ adıyla 2001 yılından beri faaliyette olduğunu belirterek, 2016 yılında ise uluslararası pazara açıldığını söyledi. 2020 yılında uluslararası pazarda atılım yapan Mercusys’in Çin harici satışlarının 2020 yılında yaklaşık yüzde 264 arttığını ve önümüzdeki yıllarda da bu artışın sürmesini beklediklerini açıklayan Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” diyor.

2022’de Yüzde 50 Büyüme Hedefleniyor

Mercusys markasının bu yıl Türkiye’de 2 milyon dolarlık bir iş hacmine ulaşacağını söyleyen Dinçer, önümüzdeki yıl bu rakamı 3 mliyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. “Yeni bir marka olarak zorlu bir pazarda yüzde 50 büyüme, çok iyi bir hedef. Deneyimli ekibimiz ve satış ağımızla bunu başaracağımıza inanıyoruz” diyen Dinçer, fiyata duyarlı tüketicilerin, performansı yetersiz, destek hizmetleri sorunlu ürünlere mahkum olmayacaklarını, Mercusys’in bu boşluğu dolduracağını ifade ediyor.

Mercusys markası altında Wi-Fi menzil genişleticilerden router’lara (yönlendirici), ağ adaptörlerinden ev tipi switch’lere (ağ anahtarı) ve powerline adaptörlere değin bir evin ihtiyacı olan ağ çözümleri yer alıyor. Wi-Fi 6 ve Mesh Wi-Fi gibi yeni ağ teknolojilerine sahip Mercusys çözümleri de olduğunu ve Türkiye pazarında bu ürünlerin de satışa sunulduğunu söyleyen Dinçer, model sayısının sürekli artacağını belirtiyor.

Üretimden Satış Sonrası Desteğe, Kalite Önplanda

Mercusys ürünlerinin tasarımdan üretime her aşamasında kalitenin önplanda olduğunu söyleyen Dinçer, “Mercusys ürünleri, TP-Link fabrikalarında üretiliyor ve her aşamada ciddi testlerden geçiyor. Türkiye’de hem satış ağımız hem de destek hizmetlerimiz ortak yürütülüyor. Başka bir deyişle Mercusys ürünleri, TP-Link güvencesinde. Tüketiciler, güvenerek Mercusys ağ ürünlerini alıp, sorunsuzca kullanabilirler” diyor.

Mercusys’e ilişkin daha ayrıntılı bilgi için: //www.mercusys.com/tr/

 

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, Yeni Ağ Markası Mercusys’i Tanıttı

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, alt ağ markası olan Mercusys®‘i Türkiye’de daha aktif hale getiriyor. Bir süredir belli bazı modelleri, bazı satış noktalarında kullanıcıların beğenisine sunulan Mercusys, artık daha geniş bir dağıtım kanalı ve ürün gamıyla Türkiye pazarında yer alıyor.

Yeni markasını ve hedeflerini tanıtmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen TP-Link, Mercusys’in ‘bütçe dostu’ bir ağ markası olduğunu vurguladı. Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, aslında Mercusys’in Çin pazarında ‘Mercury’ adıyla 2001 yılından beri faaliyette olduğunu belirterek, 2016 yılında ise uluslararası pazara açıldığını söyledi. 2020 yılında uluslararası pazarda atılım yapan Mercusys’in Çin harici satışlarının 2020 yılında yaklaşık yüzde 264 arttığını ve önümüzdeki yıllarda da bu artışın sürmesini beklediklerini açıklayan Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” diyor.

2022’de Yüzde 50 Büyüme Hedefleniyor

Mercusys markasının bu yıl Türkiye’de 2 milyon dolarlık bir iş hacmine ulaşacağını söyleyen Dinçer, önümüzdeki yıl bu rakamı 3 mliyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. “Yeni bir marka olarak zorlu bir pazarda yüzde 50 büyüme, çok iyi bir hedef. Deneyimli ekibimiz ve satış ağımızla bunu başaracağımıza inanıyoruz” diyen Dinçer, fiyata duyarlı tüketicilerin, performansı yetersiz, destek hizmetleri sorunlu ürünlere mahkum olmayacaklarını, Mercusys’in bu boşluğu dolduracağını ifade ediyor.

