J.J. Abrams, The Last Jedi'ın Planlarını Değiştirmediğini Söyledi

Star Wars hayranlarının hayallerini değiştirdi...

Disney yeni bir Star Wars üçlemesine başladığında heyecan oldukça yüksekti. Özellikle The Force Awakens öncesi fragmanlarda Han Solo'nun "Chewie, evimizdeyiz!" demesi çoğu hayranı çok mutlu etmişti.

Aradan 4 sene geçti ve çıkan Star Wars filmleri, o heyecanın yerini öfke ve endişeye bıraktı. Bunun en büyük nedenlerinden birisi de şüphesiz Rian Johnson'ın yönettiği The Last Jedi filmi. 

The Rise of Skywalker filmini yönetecek olan J.J. Abrams, Last Jedi'da yaşanan olayların anlatmak istediği hikayeyi etkilemediğini açıkladı. ET Canada'ya konuşan Abrams, "Bizim Force Awakens ile anlatmaya karar verdiğimiz hikaye halen devam ediyor. The Last Jedi bu konuda bizim düşündüğümüz herhangi bir şeyi değiştirmedi." dedi. 

Skywalker Efsanesi'nin sonunu göreceğimiz Star Wars ana serisinin dokuzuncu filmi The Rise of Skywalker, 20 Aralık'ta vizyona girecek. Her ne kadar Abrams etkilenmediklerini söylese de ben The Last Jedi'ın ardından tamamen karman çorman olmuş hikayenin nasıl toparlanacağını çok merak ediyorum. 
 

YORUMLAR

Apex Legends'ın Yeni Videosunda Wraith'in Geçmişine Bakış Atıyoruz

Respawn bu işte giderek iyi olmaya başlıyor

Apex Legends'ın Yeni Videosunda Wraith'in Geçmişine Bakış Atıyoruz

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Ico'nun 20. yaşı kutlu olsun

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, oyun sektöründeki varlığının sebebibi PS2 oyunu Ico olduğunu söyledi.

Ico'nun Japonya'da yayınlanışının 20. yıldönümü şerefine Famitsu'da yayınlanan röportajlardan birisi de Miyazaki'ye ait. Miyazaki "eğer bir arkadaşımın evinde Ico'yu oynamamış olsaydım, video oyun sektörüne girmemiş olurdum" diyerek Ico'nun hayatındaki bu önemli adım için ne kadar önemli bir yeri olduğunu anlattı.

Fumito Ueda tarafından yaratılıp yönetilen Ico, bundan 20. yıl önce PS2 için yayınlanmıştı. Team Ico'nun bir sonraki oyunu da zaten Shadow of the Colossus gibi bir diğer ünlü isim oldu.

"Üniversiteden mezun olup yeni bir işe başladığımda bir süre oyunlardan uzak kaldım, sonra bir arkadaşımın evinde tavsiye üzerine Ico oynama şansına eriştim. Hayal bile edemeyeceğim kadar güzel bir deneyim ve hikayeydi. İşte o zaman çalışmakta olduğum firmadan ayrıldım ve FromSoftware için çalışmaya başladım. Bir oyun hayatımı değiştirdi derken abartmıyorum, gururla söylüyorum ki bu oyun Ico'ydu ve bu bir Ueda oyunuydu" diyor Miyazaki.

İleride bir gün de biri çıkıp "Dark Souls hayatımı değiştirdi" diyebilir, çünkü Miyazaki de Ueda gibi oyun dünyasının şu anda yaşayan efsanelerinden birisi.

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Ico'nun 20. yaşı kutlu olsun

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, oyun sektöründeki varlığının sebebibi PS2 oyunu Ico olduğunu söyledi.

Ico'nun Japonya'da yayınlanışının 20. yıldönümü şerefine Famitsu'da yayınlanan röportajlardan birisi de Miyazaki'ye ait. Miyazaki "eğer bir arkadaşımın evinde Ico'yu oynamamış olsaydım, video oyun sektörüne girmemiş olurdum" diyerek Ico'nun hayatındaki bu önemli adım için ne kadar önemli bir yeri olduğunu anlattı.

Fumito Ueda tarafından yaratılıp yönetilen Ico, bundan 20. yıl önce PS2 için yayınlanmıştı. Team Ico'nun bir sonraki oyunu da zaten Shadow of the Colossus gibi bir diğer ünlü isim oldu.

