Carmageddon Reincarnation Yeni Nesil Yolunda

Stainless hedeflediği meblağı buldu

Carmageddon: Reincarnation'ın başarılı olan kickstarter kampanyasının yanına ek gelirler de eklenince, Stainless istediği paraya ulaşmayı başardı.

Stainless ortağı ve eski Bullfrog kurucusu Les Edgar'ın desteğinden sonra bir de Carmageddon'ın kickstarter kampanyasında başarıya ulaşan Stainless Games, eski oyunlarını iOS platformları için piyasaya sürüp beklediği başarıyı gerçekleştirdi. Toplamda 3.5 milyon dolarlık bir bütçeye kavuşan ekip yeni Carmageddon'ın yeni nesile de çıkacağını belirtti.

Stainless'ın patronu Patrick Buckland; "Kendi şirketimiz, hissedarlarımız ve hayranlarımız sayesinde ihtiyacımız olan meblağa ulaşmanın mutluluğu içerisindeyiz. Bu, bize bağımsız kalmamızı ve bütçe sınırlaması yüzünden yaratıcılığımızı kısıtlamamızın önüne geçti." diyerek hayranlara teşekkür etti.

Şirketin hissedarı ve en büyük maddi destekçilerinden Les Edgar ise; "Stainless'a her zaman inandım. Şu anda tek isteğimiz Carmageddon isminin tekrar ayağa kalktığını görmek." dedi ve ekledi; "Kurulda olduğum ve bu projenin gerçekleşmesine katkıda bulunduğum için oldukça mutluyum."

Zaten yeni nesil kapımızdayken, Carmageddon: Reincarnation'ın sadece PC'ye çıkması biraz ayıp olurdu.

YORUMLAR

The Last of Us Kolay Kolay Bitmeyecek!

Oyunun hikayesinin kaç saat süreceği ortaya çıktı...

The Last of Us Kolay Kolay Bitmeyecek!

Samsung Galaxy S IV, 16 EA Oyunuyla Beraber Çıkacak

EA ve Samsung işbirliği ile...

Samsung Galaxy S IV, 16 EA Oyunuyla Beraber Çıkacak


Geçtiğimiz günlerde size Samsung'un yeni telefonu Galaxy S IV'ü duyurduğunu bildirmiştik. Bugün gelen habere göre ise S IV bereketiyle birlikte gelecek (yani oyun açısından).

EA, Galaxy S IV'ün çıktığı gün tam 16 oyunu Google Play Store üzerinden satışa sunacak. Bu 16 oyunun arasında Tetris Blitz, Real Racing 3, Simpsons: Tapped Out, Plants vs. Zombies, Monopoly ve Bejeweled Blitz gibi popüler oyunlar da olacak.

EA'in, yeni platformlar başkan yardımcısı Glenn Roland konuyla ilgili; "Hayranlarımızın en sevdiği mobil oyunları Galaxy S IV'e getirmek için Samsung ile ortalık kurmaktan çok memnunuz. Cihazın yüksek çözünürlüğü, büyük ekranı ve geliştirilmiş işlemci gücü ile oyunlarımız Samsung kullanıcılarının gözüne çok daha güzel görünecek." dedi.

Sabırsızlanıyorsunuz değil mi? Merak etmeyin, Samsung Galaxy S IV nisan ayı içerisinde bizlerle olacak.

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

Aynı sorulardan sıkılmış olmalı

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

IGN Unlocked'a katılan Phil Spencer'a elbette PlatinumGames'in büyük umutlarla duyurduğu ama sonrasında talihsiz biçimde iptal edilen fantastik oyunu Scalebound da soruldu. Sanırım Spencer da artık bu sorulardan sıkılmıştır, sonuçta oyun iptal edileli üç yıldan fazla zaman oluyor ama hala daha Scalebound söylentileri sürüyor.

Spencer ve PlatinumGames cephelerinden ne kadar kesin cümleler kurulsa da bir grup oyuncu buna inanmak istemiyor olsa gerek, ama bu oyuncuların sayıları da yavaş yavaş azalıyor. Spencer "bu oyun üzerinde çalışmıyoruz. Bugün Platinum'da değilim ama onların da üzerinde çalışmadığına neredeyse eminim. Köprünün altından çok sular aktı, hepimiz yolumuza devam ettik" demiş.

