Çıktığı ilk dönemde viral bir sansasyon haline gelen Pokemon Go, geliştiricisi Niantic'in kasasını doldurmayı başarmıştı. Fakat son yıllarda günden güne kan kaybeden oyun, Niantic'in de direkt olarak piyasadan çekilmesine neden oldu. Niantic, tüm oyun kanadını sattığını duyurdu.
Monopoly Go'nun geliştiricisi Scopely, yaklaşık 3.5 milyar dolar karşılığında Niantic'in tüm işlerini ve oyun kanadını satın aldı. Pokemon Go, Monster Hunter Now ve Pikmin Bloom gibi oyunların geliştiricisi Niantic'in, aylık 30 milyon aktif oyuncuya sahip olduğu tahmin ediliyor.
Satın alım ile birlikte Niantic'in oyun kanadının başındaki Kei Kawai ve Ed Wu görevlerinden ayrılmayacak. Scopely çalışanı olarak görevlerine devam edecek ikili, daha önce geliştirmekte oldukları projelere de ara vermeyecek. Niantic ise oyun dünyasından tamamen çekilmiş olacak.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Fortnite çapraz platform desteği dendiğinde akla gelen ilk oyunlardan biri ve bu konuda oldukça başarılı. Oyun PC, PS4, Xbox One, Switch, Mac iOS ve Android üzerinden çapraz platform desteği sunuyor ve bunu da oldukça iyi biçimde yapıyor. İşte artık isteyen geliştiriciler Fortnite'ın kullandığıyla aynı özelliklere sahip çapraz-platform servisini oyunlarında kullanabilecekler.
Epic Online Services ismindeki bu servis, geliştiricilerin hesap girişlerinden başarımlara, liderlik tablolarına kadar tüm online özellikleri oyunları entegre edebilmelerini sağlayacak. Geliştiricilerin bu servisi kullanmak için Unreal Engine kullanmasına veya oyunlarının Epic Game Store'da yer almasına da gerek yok, çünkü servis "tüm motorlarda, tüm mağazalarda ve tüm hesap servislerinde ücretsiz olarak kullanılacak" şekilde sunuluyor. Epic bu haberi Unreal Engine 5 tanıtımıyla birlikte vermiş olsa da, motor kullanımında stüdyoları serbest bırakıyor anlayacağınız.
Bu servisin sunduğu hizmetler arasında lobi, eşleştirme, kişiden kişiye bağlantı, veri depolaması, başarımlar, istatistikler, liderlik tabloları, oyun analitikleri, rapor sistemi gibi çözümlerin yanı sıra "çapraz platform hesapları, bağlantı ekranları, arkadaş listeleri" gibi hesap servisleri de mevcut. Dahası tüm bu özellikler modüler olduğu için geliştirici stüdyolar bu özelliklerden dilediklerini seçip kullanabilecek.
Elbette bir oyunun çapraz platform hizmeti sunabilmesi için platformun da izni gerekiyor, aksi takdirde tüm oyunlar PC, PS4, Xbox One ve Switch arasında oynanabilir olurdu. Yani geliştiricilerin platform bazında da uyması gereken kurallar, karşılaması gereken kriterler var. Ama bu sağlandığı taktirde her geliştirici oyunlarını kolaylıkla Fortnite'ta olduğu gibi kapsamlı bir çapraz-platform desteğine kavuşturabilecek.
Nintendo beklenmedik biçimde yeni Paper Mario oyununu duyurdu! Paper Mario: The Origami King elbette sadece Nintendo Switch'e özel olarak, 17 Temmuz tarihinde çıkacak.
Aşağıda oyunun resmi fragmanını seyredebilirsiniz:
Son Paper Mario oyunu, 2016 yılında Wii U için çıkan Paper Mario: Color Splash'ti.