Xbox'ın Patronu, Redfall'a Gelen Eleştirilere Cevap Verdi

"Hatamızı düzelteceğiz"

Microsoft'un oyun departmanının en tepesindeki isim olan Phil Spencer, Redfall'un aldığı eleştirilere yanıt verdi. Geçtiğimiz gün Kinda Funny Games ekibinin yayınına katılan yönetici, Redfall ile yaşadıkları süreci yakından izleyeceklerini ve oyuna destek vermeyi sürdüreceklerini söyledi.

Konuşmasının başlangıcında "hiçbir şey beni Xbox topluluğunu hayal kırıklığına uğratmak kadar üzmüyor" ifadelerini kullanan Spencer, topluluğun kendilerine olan inancını kaybetmesinden ötürü üzgün olduğunu dile getirdi. Spencer, oyunun geliştirilme sürecini yakından incelediklerini ve bu süreçte yapılan hataların bir daha yapılmaması için ellerinden geleni yaptığını ifade etti. Hatta Phil, bu sorunlu çıkış için kendini sorumlu tutuyor.

Spencer açıklamasında geri dönüşün istedikleri gibi olmadığını belirtiyor. Bununla birlikte Arkane Austin ekibi oyun üzerinde çalışmayı sürdürecek. Geliştiricilerin risk almasının önünü kesmeyeceğini de paylaşan yönetici, uzun süredir destek verdikleri oyunlar olduğunu da hatırlattı. Kısa süre içerisinde oyunun 60FPS güncellemesini bitirecek Arkane, The Coalition ve Rare gibi stüdyolardan da destek alıyor.

Yöneticinin açıklamasının devamında Arkane'in, Redfall için belirlenen hedeflere ulaşamadığını da öğreniyoruz. "Oyunu 60FPS'te göstermemeliydik" itirafını da yapan Spencer, Redfall'un rotasını kaybettiğini ve erteleme kararının dahi bu durumu değiştiremeyeceğini söylüyor.

Röportajın tamamına buradan ulaşabilirsiniz.

YORUMLAR

Remnant 2’nin Yeni Fragmanında Fae Diyarına Yol Alıyoruz

“The World of Losomn: Fae”

Remnant 2’nin Yeni Fragmanında Fae Diyarına Yol Alıyoruz

Diablo IV'te Yeni Özelleştirme Stilleri Rehberi

Şeytana Ayakkabısını Ters Giydirmenin Yolları

Diablo IV'te Yeni Özelleştirme Stilleri Rehberi

Diablo IV’nin 6 Haziran’daki büyük merakla beklenen çıkışına artık sayılı günler kaldı. Heyecan her geçen gün artarken, oyunda çeşitli karakter özelleştirmeler, oyunculara kendi karakterlerini yaratmada büyük serbestlik sağlayacak ve böylece oyuncular kendi tarzlarını Korunak’ta sergileyebilecekler.

Diablo IV’nin çıkışına çok az bir süre kalırken, erken Erişim ve açık beta süreci büyük ilgi görerek oynama süresi 61,5 milyon saati aştı ve 29 milyardan fazla canavarın öldürüldü.

Diablo IV’te son olarak ise Perde Arkası Videosu ile İstediğin Gibi Oyna özelliği sayesinde gelen yeni özelleştirme stilleri oyuncuların heyecan dozu iyiden iyiye yükseltti.

6 Haziran’da çıkacak oyunda çeşitli karakter özelleştirmeleri oyunculara farklı tarzlar yaratma imkanı sağlayacak.

Diablo IV'te dış görünüşten açık dünyada ilerlerken kullanacağın yeteneklere kadar her noktada oyuncu seçimi büyük bir rol oynuyor. İşte yeni özelleştirme stilleri ile ilgili önemli detaylar.