"Üzerinde yıllarca konuştuğumuz bir oyunu iptal etmek zorunda kalmayı kendi açımdan yüksek bir nokta olarak gördüğümü söyleyemem. Ama yine de belki de hala bir şeylerin geliştirildiğini düşünen insanlar için söylemek istiyorum, geliştirilmiyor."

E3 2014'te Microsoft'un basın konferansında Xbox One exclusive olarak duyurulan Scalebound, Hideki Kamiya'nın bugüne kadarki en büyük projesi olacaktı ama olamadı. Spencer Kamiya ve Platinum ekibine büyük saygı duyduğunu, bir şeyler yapmayı denediklerini ama bunu beceremediklerini söyleyerek olaya son noktayı koymuş.

Artık bundan sonra da Scalebound soranların ağzına kürekle vursa yeridir.

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

Aynı sorulardan sıkılmış olmalı

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

IGN Unlocked'a katılan Phil Spencer'a elbette PlatinumGames'in büyük umutlarla duyurduğu ama sonrasında talihsiz biçimde iptal edilen fantastik oyunu Scalebound da soruldu. Sanırım Spencer da artık bu sorulardan sıkılmıştır, sonuçta oyun iptal edileli üç yıldan fazla zaman oluyor ama hala daha Scalebound söylentileri sürüyor.

Spencer ve PlatinumGames cephelerinden ne kadar kesin cümleler kurulsa da bir grup oyuncu buna inanmak istemiyor olsa gerek, ama bu oyuncuların sayıları da yavaş yavaş azalıyor. Spencer "bu oyun üzerinde çalışmıyoruz. Bugün Platinum'da değilim ama onların da üzerinde çalışmadığına neredeyse eminim. Köprünün altından çok sular aktı, hepimiz yolumuza devam ettik" demiş.

"Üzerinde yıllarca konuştuğumuz bir oyunu iptal etmek zorunda kalmayı kendi açımdan yüksek bir nokta olarak gördüğümü söyleyemem. Ama yine de belki de hala bir şeylerin geliştirildiğini düşünen insanlar için söylemek istiyorum, geliştirilmiyor."

E3 2014'te Microsoft'un basın konferansında Xbox One exclusive olarak duyurulan Scalebound, Hideki Kamiya'nın bugüne kadarki en büyük projesi olacaktı ama olamadı. Spencer Kamiya ve Platinum ekibine büyük saygı duyduğunu, bir şeyler yapmayı denediklerini ama bunu beceremediklerini söyleyerek olaya son noktayı koymuş.

Artık bundan sonra da Scalebound soranların ağzına kürekle vursa yeridir.

Metro: Last Light Son Yılların En İyi Gözüken Oyunu!

Huw Beynon'dan iddialı açıklamalar...

Metro: Last Light Son Yılların En İyi Gözüken Oyunu!

Görünen o ki yapımcılarının Metro: Last Light'a olan güveni tam. Kısa süre önce yayınlanan videosu ile dikkatleri tekrar üzerine çeken oyun için çeşitli açıklamalarda bulunan Deep Silver marka müdürü Huw Beynon, Metro: Last Light'ın piyasadaki en iyi gözüken yapımlardan biri olduğunu söyledi.

THQ'nün Şubat ayındaki iflasının ve bunun ardından etrafı saran belirsizliğin son derece ilginç bir manzara yarattığını belirten Beynon, Deep Silver'ın oyuna karşı olan heyecanı ve hevesinin kendilerini çok etkilediğini söyledi. Bu olumlu hava nedeniyle THQ'dan Deep Silver'a geçişin son derece yumuşak olduğuna da değinen Metro: Last Light yapımcısına göre oyunun vurucu etkisi kendini -geliştirme sürecinde ana platform olarak boy gösteren- PC'de gösterecek. Bu açıklamalardan sonra konsol sahiplerini kötü düşünmemeye davet ediyoruz ki Beynon'un da açıklamasına bu yönde devam ediyor.

Metro: Last Light'ın Xbox 360 ve PlayStation 3'te de son derece hoş gözüktüğünü ancak PC'nin donanım kapasitesi nedeniyle elbette gözle görülür bir fark olduğunu belirten Beynon, "Gelecekte oyunun PlayStation 4 versiyonunu görecek miyiz?" sorusuna ise bunun bir iş kararı olduğunu, önümüzdeki zamanın ne göstereceğinin belli olmadığı yanıtını verdi.

