NVIDIA'nın yeni sürücüleri, WUCHANG: Fallen Feathers & Wildgate ve VALORANT Unreal Engine 5 sürümü için önemli güncellemelerle geliyor. WUCHANG: Fallen Feathers için en iyi deneyimi sunmak ve VALORANT’ın Unreal Engine 5 güncellemesine hazır olmak adına yayınlanan yeni GeForce Game Ready Sürücüsünü NVIDIA uygulamasının Sürücüler sekmesinden indirebilirsiniz.
WUCHANG: Fallen Feathers
505 Games tarafından dünya çapında yayınlanan ve Leenzee tarafından geliştirilen WUCHANG: Fallen Feathers, Shu diyarında geçen soulslike tarzında bir aksiyon RPG oyunu. Ming Hanedanı’nın en karanlık ve çalkantılı olduğu son döneminde, birbiri ile savaşan gruplar ve gizemli yaratıklarla dolu bir hastalıkla mücadele ediyorsunuz.
24 Temmuz’da çıkacak olan oyun, kutudan çıktığı anda DLSS 4 ile Çoklu Kare Oluşturma (MFG), DLSS Kare Oluşturma, DLSS Süper Çözünürlük ve NVIDIA Reflex desteğine sahip olacak. 4K çözünürlükte ve maksimum ayarlarda, DLSS 4 ile Çoklu Kare Oluşturma (MFG) ve DLSS Süper Çözünürlük, kare hızlarını ortalama 5,9 kat artırıyor.
Killing Floor 3
Tripwire Interactive’in efsanevi co-op aksiyon-korku FPS serisinin yeni halkası olan Killing Floor 3, oyuncuların Nightfall örgütünde bir uzman rolüne bürünmesini sağlıyor. Oyuncular en fazla 5 kişilik takımlar kurarak, harabeye dönmüş distopik bir gelecekte amansız Zed dalgalarına karşı savaşıyor, yeni yetenekler kazanıyor ve güçlü teçhizatlar ile donanıyor.
Oyun 24 Temmuz’da piyasaya çıktığında, GeForce RTX kullanıcıları DLSS 4 ile Çoklu Kare Oluşturma (MFG), DLSS Kare Oluşturma ve DLSS Süper Çözünürlük teknolojilerini etkinleştirerek oyun içi performanslarını hızlandırabilecek. Görsel kaliteyi en üst düzeye çıkarmak istiyorsanız da DLAA teknolojisini tercih edebilirsiniz. Oynanışa maksimum tepki hızını kazandırmak için NVIDIA Reflex desteği de mevcut olacak.
VALORANT
Riot Games tarafından geliştirilen, 5'e 5 karakter tabanlı taktiksel FPS oyunu VALORANT, yüksek hassasiyetli silah mekanikleri, farklı yeteneklere sahip ajanlar ve hızlı oyun temposuyla öne çıkıyor.
29 Temmuz’da gelecek olan büyük güncelleme, oyunu Unreal Engine 5’e taşıyacak ve yeni içerikler ekleyecek. Bu güncelleme için optimize edilmiş yeni sürücüyü kurarak hazır olun. NVIDIA Reflex desteği ise devam ediyor.
The First Descendant
“Breakthrough” güncellemesi 7 Ağustos’ta yayınlanıyor ve The First Descendant’ı üçüncü sezona taşıyor. Unreal Engine 5 ile geliştirilen bu ücretsiz, üçüncü şahıs bakış açısına sahip bir co-op aksiyon-RPG nişancı oyunu, 4 kişilik bir ekiple stratejik boss savaşlarının keyfini yaşamanızı sağlıyor.
Sezon 3 öncesinde, oyuncular 24 Temmuz’da sunulacak oyun içi demo ile Breakthrough ve yeni oynanış özelliklerine önceden göz atabilecek.
Bu güncelleme aynı zamanda DLSS 4 ile Çoklu Kare Oluşturma (MFG) desteğini tüm oyun genelinde sunarak, GeForce RTX 50 Serisi kullanıcıları için performansı daha da artırıyor. Bu destek, hâlihazırda mevcut olan DLSS Süper Çözünürlük, DLSS Işın Yeniden Oluşturma, DLAA, Reflex ve çeşitli ışın izleme efektlerinin üzerine ekleniyor.
Wildgate
Wildgate: Moonshot Games ve Dreamhaven ortaklığındaki Wildgate, taktiksel gemiden gemiye savaşlarla hızlı tempolu FPS çatışmalarını harmanlayan çok oyunculu bir PVP shooter. Yüksek riskli uzay gemisi savaşları ve yoğun birinci şahıs çatışmalarında her maç farklı geçiyor. Oyun 22 Temmuz’da çıktığında GeForce RTX oyuncuları, en yeni transformer
AI modelimizi kullanan DLSS Çözünürlük ile kare hızlarını artırabilir ve görüntü kalitesini geliştirebilir.
















