World of Tanks Modern Armor'un Yeni G.I. Joe Sezonu Başladı

G.I. Joe mu olacaksınız, Cobra mı?

World of Tanks Modern Armor ve Hasbro işbirliğiyle yeni G.I. Joe sezonu başladı. Bu sezon ile oyuna bu askeri serinin 1980'ler versiyonundan yepyeni ve heyecan verici içerikler eklendi.

Oyuncular 100 yeni bölümden oluşan içerikte ister kahraman G.I. Joe kuvvetleriyle, ister Cobra ile oynayabilecekler. Ultimate Season Pass sahipleri standart ödüllere ek olarak ünlü Cobra H.I.S.S. tankına ve Cobra 2D ve 3D Komutanlarına da sahip olacaklar.

Yeni G.I. Joe sezonu 23 Ağustos tarihine kadar devam edecek ve PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One ve Xbox Series arasında çapraz platform desteğiyle oynanabilecek.

YORUMLAR

Oyunlarda, ''Ödüllendiren Reklam'' Uygulaması Başlıyor

EA, şimdiden anlaşmaya imza attı

Oyunlarda, ''Ödüllendiren Reklam'' Uygulaması Başlıyor

Oyun dünyası her geçen gün daha da karmaşık bir hale geliyor. Eskiden tanıdığımız başı ve sonu olan oyunların yerini, servis oyunu adını verdiğimiz asla bitmeyen oyunlar almış durumda. Fakat Simulmedia isimli firmanın "playerWON" isimli uygulaması ile oyun dünyasındaki reklam anlayışının rengi değişecek.

Axios'un haberine göre bu teknoloji, özellikle free-to-play oyunları ve oyunları para harcamadan oyuncuları etkileyecek. Mobil oyunlarda sık sık gördüğümüz bu sistem, reklam izleyen oyuncuları ödüllendirme odağıyla hareket ediyor. Örneğin normalde her galibiyetten 10 altın alıyorsanız, reklam izleyerek bu rakamı 20'ye çıkartabileceksiniz.

İşin ilginç yanı ise Simulmedia'nın şimdiden bu sistem için iki büyük marka ile anlaşmış olması. İlk adında Hi-Rez Studios ile el sıkışan marka, şu anda stüdyonun oyunu Smite içerisinde bu sistemin testlerine başlamış durumda. Anlaşmaya imza atan ikinci marka ise -şaşırtmadı- EA oldu.

Sistemin kulağa oldukça korkutucu geldiği kesin fakat Simulmedia, aslında bu teknolojinin oyunlar için yararlı olduğu görüşünde. Ekrana "neden?" diye bağırdığınızı tahmin edebiliyorum fakat Smite içerisindeki test süreci oldukça ilginç verilere ulaşılmasını sağlamış. Örneğin oyuncular, reklam izleyerek bedava oynamaya devam edebilecekleri bir oyuna "daha çok rağbet" gösteriyor. Hatta Simulmedia'nın raporlarına göre oyuncular, çeşitli ödüller için günde 10'dan fazla reklam izleyebiliyor.

Tabii burada ürünün, oyuncular olduğu gerçeğinin altını çizmek gerek. Konu hakkındaki düşüncelerinizi bilemem ama şahsen, oyun dünyasındaki reklam anlayışının bu kadar agresifleşmesine karşıyım. Oyun içi kozmetikler ve loot kutuları derken sıranın mobil oyunlarda gördüğümüz ilkel reklamlara geliyor olması çok üzücü fakat sürpriz değil. Bundan sonraki adımda artık dizi reklamlarının dönmeye başladığını görürüz diye düşünüyorum oyunlar içerisinde...