İSTEDİĞİN GİBİ OYNA

  • Macerana başlarken tercih ettiğin oyun tarzına göre beş sınıftan birini seç. Barbar yakın mesafe silahlarda ustadır. Büyücü güçlü element büyüleriyle düşmanlarını uzaktan katledebiliyor.
  • Haydut müthiş bir çevikliğe sahip ve hem uzak hem de yakın mesafeden savaşabiliyor. Druid güçlü yaratıklara dönüşebiliyor ve doğa büyülerini kullanabiliyor.
  • Ölüm Büyücüsü savaşta ona eşlik etmesi için ölüleri çağırıyor, kan ve kemik büyülerini kullanıyor.
  • Yetenek Ağacı sayesinde oyuncular seviye atladıkça farklı yeteneklere, pasif güçlere veya geliştirmelere erişerek güçlenebiliyor. Herhangi bir yeteneği bir yetenek puanıyla açabilir ve ilave yetenek puanları kullanarak geliştirebilirsin.
  • Mükemmeliyet Panosu oyuncuların oyun tarzlarına göre karakterlerini özelleştirebilmelerini sağlayan bir oyun sonu safhası sistemidir. Burada Mükemmeliyet puanı harcayarak nitelik artışı sağlayan, yeteneklerini değiştiren, yeteneklerin arasında yeni bağlantılar kuran veya karakterinin oynanışını tamamen değiştiren noktalara erişebilirsin.
  • Efsanevi Eşyalar oyuncuların Korunak'taki maceraları sırasında bulabilecekleri güçlü ve nadir eşyalardır. Yetenekleri değiştiren ya da geliştirenler de dahil birkaç farklı Efsanevi Eşya türü var.
  • Önceki oyunlarda yer alan pek çok klasik ve nadir eşya, Eşsiz Eşya adı altında geri dönüyor. Bunlar pek çok yönden Efsanevi Eşyalara benziyor fakat bu eşyaların etkileri bulundukları teçhizattan çıkarılıp başka teçhizatlara aktarılamıyor.
  • Eşyanın seviyesini arttırmak ya da ona yuva eklemek için kasabadaki üretim ustalarını ziyaret ederek teçhizatlarını geliştir.

Diğer yandan yeni karakter özelleştirme sistemi sayısız karakter oluşturma seçeneği sunuyor. Çeşitli yüzlerden, saç stillerinden, ten renklerinden ve dövmelerden istediğini seçebilirsin. Her sınıf, sana karakterini istediğin şekilde oluşturabilme imkânı sunan kendine özgü seçeneklere sahip.

Transmog'lar sayesinde oyuncular, bir zırh parçasının ya da silahın farklı bir tasarımda görünmesini sağlayabiliyor. Korunak'taki yolculuğun boyunca, karakterine tarz katacak birçok görünüş toplama fırsatına sahip olacaksın.

Andor'un 2. Sezonu Son Bölümleriyle Rogue One'a Bağlanacak

Rogue One'a üç gün kala

Andor'un 2. Sezonu Son Bölümleriyle Rogue One'a Bağlanacak

Andor dizisinin ikinci sezonunun aynı zamanda dizinin final sezonu olacağını bir süredir biliyoruz. Dizinin yaratıcı ve yürütücüsü Tony Gilroy, Empire dergisine verdiği röportajda Andor'un son üç bölümünün Cassian Andor'un Rogue One'daki açılış sahnesinin üç gün öncesinde geçeceğini ve dizinin bu şekilde filme bağlanacağını açıkladı. Rogue One'ın hemen başlarında Cassian'ın bir muhbirden İmparatorluğun ürettiği bir süpersilaha dair rivayetleri öğrendiğini görüyorduk.

Dizinin başrol oyuncusu Diego Luna ve Gİlroy, dizinin bu sezon farklı riskler alacağını söylemişler.

"Her konuda farklı riskler alacağız. Ben burada bir kariyer yapmaya çalışmıyorum, aksine uzun bir kariyerin iniş aşamasındayım. Ama bu bir fırsat. Bu kişilerin neler yaşadığına dair gördüğüm en dinamik materyallerden oluşan 1500 sayfalık bir hikaye. İlk seferinde bu işi düzgün yaptık ve böyle bir durumda ayağını gaz pedalından çekmek istemezsin" diyor Gilroy.

Dizinin ilk sezonunda yaşanan olaylar Rogue One'ın 5 yıl öncesinde geçiyordu. 12 bölümlük ikinci sezonda ise dört yıla yayılmış bir hikaye izleyeceğiz - dizinin her üç bölümü Cassian Andor'un hayatındaki bir yılı anlatacak.

Aslında Andor ilk aşamada beş sezon olması planlanan bir diziydi ama Gilroy planlarını elden geçirerek daha mütevazi bir uzunlukta karar kılmıştı.

Andor'un ilk sezonu ve Rogue One'ı Disney+'ta izleyebilirsiniz.