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

Aynı sorulardan sıkılmış olmalı

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

IGN Unlocked'a katılan Phil Spencer'a elbette PlatinumGames'in büyük umutlarla duyurduğu ama sonrasında talihsiz biçimde iptal edilen fantastik oyunu Scalebound da soruldu. Sanırım Spencer da artık bu sorulardan sıkılmıştır, sonuçta oyun iptal edileli üç yıldan fazla zaman oluyor ama hala daha Scalebound söylentileri sürüyor.

Spencer ve PlatinumGames cephelerinden ne kadar kesin cümleler kurulsa da bir grup oyuncu buna inanmak istemiyor olsa gerek, ama bu oyuncuların sayıları da yavaş yavaş azalıyor. Spencer "bu oyun üzerinde çalışmıyoruz. Bugün Platinum'da değilim ama onların da üzerinde çalışmadığına neredeyse eminim. Köprünün altından çok sular aktı, hepimiz yolumuza devam ettik" demiş.

"Üzerinde yıllarca konuştuğumuz bir oyunu iptal etmek zorunda kalmayı kendi açımdan yüksek bir nokta olarak gördüğümü söyleyemem. Ama yine de belki de hala bir şeylerin geliştirildiğini düşünen insanlar için söylemek istiyorum, geliştirilmiyor."

E3 2014'te Microsoft'un basın konferansında Xbox One exclusive olarak duyurulan Scalebound, Hideki Kamiya'nın bugüne kadarki en büyük projesi olacaktı ama olamadı. Spencer Kamiya ve Platinum ekibine büyük saygı duyduğunu, bir şeyler yapmayı denediklerini ama bunu beceremediklerini söyleyerek olaya son noktayı koymuş.

Artık bundan sonra da Scalebound soranların ağzına kürekle vursa yeridir.

Bethesda, Haziran’da Dijital Etkinlik De Düzenlemeyecek

Sonraki ayları bekleyin diyorlar

Bethesda, Haziran’da Dijital Etkinlik De Düzenlemeyecek

Corona virüs salgını nedeniyle iptal edilen E3 sonrasında çeşitli firmalar kendi dijital etkinliklerini düzenleyeceklerini duyurmuşlardı. Görünen o ki Bethesda cephesinde planlar bir miktar değişmiş, bu takvimde bir program planlamadıklarını duyurdular.

Bethesda'ın Halkla İlişkiler ve Pazarlama Başkan Yardımcısı Pete Hines, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda; “Pandemi nedeniyle karşılaştığımız birçok zorluk göz önüne alındığında, Haziran ayında dijital bir etkinliğe ev sahipliği yapmayacağız. Oyunlarımız hakkında paylaşacağımız heyecan verici birçok şey var ve önümüzdeki aylarda sizlerle daha çok şey paylaşmayı sabırsızlıkla bekliyoruz” diyor.

Yıllardır geliştirilme sürecinde olan Starfield, iki yıl önceki E3’te duyurulan ve kendisinden halen şöyle tatmin edici bir bilgi alamadığımız Elder Scrolls VI, Tango Gameworks tarafından geliştirilen ve Bethesda'nın dağıtımcılığını üstlendiği Ghostwire: Tokyo gibi oyunlardan yeni bilgiler paylaşılması için bir süre daha beklememiz gerekecek gibi görünüyor.

Yılın ikinci yarısında düzenlecek programda yeni bir Wolfenstein veya Dishonored oyunu da duyurulur mu, ne dersiniz?

Metro: Last Light Son Yılların En İyi Gözüken Oyunu!

Huw Beynon'dan iddialı açıklamalar...

Metro: Last Light Son Yılların En İyi Gözüken Oyunu!

Görünen o ki yapımcılarının Metro: Last Light'a olan güveni tam. Kısa süre önce yayınlanan videosu ile dikkatleri tekrar üzerine çeken oyun için çeşitli açıklamalarda bulunan Deep Silver marka müdürü Huw Beynon, Metro: Last Light'ın piyasadaki en iyi gözüken yapımlardan biri olduğunu söyledi.