Minecraft 1.17.1 Güncellemesinin Çıkış Tarihi Belli Oldu

En azından şimdilik

Minecraft 1.17.1 Güncellemesinin Çıkış Tarihi Belli Oldu

Minecraft'ın merakla beklenen 1.17 güncellemesi resmi çıkışını gerçekleştirdi. Tabii ki oyuncular bu çıkışın ardından gözlerini 1.17.1 güncellemesine çevirmiş durumda. Mojang, bu yamanın "bir aksilik olmazsa" önümüzdeki hafta itibariyle sunuculara geleceğini açıkladı.

Aslında bu güncellemede çok fazla değişim ve yenilik bulunmuyor. 1.17.1'in ön izleme versiyonundan paylaşılan bilgilere göre en büyük değişim, Drowned adı verilen zombi türünde yaşanacak. Drowned düşmanların artık bakır külçesi düşürme ihtimali artacak. Bu da tüm haritada bakır aramanız gerekmediği ve kendinize bir tarla yapabileceğiniz anlamına geliyor.

Bununla birlikte güncellemede bazı bug düzenlemeleri ve kar mekaniklerine gelen değişimler de mevcut. Yine de şimdilik, Caves & Cliffs güncellemesinin ikinci parçasını içerecek 1.18 güncellemesini merakla bekliyoruz. 1.17.1 yaması ise 6 Temmuz'da oyuna gelmiş olacak.

Oyunlarda, ''Ödüllendiren Reklam'' Uygulaması Başlıyor

EA, şimdiden anlaşmaya imza attı

Oyunlarda, ''Ödüllendiren Reklam'' Uygulaması Başlıyor

Oyun dünyası her geçen gün daha da karmaşık bir hale geliyor. Eskiden tanıdığımız başı ve sonu olan oyunların yerini, servis oyunu adını verdiğimiz asla bitmeyen oyunlar almış durumda. Fakat Simulmedia isimli firmanın "playerWON" isimli uygulaması ile oyun dünyasındaki reklam anlayışının rengi değişecek.

Axios'un haberine göre bu teknoloji, özellikle free-to-play oyunları ve oyunları para harcamadan oyuncuları etkileyecek. Mobil oyunlarda sık sık gördüğümüz bu sistem, reklam izleyen oyuncuları ödüllendirme odağıyla hareket ediyor. Örneğin normalde her galibiyetten 10 altın alıyorsanız, reklam izleyerek bu rakamı 20'ye çıkartabileceksiniz.

İşin ilginç yanı ise Simulmedia'nın şimdiden bu sistem için iki büyük marka ile anlaşmış olması. İlk adında Hi-Rez Studios ile el sıkışan marka, şu anda stüdyonun oyunu Smite içerisinde bu sistemin testlerine başlamış durumda. Anlaşmaya imza atan ikinci marka ise -şaşırtmadı- EA oldu.

Sistemin kulağa oldukça korkutucu geldiği kesin fakat Simulmedia, aslında bu teknolojinin oyunlar için yararlı olduğu görüşünde. Ekrana "neden?" diye bağırdığınızı tahmin edebiliyorum fakat Smite içerisindeki test süreci oldukça ilginç verilere ulaşılmasını sağlamış. Örneğin oyuncular, reklam izleyerek bedava oynamaya devam edebilecekleri bir oyuna "daha çok rağbet" gösteriyor. Hatta Simulmedia'nın raporlarına göre oyuncular, çeşitli ödüller için günde 10'dan fazla reklam izleyebiliyor.

Tabii burada ürünün, oyuncular olduğu gerçeğinin altını çizmek gerek. Konu hakkındaki düşüncelerinizi bilemem ama şahsen, oyun dünyasındaki reklam anlayışının bu kadar agresifleşmesine karşıyım. Oyun içi kozmetikler ve loot kutuları derken sıranın mobil oyunlarda gördüğümüz ilkel reklamlara geliyor olması çok üzücü fakat sürpriz değil. Bundan sonraki adımda artık dizi reklamlarının dönmeye başladığını görürüz diye düşünüyorum oyunlar içerisinde...

Parolamı Unuttum