Diablo IV'te Yeni Özelleştirme Stilleri Rehberi

Şeytana Ayakkabısını Ters Giydirmenin Yolları

Diablo IV'te Yeni Özelleştirme Stilleri Rehberi

Diablo IV’nin 6 Haziran’daki büyük merakla beklenen çıkışına artık sayılı günler kaldı. Heyecan her geçen gün artarken, oyunda çeşitli karakter özelleştirmeler, oyunculara kendi karakterlerini yaratmada büyük serbestlik sağlayacak ve böylece oyuncular kendi tarzlarını Korunak’ta sergileyebilecekler.

Diablo IV’nin çıkışına çok az bir süre kalırken, erken Erişim ve açık beta süreci büyük ilgi görerek oynama süresi 61,5 milyon saati aştı ve 29 milyardan fazla canavarın öldürüldü.

Diablo IV’te son olarak ise Perde Arkası Videosu ile İstediğin Gibi Oyna özelliği sayesinde gelen yeni özelleştirme stilleri oyuncuların heyecan dozu iyiden iyiye yükseltti.

6 Haziran’da çıkacak oyunda çeşitli karakter özelleştirmeleri oyunculara farklı tarzlar yaratma imkanı sağlayacak.

Diablo IV'te dış görünüşten açık dünyada ilerlerken kullanacağın yeteneklere kadar her noktada oyuncu seçimi büyük bir rol oynuyor. İşte yeni özelleştirme stilleri ile ilgili önemli detaylar.

İSTEDİĞİN GİBİ OYNA

  • Macerana başlarken tercih ettiğin oyun tarzına göre beş sınıftan birini seç. Barbar yakın mesafe silahlarda ustadır. Büyücü güçlü element büyüleriyle düşmanlarını uzaktan katledebiliyor.
  • Haydut müthiş bir çevikliğe sahip ve hem uzak hem de yakın mesafeden savaşabiliyor. Druid güçlü yaratıklara dönüşebiliyor ve doğa büyülerini kullanabiliyor.
  • Ölüm Büyücüsü savaşta ona eşlik etmesi için ölüleri çağırıyor, kan ve kemik büyülerini kullanıyor.
  • Yetenek Ağacı sayesinde oyuncular seviye atladıkça farklı yeteneklere, pasif güçlere veya geliştirmelere erişerek güçlenebiliyor. Herhangi bir yeteneği bir yetenek puanıyla açabilir ve ilave yetenek puanları kullanarak geliştirebilirsin.
  • Mükemmeliyet Panosu oyuncuların oyun tarzlarına göre karakterlerini özelleştirebilmelerini sağlayan bir oyun sonu safhası sistemidir. Burada Mükemmeliyet puanı harcayarak nitelik artışı sağlayan, yeteneklerini değiştiren, yeteneklerin arasında yeni bağlantılar kuran veya karakterinin oynanışını tamamen değiştiren noktalara erişebilirsin.
  • Efsanevi Eşyalar oyuncuların Korunak'taki maceraları sırasında bulabilecekleri güçlü ve nadir eşyalardır. Yetenekleri değiştiren ya da geliştirenler de dahil birkaç farklı Efsanevi Eşya türü var.
  • Önceki oyunlarda yer alan pek çok klasik ve nadir eşya, Eşsiz Eşya adı altında geri dönüyor. Bunlar pek çok yönden Efsanevi Eşyalara benziyor fakat bu eşyaların etkileri bulundukları teçhizattan çıkarılıp başka teçhizatlara aktarılamıyor.
  • Eşyanın seviyesini arttırmak ya da ona yuva eklemek için kasabadaki üretim ustalarını ziyaret ederek teçhizatlarını geliştir.

Diğer yandan yeni karakter özelleştirme sistemi sayısız karakter oluşturma seçeneği sunuyor. Çeşitli yüzlerden, saç stillerinden, ten renklerinden ve dövmelerden istediğini seçebilirsin. Her sınıf, sana karakterini istediğin şekilde oluşturabilme imkânı sunan kendine özgü seçeneklere sahip.

Transmog'lar sayesinde oyuncular, bir zırh parçasının ya da silahın farklı bir tasarımda görünmesini sağlayabiliyor. Korunak'taki yolculuğun boyunca, karakterine tarz katacak birçok görünüş toplama fırsatına sahip olacaksın.

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

“Bu sefer kesin çıkacak” diyorlar :)

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

System Shock Remake, uzunca bir süredir geliştiriliyor. Daha önce birkaç defa çıkış tarihi için umutlanmıştık, ama erteleme yağmurundan o da payını aldı, sonuç olarak 2023’e kaldı. Geliştirici ekibin paylaştığı yeni bir bilgi, bu uzun bekleyiş sürecinde artık son aylara geldiğimize işaret ediyor.

