Jade Raymond: Splinter Cell Çok Karışık!

"Splinter Cell’in karmaşık yapısı popülerleşmesinin önündeki engel"

Oyun piyasasının en bilinen ve sevilen kadın isimlerinden Ubisoft Toronto’nun başkanı Jade Raymond’a göre Splinter Cell'in henüz Far Cry ya da Assassin's Creed kadar popülerleşememesinin sebebi karmaşık bir yapıya sahip olması. Sam Fisher'la yeniden oynamak için sabırsızlıkla bekleyen hayranlarına istediklerini vermek için uzun bir süredir Splinter Cell: Blacklist’in üzerinde çalışan ve görünüşe bakılırsa seriyi eski karmaşık gizlenme mekaniklerine geri döndürmek üzerine odaklanan takımın başında olan Raymond yeni oyunlarının bu neslin gördüğü en iyi gizlilik oyunu olacağı iddiasında bulunmuştu.

Eurogamer'a yaptığı açıklamada bu konudaki kendi teorisini açıkladı; Splinter Cell’in aynı türdeki kimi oyunlar gibi "alıp başını gidememesi" yıllardır geçirdiği pek çok değişime rağmen hala oynaması zor ve karmaşık bir oyun olması, dolayısıyla hata affetmemesinden kaynaklanıyor. "Sanırım Splinter Cell safkan gizliliğe dayalı oynanışa en sadık kalan oyun oldu." diyor Raymond.

Serinin bundan önceki oyunu Splinter Cell: Conviction'ın diğer oyunlara kıyasla çok daha aksiyon bazlı olduğunun farkında ve Blacklist'in seriyi tanımlayan özelliklere sahip tam bir özüne dönüş oyunu olacağının altını çiziyor; "Splinter Cell hala bir düşünme oyunu. İşinizi nasıl yapacağınız planlamak için zaman harcamanızı ve bu konuda zeki davranmakla, ayrıca da kullanacağınız ekipmanı seçmekle ilgili. Oyunu heyecanlı ama aynı zamanda piyasadaki oyunların çoğundan farklı bir oynama stiline sahip yapan da bu."

Peki, siz ne düşünüyorsunuz? Splinter tekrar Solid Snake’in en büyük rakibi olarak anılmaya geri dönebilecek, serinin sadık hayranlarını memnun edebilecek mi? (Her şeyde geri dönüş yaptınız madem seslendirme işini niye Michael Ironside abimize vermediniz diye sormadan edemiyor insan.)

 

YORUMLAR
Parolamı Unuttum