Quantic Dream başkanı David Cage’in stüdyonun ilk çok oyunculu oyunu üzerinde çalıştıklarını açıklamasının sadece birkaç saat ardından, bahsi geçen oyun resmi olarak duyuruldu.
Spellcasters Chronicles, “takım tabanlı 3’e 3 strateji ve aksiyon oyunu” olarak tanımlanıyor ve fantastik bir dünyada geçiyor.
Oyuncular, her biri kendine özgü kimliğe, role ve yaratık çağırma veya büyü yapma gibi yeteneklerine sahip Spellcaster adlı “arketip temelli büyücüleri” kontrol ediyor. Oyuncular arenada uçabiliyor ve savaş alanına yukarıdan hükmedebiliyor.
Oyunun açıklamasına göre her maç 3’e 3 formatında, hızlı tempolu ve 25 dakikalık bir karşılaşma olarak oynanıyor. Takımlar, mistik arenalarda sunakları ele geçirerek bölge kontrolü sağlıyor ve rakiplerinin ‘Lifestone’larını yok ederek zafer kazanıyor.
Oyun, oyuncuların karakterlerine uygulayabilecekleri 50’den fazla büyü ve yaratık çağırma kartı arasından seçim yapabildikleri bir deste oluşturma sistemi de içeriyor. Ayrıca oyuncular, savaşın gidişatını büyük ölçüde etkileyebilen devasa ve güçlü yaratıklar olan Titanlardan da birini seçmek zorunda.
Quantic Dream'i Heavy Rain, Beyond: Two Souls ve Detroit: Become Human gibi anlatı odaklı, tek kişilik yapımlarıyla tanıyorduk. Dolayısıyla bir anda bambaşka bir türle karşımıza çıkmaları şaşırtıcı oldu, sanki bu türlerde yeterince oyun çıkmıyormuş gibi.
Oyun yönetmeni Gregorie Diaconu “Spellcasters Chronicles, yaratıcı bir deney olarak başladı; hikaye anlatımına olan tutkumuzu paylaşılan, yaşayan bir dünyaya aktarma fırsatıydı. Önceki oyunlarımızdan çok farklı olsa da bizi her zaman motive eden şeyi - oyunculara hikayeleri şekillendirme gücü vermeyi - bu kez kolektif bir biçimde sunuyor.” diyor.
Oyunun kapalı betası bu yılın ilerleyen dönemlerinde gerçekleştirilecek ve ilgilenen oyuncular Spellcasters Chronicles’ın resmi internet sitesinden kayıt olabilecek.
