Oyunun Kickstarter sayfasında yapılan güncel paylaşımda, System Shock Remake'in geliştirilme sürecinde son aşamalara gelindiği ve oyunun Mart 2023’te çıkış yapacağı söyleniyor.

Açıklamada “Aranızda kimilerinin de bildiği üzere bu, ilk defa bir çıkış takvimi ilan edişimiz değil, fakat son yıllarda pek çok değişim yaşandı. Projenin kapsamı ve ölçeği önemli düzeyde değişim gösterdi ve Prime Matter’ın projeye katılımıyla gurur duyduğumuz bu oyunun çıkışı için son ana adımlar olan kalite geliştirme, hata ayıklama ve yerelleştirme gibi süreçlere odaklanma imkanına eriştik” deniliyor.

Aslında açıklama zaten fazla söze yer bırakmıyor, kaç defa çıkış takvimi açıklanıp kaç defa ertelendi. Ama bu sefer son olacağını söylüyorlar. Yıllardır beklenen System Shock Remake ile 2 ay sonra buluşabilecek miyiz bakalım.

Diablo IV'te Yeni Özelleştirme Stilleri Rehberi

Şeytana Ayakkabısını Ters Giydirmenin Yolları

Diablo IV'te Yeni Özelleştirme Stilleri Rehberi

Diablo IV’nin 6 Haziran’daki büyük merakla beklenen çıkışına artık sayılı günler kaldı. Heyecan her geçen gün artarken, oyunda çeşitli karakter özelleştirmeler, oyunculara kendi karakterlerini yaratmada büyük serbestlik sağlayacak ve böylece oyuncular kendi tarzlarını Korunak’ta sergileyebilecekler.

Diablo IV’nin çıkışına çok az bir süre kalırken, erken Erişim ve açık beta süreci büyük ilgi görerek oynama süresi 61,5 milyon saati aştı ve 29 milyardan fazla canavarın öldürüldü.

Diablo IV’te son olarak ise Perde Arkası Videosu ile İstediğin Gibi Oyna özelliği sayesinde gelen yeni özelleştirme stilleri oyuncuların heyecan dozu iyiden iyiye yükseltti.

6 Haziran’da çıkacak oyunda çeşitli karakter özelleştirmeleri oyunculara farklı tarzlar yaratma imkanı sağlayacak.

Diablo IV'te dış görünüşten açık dünyada ilerlerken kullanacağın yeteneklere kadar her noktada oyuncu seçimi büyük bir rol oynuyor. İşte yeni özelleştirme stilleri ile ilgili önemli detaylar.

İSTEDİĞİN GİBİ OYNA

  • Macerana başlarken tercih ettiğin oyun tarzına göre beş sınıftan birini seç. Barbar yakın mesafe silahlarda ustadır. Büyücü güçlü element büyüleriyle düşmanlarını uzaktan katledebiliyor.
  • Haydut müthiş bir çevikliğe sahip ve hem uzak hem de yakın mesafeden savaşabiliyor. Druid güçlü yaratıklara dönüşebiliyor ve doğa büyülerini kullanabiliyor.
  • Ölüm Büyücüsü savaşta ona eşlik etmesi için ölüleri çağırıyor, kan ve kemik büyülerini kullanıyor.
  • Yetenek Ağacı sayesinde oyuncular seviye atladıkça farklı yeteneklere, pasif güçlere veya geliştirmelere erişerek güçlenebiliyor. Herhangi bir yeteneği bir yetenek puanıyla açabilir ve ilave yetenek puanları kullanarak geliştirebilirsin.
  • Mükemmeliyet Panosu oyuncuların oyun tarzlarına göre karakterlerini özelleştirebilmelerini sağlayan bir oyun sonu safhası sistemidir. Burada Mükemmeliyet puanı harcayarak nitelik artışı sağlayan, yeteneklerini değiştiren, yeteneklerin arasında yeni bağlantılar kuran veya karakterinin oynanışını tamamen değiştiren noktalara erişebilirsin.
  • Efsanevi Eşyalar oyuncuların Korunak'taki maceraları sırasında bulabilecekleri güçlü ve nadir eşyalardır. Yetenekleri değiştiren ya da geliştirenler de dahil birkaç farklı Efsanevi Eşya türü var.
  • Önceki oyunlarda yer alan pek çok klasik ve nadir eşya, Eşsiz Eşya adı altında geri dönüyor. Bunlar pek çok yönden Efsanevi Eşyalara benziyor fakat bu eşyaların etkileri bulundukları teçhizattan çıkarılıp başka teçhizatlara aktarılamıyor.
  • Eşyanın seviyesini arttırmak ya da ona yuva eklemek için kasabadaki üretim ustalarını ziyaret ederek teçhizatlarını geliştir.