"Üniversiteden mezun olup yeni bir işe başladığımda bir süre oyunlardan uzak kaldım, sonra bir arkadaşımın evinde tavsiye üzerine Ico oynama şansına eriştim. Hayal bile edemeyeceğim kadar güzel bir deneyim ve hikayeydi. İşte o zaman çalışmakta olduğum firmadan ayrıldım ve FromSoftware için çalışmaya başladım. Bir oyun hayatımı değiştirdi derken abartmıyorum, gururla söylüyorum ki bu oyun Ico'ydu ve bu bir Ueda oyunuydu" diyor Miyazaki.

İleride bir gün de biri çıkıp "Dark Souls hayatımı değiştirdi" diyebilir, çünkü Miyazaki de Ueda gibi oyun dünyasının şu anda yaşayan efsanelerinden birisi.

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Ico'nun 20. yaşı kutlu olsun

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, oyun sektöründeki varlığının sebebibi PS2 oyunu Ico olduğunu söyledi.

Ico'nun Japonya'da yayınlanışının 20. yıldönümü şerefine Famitsu'da yayınlanan röportajlardan birisi de Miyazaki'ye ait. Miyazaki "eğer bir arkadaşımın evinde Ico'yu oynamamış olsaydım, video oyun sektörüne girmemiş olurdum" diyerek Ico'nun hayatındaki bu önemli adım için ne kadar önemli bir yeri olduğunu anlattı.

Fumito Ueda tarafından yaratılıp yönetilen Ico, bundan 20. yıl önce PS2 için yayınlanmıştı. Team Ico'nun bir sonraki oyunu da zaten Shadow of the Colossus gibi bir diğer ünlü isim oldu.

"Üniversiteden mezun olup yeni bir işe başladığımda bir süre oyunlardan uzak kaldım, sonra bir arkadaşımın evinde tavsiye üzerine Ico oynama şansına eriştim. Hayal bile edemeyeceğim kadar güzel bir deneyim ve hikayeydi. İşte o zaman çalışmakta olduğum firmadan ayrıldım ve FromSoftware için çalışmaya başladım. Bir oyun hayatımı değiştirdi derken abartmıyorum, gururla söylüyorum ki bu oyun Ico'ydu ve bu bir Ueda oyunuydu" diyor Miyazaki.

İleride bir gün de biri çıkıp "Dark Souls hayatımı değiştirdi" diyebilir, çünkü Miyazaki de Ueda gibi oyun dünyasının şu anda yaşayan efsanelerinden birisi.

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Ico'nun 20. yaşı kutlu olsun

Miyazaki Souls Oyunlarını Ico'ya Borçlu Olduğumuzu Söylüyor

Souls serisinin yaratıcısı Hidetaka Miyazaki, oyun sektöründeki varlığının sebebibi PS2 oyunu Ico olduğunu söyledi.

Ico'nun Japonya'da yayınlanışının 20. yıldönümü şerefine Famitsu'da yayınlanan röportajlardan birisi de Miyazaki'ye ait. Miyazaki "eğer bir arkadaşımın evinde Ico'yu oynamamış olsaydım, video oyun sektörüne girmemiş olurdum" diyerek Ico'nun hayatındaki bu önemli adım için ne kadar önemli bir yeri olduğunu anlattı.

Fumito Ueda tarafından yaratılıp yönetilen Ico, bundan 20. yıl önce PS2 için yayınlanmıştı. Team Ico'nun bir sonraki oyunu da zaten Shadow of the Colossus gibi bir diğer ünlü isim oldu.

"Üniversiteden mezun olup yeni bir işe başladığımda bir süre oyunlardan uzak kaldım, sonra bir arkadaşımın evinde tavsiye üzerine Ico oynama şansına eriştim. Hayal bile edemeyeceğim kadar güzel bir deneyim ve hikayeydi. İşte o zaman çalışmakta olduğum firmadan ayrıldım ve FromSoftware için çalışmaya başladım. Bir oyun hayatımı değiştirdi derken abartmıyorum, gururla söylüyorum ki bu oyun Ico'ydu ve bu bir Ueda oyunuydu" diyor Miyazaki.

İleride bir gün de biri çıkıp "Dark Souls hayatımı değiştirdi" diyebilir, çünkü Miyazaki de Ueda gibi oyun dünyasının şu anda yaşayan efsanelerinden birisi.

Parolamı Unuttum