THQ'nün Şubat ayındaki iflasının ve bunun ardından etrafı saran belirsizliğin son derece ilginç bir manzara yarattığını belirten Beynon, Deep Silver'ın oyuna karşı olan heyecanı ve hevesinin kendilerini çok etkilediğini söyledi. Bu olumlu hava nedeniyle THQ'dan Deep Silver'a geçişin son derece yumuşak olduğuna da değinen Metro: Last Light yapımcısına göre oyunun vurucu etkisi kendini -geliştirme sürecinde ana platform olarak boy gösteren- PC'de gösterecek. Bu açıklamalardan sonra konsol sahiplerini kötü düşünmemeye davet ediyoruz ki Beynon'un da açıklamasına bu yönde devam ediyor.

Metro: Last Light'ın Xbox 360 ve PlayStation 3'te de son derece hoş gözüktüğünü ancak PC'nin donanım kapasitesi nedeniyle elbette gözle görülür bir fark olduğunu belirten Beynon, "Gelecekte oyunun PlayStation 4 versiyonunu görecek miyiz?" sorusuna ise bunun bir iş kararı olduğunu, önümüzdeki zamanın ne göstereceğinin belli olmadığı yanıtını verdi.

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

Aynı sorulardan sıkılmış olmalı

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

IGN Unlocked'a katılan Phil Spencer'a elbette PlatinumGames'in büyük umutlarla duyurduğu ama sonrasında talihsiz biçimde iptal edilen fantastik oyunu Scalebound da soruldu. Sanırım Spencer da artık bu sorulardan sıkılmıştır, sonuçta oyun iptal edileli üç yıldan fazla zaman oluyor ama hala daha Scalebound söylentileri sürüyor.

Spencer ve PlatinumGames cephelerinden ne kadar kesin cümleler kurulsa da bir grup oyuncu buna inanmak istemiyor olsa gerek, ama bu oyuncuların sayıları da yavaş yavaş azalıyor. Spencer "bu oyun üzerinde çalışmıyoruz. Bugün Platinum'da değilim ama onların da üzerinde çalışmadığına neredeyse eminim. Köprünün altından çok sular aktı, hepimiz yolumuza devam ettik" demiş.

"Üzerinde yıllarca konuştuğumuz bir oyunu iptal etmek zorunda kalmayı kendi açımdan yüksek bir nokta olarak gördüğümü söyleyemem. Ama yine de belki de hala bir şeylerin geliştirildiğini düşünen insanlar için söylemek istiyorum, geliştirilmiyor."

E3 2014'te Microsoft'un basın konferansında Xbox One exclusive olarak duyurulan Scalebound, Hideki Kamiya'nın bugüne kadarki en büyük projesi olacaktı ama olamadı. Spencer Kamiya ve Platinum ekibine büyük saygı duyduğunu, bir şeyler yapmayı denediklerini ama bunu beceremediklerini söyleyerek olaya son noktayı koymuş.

Artık bundan sonra da Scalebound soranların ağzına kürekle vursa yeridir.

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Bu teknik ayarlarla oyunun hoşunuza gitmeyen yanlarını düzeltebilirsiniz

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Tabii ki size bunun için bir program önermeyeceğiz. Önereceğimiz şey bundan daha az zahmetli. Üstelik %100 güvenli. Merak etmeyin, size vereceğimiz ipuçları, geçilemeyen giriş sekanslarını geçmenizi sağlayarak size 38 saniye kazandıracak, fare hassasiyetini tam istediğiniz gibi ayarlamanıza izin verecek ve oyundaki görüş açınızı istediğiniz gibi ayarlayabileceksiniz.

Bunun için tek yapmanız gereken, %USERPROFILE%\My Documents\My Games\BioShock Infinite\XGame\Config\ içinde bulunan dosyalara bizim direktifimiz doğrultusunda ufak müdahalelerde bulunmak. Tabii bunları yapmadan önce söz konusu dosyayı başka bir yere yedekleyin ki, yanlış bir durum söz konusu olduğunda oyunu silip tekrar yüklemeye gerek kalmadan düzeltebilesiniz.

Intro videolarını geçebilmek için;

Klasör içinde XEngine.ini dosyasını wordpad ile açın.

StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
StartupMovies=IrrationalLogoTest
StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
StartupMovies=AMDLogo720p

 

Satırlarını bulup, şunlarla değiştirin;

;StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
;StartupMovies=IrrationalLogoTest
;StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
;StartupMovies=AMDLogo720p

 

Yani her satırın başına noktalı virgül koyun. Kapatırken kaydetmeyi unutmayın.

Görüş açısını (FOV) ayarlamak için;

Bu sorun için bir yama geleceği belirtilse de, onu beklemeden kendi işinizi kendiniz halledebilirsiniz. XUserOptions.ini dosyasını bulup yine wordpad ile açın. MaxUserFOVOffsetPercent=15.000000 satırını bulun (oyun normalde 15 derecelik bir görüş açısı sunduğu için, değer bu şekilde) ve değeri 100 ile değiştirin. Alternatif olarak 90 derecelik bir görüş açısı isterseniz, değeri 28.5’e ayarlayın ve oyun içi ayarlardan kaydırma çubuğunu maksimuma getirin.

Fare hassasiyetini ayarlamak için;

Normalde bu özelliği oyun içindeki seçeneklerden ayarlayabiliyorsunuz ancak bu yöntem ile minimum ve maksimum değerleri istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. Yine aynı klasör içinde XUserOptions.ini dosyasını wordpad ile açın. MinMouseLookSensitivity=0.100000 ve MaxMouseLookSensitivity=4.000000 satırlarını bularak değerleri size uygun gelecek şekilde ayarlayabilirsiniz.

Bunun yanında bir de “1999 modu” var ancak onu zaten daha önceki haberimizde açıklamıştık.

Umarız bu ipuçları işinize yarar. Eğer işlemlerden sonra istediğiniz sonucu elde edemiyorsanız sakin olup herşeyi aynı yaptığınızdan emin olun. Ve ne olursa olsun, dosyalarda değişiklik yapmadan önce bir yedeğini almayı unutmayın. BioShock Infinite de neyin nesi diyorsanız buyurun İlk 10 Dakika videomuza!

Metro: Last Light Son Yılların En İyi Gözüken Oyunu!

Huw Beynon'dan iddialı açıklamalar...

Metro: Last Light Son Yılların En İyi Gözüken Oyunu!

Görünen o ki yapımcılarının Metro: Last Light'a olan güveni tam. Kısa süre önce yayınlanan videosu ile dikkatleri tekrar üzerine çeken oyun için çeşitli açıklamalarda bulunan Deep Silver marka müdürü Huw Beynon, Metro: Last Light'ın piyasadaki en iyi gözüken yapımlardan biri olduğunu söyledi.

THQ'nün Şubat ayındaki iflasının ve bunun ardından etrafı saran belirsizliğin son derece ilginç bir manzara yarattığını belirten Beynon, Deep Silver'ın oyuna karşı olan heyecanı ve hevesinin kendilerini çok etkilediğini söyledi. Bu olumlu hava nedeniyle THQ'dan Deep Silver'a geçişin son derece yumuşak olduğuna da değinen Metro: Last Light yapımcısına göre oyunun vurucu etkisi kendini -geliştirme sürecinde ana platform olarak boy gösteren- PC'de gösterecek. Bu açıklamalardan sonra konsol sahiplerini kötü düşünmemeye davet ediyoruz ki Beynon'un da açıklamasına bu yönde devam ediyor.

Metro: Last Light'ın Xbox 360 ve PlayStation 3'te de son derece hoş gözüktüğünü ancak PC'nin donanım kapasitesi nedeniyle elbette gözle görülür bir fark olduğunu belirten Beynon, "Gelecekte oyunun PlayStation 4 versiyonunu görecek miyiz?" sorusuna ise bunun bir iş kararı olduğunu, önümüzdeki zamanın ne göstereceğinin belli olmadığı yanıtını verdi.

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

Aynı sorulardan sıkılmış olmalı

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

IGN Unlocked'a katılan Phil Spencer'a elbette PlatinumGames'in büyük umutlarla duyurduğu ama sonrasında talihsiz biçimde iptal edilen fantastik oyunu Scalebound da soruldu. Sanırım Spencer da artık bu sorulardan sıkılmıştır, sonuçta oyun iptal edileli üç yıldan fazla zaman oluyor ama hala daha Scalebound söylentileri sürüyor.