Diğer yandan yeni karakter özelleştirme sistemi sayısız karakter oluşturma seçeneği sunuyor. Çeşitli yüzlerden, saç stillerinden, ten renklerinden ve dövmelerden istediğini seçebilirsin. Her sınıf, sana karakterini istediğin şekilde oluşturabilme imkânı sunan kendine özgü seçeneklere sahip.

Transmog'lar sayesinde oyuncular, bir zırh parçasının ya da silahın farklı bir tasarımda görünmesini sağlayabiliyor. Korunak'taki yolculuğun boyunca, karakterine tarz katacak birçok görünüş toplama fırsatına sahip olacaksın.

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

“Bu sefer kesin çıkacak” diyorlar :)

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

System Shock Remake, uzunca bir süredir geliştiriliyor. Daha önce birkaç defa çıkış tarihi için umutlanmıştık, ama erteleme yağmurundan o da payını aldı, sonuç olarak 2023’e kaldı. Geliştirici ekibin paylaştığı yeni bir bilgi, bu uzun bekleyiş sürecinde artık son aylara geldiğimize işaret ediyor.

Oyunun Kickstarter sayfasında yapılan güncel paylaşımda, System Shock Remake'in geliştirilme sürecinde son aşamalara gelindiği ve oyunun Mart 2023’te çıkış yapacağı söyleniyor.

Açıklamada “Aranızda kimilerinin de bildiği üzere bu, ilk defa bir çıkış takvimi ilan edişimiz değil, fakat son yıllarda pek çok değişim yaşandı. Projenin kapsamı ve ölçeği önemli düzeyde değişim gösterdi ve Prime Matter’ın projeye katılımıyla gurur duyduğumuz bu oyunun çıkışı için son ana adımlar olan kalite geliştirme, hata ayıklama ve yerelleştirme gibi süreçlere odaklanma imkanına eriştik” deniliyor.

Aslında açıklama zaten fazla söze yer bırakmıyor, kaç defa çıkış takvimi açıklanıp kaç defa ertelendi. Ama bu sefer son olacağını söylüyorlar. Yıllardır beklenen System Shock Remake ile 2 ay sonra buluşabilecek miyiz bakalım.

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

“Bu sefer kesin çıkacak” diyorlar :)

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

System Shock Remake, uzunca bir süredir geliştiriliyor. Daha önce birkaç defa çıkış tarihi için umutlanmıştık, ama erteleme yağmurundan o da payını aldı, sonuç olarak 2023’e kaldı. Geliştirici ekibin paylaştığı yeni bir bilgi, bu uzun bekleyiş sürecinde artık son aylara geldiğimize işaret ediyor.

Oyunun Kickstarter sayfasında yapılan güncel paylaşımda, System Shock Remake'in geliştirilme sürecinde son aşamalara gelindiği ve oyunun Mart 2023’te çıkış yapacağı söyleniyor.

Açıklamada “Aranızda kimilerinin de bildiği üzere bu, ilk defa bir çıkış takvimi ilan edişimiz değil, fakat son yıllarda pek çok değişim yaşandı. Projenin kapsamı ve ölçeği önemli düzeyde değişim gösterdi ve Prime Matter’ın projeye katılımıyla gurur duyduğumuz bu oyunun çıkışı için son ana adımlar olan kalite geliştirme, hata ayıklama ve yerelleştirme gibi süreçlere odaklanma imkanına eriştik” deniliyor.

Aslında açıklama zaten fazla söze yer bırakmıyor, kaç defa çıkış takvimi açıklanıp kaç defa ertelendi. Ama bu sefer son olacağını söylüyorlar. Yıllardır beklenen System Shock Remake ile 2 ay sonra buluşabilecek miyiz bakalım.

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

“Bu sefer kesin çıkacak” diyorlar :)

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

System Shock Remake, uzunca bir süredir geliştiriliyor. Daha önce birkaç defa çıkış tarihi için umutlanmıştık, ama erteleme yağmurundan o da payını aldı, sonuç olarak 2023’e kaldı. Geliştirici ekibin paylaştığı yeni bir bilgi, bu uzun bekleyiş sürecinde artık son aylara geldiğimize işaret ediyor.

