Büyük şehirde yaşıyorsanız trafiğine nasıl bir işkence olduğunun farkındasınızdır. İnsanı kendini solayana bile sövdürtecek derecede insanlıktan çıkartabiliyor. Peki bir gün yolda normal bir şekilde giderken sizi biri sollasa ve bu kişi Batman olsa ne yapardınız?