The Blood of Dawnwalker Karakter Tanıtımları Bakir İle Devam Ediyor

Önce Brencis, şimdi Bakir

Rebel Wolves, geçen gün başladığı The Blood of Dawnwalker karakter tanıtımlarına Bakir ile devam etti. Aslında ilk karakter paylaşımını atlamıştık, çünkü fragmanda gördüğümüz tüm ekibi tanıtacaklar mı, yoksa başrolü mü tanıtmak istediler tam emin olamamıştım.

İkinci karakter olan Bakir'i de tanıttıklarına göre devamı da gelecek demektir :)

Rebel Wolves ilk olarak Brencis'i tanıtmıştı:

MS 131'de, Roma İmparatorluğu'nda asil bir aileye mensup olarak Caeso Burrienus Laurentius adıyla dünyaya gelen Brencis, geniş tarım arazilerine sahip bir soydan geliyordu ve kaderinde büyüklük vardı. Senato üyeleri arasına katıldı ve hızla Roma bürokrasisinin zirvesine yükseldi; bir sonraki konsül olma hırsıyla hareket ediyordu. Bu hedefe ulaşmak için doğru yolda ilerliyordu… ta ki bir vampire dönüşene kadar. Göz açıp kapayıncaya kadar, sosyal merdivenin en tepesinden en dibine düştü – ama güce olan arzusu asla sönmedi.

Bakir'in tanıtımı ise şöyle:

Bazı insanlar dünyanın yanıp kül oluşunu izlemek ister – ve Bakir de onlardan biri. İnsan olarak, Orta Asya'nın kuru bozkırlarında yıllarca at koşturdu, yakıp yıktı, ezip geçti, yağmaladı. Dönüşmeden önce bile kana susamış biriydi.

Yüzyıllar boyunca gölgelerde saklandı – ve bundan nefret etti. Bakir, ilgi odağı olmayı sever. İnsanların adını bilmelerini ve duyduklarında titremelerini ister.

Bandai Namco UK hesabı da Bakir için "this is my GOAT" yorumu yapmış. Bakalım oyun çıkınca biz ne düşüneceğiz haklarında.

YORUMLAR
GDC Anketine Katılan Geliştiricilerin Yüzde 11'i Geçtiğimiz Yıl İşinden Olmuş

Oyun geliştiricilerinin merkezi haline gelen Game Developers Conference, bu kez inanılmaz bir istatistik ile karşımızda. GDC, oyun endüstrisinin durumunu gösteren yıllık anketinin sonuçlarını yayınladı. İstatistikler dudak uçuklatıcı.

GDC'nin "State of the Game Industry" isimli anketine 3.000'den fazla katılımcı olmuş. Bağımsız oyun stüdyolarından, AAA stüdyolarda çalışanlara kadar pek çok geliştiriciden fikrini alan GDC önemli bulgulara ulaştı.

Örneğin geçtiğimiz yılın anketinde, "geçtiğimiz 12 ayda işten çıkartıldınız mı?" sorusuna evet cevabı verenlerin oranı yüzde 7'ydi. Bu yıl ise bu istatistik yüzde 11'e kadar çıkmış. Yani geçtiğimiz 12 ayda 100 geliştiriciden en az 10'u iş değiştirmek zorunda kalmış.

Ankete katılan geliştiricilerin yüzde 45'i, çalıştıkları şirketin işten çıkartmalardan etkilendiğini belirtiyor. Bu cevabı verenlerin yüzde 29'u iş arkadaşlarını kaybettiğini de belirtmiş.

İşten çıkartma sebepleri arasında en çok kullanılanı ise yüzde 22'lik pay ile "yeniden yapılanma" olmuş. Her fırsatta duyduğumuz "pazar/trend değişimi" ise yüzde 15 ile üçüncü sırada.

GDC Anketine Katılan Geliştiricilerin Yüzde 11'i Geçtiğimiz Yıl İşinden Olmuş

Oyun geliştiricilerinin merkezi haline gelen Game Developers Conference, bu kez inanılmaz bir istatistik ile karşımızda. GDC, oyun endüstrisinin durumunu gösteren yıllık anketinin sonuçlarını yayınladı. İstatistikler dudak uçuklatıcı.

GDC'nin "State of the Game Industry" isimli anketine 3.000'den fazla katılımcı olmuş. Bağımsız oyun stüdyolarından, AAA stüdyolarda çalışanlara kadar pek çok geliştiriciden fikrini alan GDC önemli bulgulara ulaştı.

Örneğin geçtiğimiz yılın anketinde, "geçtiğimiz 12 ayda işten çıkartıldınız mı?" sorusuna evet cevabı verenlerin oranı yüzde 7'ydi. Bu yıl ise bu istatistik yüzde 11'e kadar çıkmış. Yani geçtiğimiz 12 ayda 100 geliştiriciden en az 10'u iş değiştirmek zorunda kalmış.

Ankete katılan geliştiricilerin yüzde 45'i, çalıştıkları şirketin işten çıkartmalardan etkilendiğini belirtiyor. Bu cevabı verenlerin yüzde 29'u iş arkadaşlarını kaybettiğini de belirtmiş.

İşten çıkartma sebepleri arasında en çok kullanılanı ise yüzde 22'lik pay ile "yeniden yapılanma" olmuş. Her fırsatta duyduğumuz "pazar/trend değişimi" ise yüzde 15 ile üçüncü sırada.

GDC Anketine Katılan Geliştiricilerin Yüzde 11'i Geçtiğimiz Yıl İşinden Olmuş

Oyun geliştiricilerinin merkezi haline gelen Game Developers Conference, bu kez inanılmaz bir istatistik ile karşımızda. GDC, oyun endüstrisinin durumunu gösteren yıllık anketinin sonuçlarını yayınladı. İstatistikler dudak uçuklatıcı.

GDC'nin "State of the Game Industry" isimli anketine 3.000'den fazla katılımcı olmuş. Bağımsız oyun stüdyolarından, AAA stüdyolarda çalışanlara kadar pek çok geliştiriciden fikrini alan GDC önemli bulgulara ulaştı.

Örneğin geçtiğimiz yılın anketinde, "geçtiğimiz 12 ayda işten çıkartıldınız mı?" sorusuna evet cevabı verenlerin oranı yüzde 7'ydi. Bu yıl ise bu istatistik yüzde 11'e kadar çıkmış. Yani geçtiğimiz 12 ayda 100 geliştiriciden en az 10'u iş değiştirmek zorunda kalmış.

Ankete katılan geliştiricilerin yüzde 45'i, çalıştıkları şirketin işten çıkartmalardan etkilendiğini belirtiyor. Bu cevabı verenlerin yüzde 29'u iş arkadaşlarını kaybettiğini de belirtmiş.

İşten çıkartma sebepleri arasında en çok kullanılanı ise yüzde 22'lik pay ile "yeniden yapılanma" olmuş. Her fırsatta duyduğumuz "pazar/trend değişimi" ise yüzde 15 ile üçüncü sırada.

Parolamı Unuttum