Oyunun Kickstarter sayfasında yapılan güncel paylaşımda, System Shock Remake'in geliştirilme sürecinde son aşamalara gelindiği ve oyunun Mart 2023’te çıkış yapacağı söyleniyor.

Açıklamada “Aranızda kimilerinin de bildiği üzere bu, ilk defa bir çıkış takvimi ilan edişimiz değil, fakat son yıllarda pek çok değişim yaşandı. Projenin kapsamı ve ölçeği önemli düzeyde değişim gösterdi ve Prime Matter’ın projeye katılımıyla gurur duyduğumuz bu oyunun çıkışı için son ana adımlar olan kalite geliştirme, hata ayıklama ve yerelleştirme gibi süreçlere odaklanma imkanına eriştik” deniliyor.

Aslında açıklama zaten fazla söze yer bırakmıyor, kaç defa çıkış takvimi açıklanıp kaç defa ertelendi. Ama bu sefer son olacağını söylüyorlar. Yıllardır beklenen System Shock Remake ile 2 ay sonra buluşabilecek miyiz bakalım.

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

“Bu sefer kesin çıkacak” diyorlar :)

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

System Shock Remake, uzunca bir süredir geliştiriliyor. Daha önce birkaç defa çıkış tarihi için umutlanmıştık, ama erteleme yağmurundan o da payını aldı, sonuç olarak 2023’e kaldı. Geliştirici ekibin paylaştığı yeni bir bilgi, bu uzun bekleyiş sürecinde artık son aylara geldiğimize işaret ediyor.

Oyunun Kickstarter sayfasında yapılan güncel paylaşımda, System Shock Remake'in geliştirilme sürecinde son aşamalara gelindiği ve oyunun Mart 2023’te çıkış yapacağı söyleniyor.

Açıklamada “Aranızda kimilerinin de bildiği üzere bu, ilk defa bir çıkış takvimi ilan edişimiz değil, fakat son yıllarda pek çok değişim yaşandı. Projenin kapsamı ve ölçeği önemli düzeyde değişim gösterdi ve Prime Matter’ın projeye katılımıyla gurur duyduğumuz bu oyunun çıkışı için son ana adımlar olan kalite geliştirme, hata ayıklama ve yerelleştirme gibi süreçlere odaklanma imkanına eriştik” deniliyor.

Aslında açıklama zaten fazla söze yer bırakmıyor, kaç defa çıkış takvimi açıklanıp kaç defa ertelendi. Ama bu sefer son olacağını söylüyorlar. Yıllardır beklenen System Shock Remake ile 2 ay sonra buluşabilecek miyiz bakalım.

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

“Bu sefer kesin çıkacak” diyorlar :)

System Shock Remake, Mart Ayında Çıkış Yapacak

System Shock Remake, uzunca bir süredir geliştiriliyor. Daha önce birkaç defa çıkış tarihi için umutlanmıştık, ama erteleme yağmurundan o da payını aldı, sonuç olarak 2023’e kaldı. Geliştirici ekibin paylaştığı yeni bir bilgi, bu uzun bekleyiş sürecinde artık son aylara geldiğimize işaret ediyor.

Oyunun Kickstarter sayfasında yapılan güncel paylaşımda, System Shock Remake'in geliştirilme sürecinde son aşamalara gelindiği ve oyunun Mart 2023’te çıkış yapacağı söyleniyor.

Açıklamada “Aranızda kimilerinin de bildiği üzere bu, ilk defa bir çıkış takvimi ilan edişimiz değil, fakat son yıllarda pek çok değişim yaşandı. Projenin kapsamı ve ölçeği önemli düzeyde değişim gösterdi ve Prime Matter’ın projeye katılımıyla gurur duyduğumuz bu oyunun çıkışı için son ana adımlar olan kalite geliştirme, hata ayıklama ve yerelleştirme gibi süreçlere odaklanma imkanına eriştik” deniliyor.

Aslında açıklama zaten fazla söze yer bırakmıyor, kaç defa çıkış takvimi açıklanıp kaç defa ertelendi. Ama bu sefer son olacağını söylüyorlar. Yıllardır beklenen System Shock Remake ile 2 ay sonra buluşabilecek miyiz bakalım.

Parolamı Unuttum