Mercusys markası altında Wi-Fi menzil genişleticilerden router’lara (yönlendirici), ağ adaptörlerinden ev tipi switch’lere (ağ anahtarı) ve powerline adaptörlere değin bir evin ihtiyacı olan ağ çözümleri yer alıyor. Wi-Fi 6 ve Mesh Wi-Fi gibi yeni ağ teknolojilerine sahip Mercusys çözümleri de olduğunu ve Türkiye pazarında bu ürünlerin de satışa sunulduğunu söyleyen Dinçer, model sayısının sürekli artacağını belirtiyor.

Üretimden Satış Sonrası Desteğe, Kalite Önplanda

Mercusys ürünlerinin tasarımdan üretime her aşamasında kalitenin önplanda olduğunu söyleyen Dinçer, “Mercusys ürünleri, TP-Link fabrikalarında üretiliyor ve her aşamada ciddi testlerden geçiyor. Türkiye’de hem satış ağımız hem de destek hizmetlerimiz ortak yürütülüyor. Başka bir deyişle Mercusys ürünleri, TP-Link güvencesinde. Tüketiciler, güvenerek Mercusys ağ ürünlerini alıp, sorunsuzca kullanabilirler” diyor.

Mercusys’e ilişkin daha ayrıntılı bilgi için: //www.mercusys.com/tr/

 

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, Yeni Ağ Markası Mercusys’i Tanıttı

Mercusys, Yüzde 50 Büyüme Hedefliyor

TP-Link, alt ağ markası olan Mercusys®‘i Türkiye’de daha aktif hale getiriyor. Bir süredir belli bazı modelleri, bazı satış noktalarında kullanıcıların beğenisine sunulan Mercusys, artık daha geniş bir dağıtım kanalı ve ürün gamıyla Türkiye pazarında yer alıyor.

Yeni markasını ve hedeflerini tanıtmak üzere bir basın toplantısı düzenleyen TP-Link, Mercusys’in ‘bütçe dostu’ bir ağ markası olduğunu vurguladı. Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, aslında Mercusys’in Çin pazarında ‘Mercury’ adıyla 2001 yılından beri faaliyette olduğunu belirterek, 2016 yılında ise uluslararası pazara açıldığını söyledi. 2020 yılında uluslararası pazarda atılım yapan Mercusys’in Çin harici satışlarının 2020 yılında yaklaşık yüzde 264 arttığını ve önümüzdeki yıllarda da bu artışın sürmesini beklediklerini açıklayan Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” diyor.

2022’de Yüzde 50 Büyüme Hedefleniyor

Mercusys markasının bu yıl Türkiye’de 2 milyon dolarlık bir iş hacmine ulaşacağını söyleyen Dinçer, önümüzdeki yıl bu rakamı 3 mliyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini açıklıyor. “Yeni bir marka olarak zorlu bir pazarda yüzde 50 büyüme, çok iyi bir hedef. Deneyimli ekibimiz ve satış ağımızla bunu başaracağımıza inanıyoruz” diyen Dinçer, fiyata duyarlı tüketicilerin, performansı yetersiz, destek hizmetleri sorunlu ürünlere mahkum olmayacaklarını, Mercusys’in bu boşluğu dolduracağını ifade ediyor.

Mercusys markası altında Wi-Fi menzil genişleticilerden router’lara (yönlendirici), ağ adaptörlerinden ev tipi switch’lere (ağ anahtarı) ve powerline adaptörlere değin bir evin ihtiyacı olan ağ çözümleri yer alıyor. Wi-Fi 6 ve Mesh Wi-Fi gibi yeni ağ teknolojilerine sahip Mercusys çözümleri de olduğunu ve Türkiye pazarında bu ürünlerin de satışa sunulduğunu söyleyen Dinçer, model sayısının sürekli artacağını belirtiyor.

Üretimden Satış Sonrası Desteğe, Kalite Önplanda

Mercusys ürünlerinin tasarımdan üretime her aşamasında kalitenin önplanda olduğunu söyleyen Dinçer, “Mercusys ürünleri, TP-Link fabrikalarında üretiliyor ve her aşamada ciddi testlerden geçiyor. Türkiye’de hem satış ağımız hem de destek hizmetlerimiz ortak yürütülüyor. Başka bir deyişle Mercusys ürünleri, TP-Link güvencesinde. Tüketiciler, güvenerek Mercusys ağ ürünlerini alıp, sorunsuzca kullanabilirler” diyor.

Mercusys’e ilişkin daha ayrıntılı bilgi için: //www.mercusys.com/tr/

 

Parolamı Unuttum