Spencer ve PlatinumGames cephelerinden ne kadar kesin cümleler kurulsa da bir grup oyuncu buna inanmak istemiyor olsa gerek, ama bu oyuncuların sayıları da yavaş yavaş azalıyor. Spencer "bu oyun üzerinde çalışmıyoruz. Bugün Platinum'da değilim ama onların da üzerinde çalışmadığına neredeyse eminim. Köprünün altından çok sular aktı, hepimiz yolumuza devam ettik" demiş.

"Üzerinde yıllarca konuştuğumuz bir oyunu iptal etmek zorunda kalmayı kendi açımdan yüksek bir nokta olarak gördüğümü söyleyemem. Ama yine de belki de hala bir şeylerin geliştirildiğini düşünen insanlar için söylemek istiyorum, geliştirilmiyor."

E3 2014'te Microsoft'un basın konferansında Xbox One exclusive olarak duyurulan Scalebound, Hideki Kamiya'nın bugüne kadarki en büyük projesi olacaktı ama olamadı. Spencer Kamiya ve Platinum ekibine büyük saygı duyduğunu, bir şeyler yapmayı denediklerini ama bunu beceremediklerini söyleyerek olaya son noktayı koymuş.

Artık bundan sonra da Scalebound soranların ağzına kürekle vursa yeridir.

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Bu teknik ayarlarla oyunun hoşunuza gitmeyen yanlarını düzeltebilirsiniz

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Tabii ki size bunun için bir program önermeyeceğiz. Önereceğimiz şey bundan daha az zahmetli. Üstelik %100 güvenli. Merak etmeyin, size vereceğimiz ipuçları, geçilemeyen giriş sekanslarını geçmenizi sağlayarak size 38 saniye kazandıracak, fare hassasiyetini tam istediğiniz gibi ayarlamanıza izin verecek ve oyundaki görüş açınızı istediğiniz gibi ayarlayabileceksiniz.

Bunun için tek yapmanız gereken, %USERPROFILE%\My Documents\My Games\BioShock Infinite\XGame\Config\ içinde bulunan dosyalara bizim direktifimiz doğrultusunda ufak müdahalelerde bulunmak. Tabii bunları yapmadan önce söz konusu dosyayı başka bir yere yedekleyin ki, yanlış bir durum söz konusu olduğunda oyunu silip tekrar yüklemeye gerek kalmadan düzeltebilesiniz.

Intro videolarını geçebilmek için;

Klasör içinde XEngine.ini dosyasını wordpad ile açın.

StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
StartupMovies=IrrationalLogoTest
StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
StartupMovies=AMDLogo720p

 

Satırlarını bulup, şunlarla değiştirin;

;StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
;StartupMovies=IrrationalLogoTest
;StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
;StartupMovies=AMDLogo720p

 

Yani her satırın başına noktalı virgül koyun. Kapatırken kaydetmeyi unutmayın.

Görüş açısını (FOV) ayarlamak için;

Bu sorun için bir yama geleceği belirtilse de, onu beklemeden kendi işinizi kendiniz halledebilirsiniz. XUserOptions.ini dosyasını bulup yine wordpad ile açın. MaxUserFOVOffsetPercent=15.000000 satırını bulun (oyun normalde 15 derecelik bir görüş açısı sunduğu için, değer bu şekilde) ve değeri 100 ile değiştirin. Alternatif olarak 90 derecelik bir görüş açısı isterseniz, değeri 28.5’e ayarlayın ve oyun içi ayarlardan kaydırma çubuğunu maksimuma getirin.

Fare hassasiyetini ayarlamak için;

Normalde bu özelliği oyun içindeki seçeneklerden ayarlayabiliyorsunuz ancak bu yöntem ile minimum ve maksimum değerleri istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. Yine aynı klasör içinde XUserOptions.ini dosyasını wordpad ile açın. MinMouseLookSensitivity=0.100000 ve MaxMouseLookSensitivity=4.000000 satırlarını bularak değerleri size uygun gelecek şekilde ayarlayabilirsiniz.

Bunun yanında bir de “1999 modu” var ancak onu zaten daha önceki haberimizde açıklamıştık.

Umarız bu ipuçları işinize yarar. Eğer işlemlerden sonra istediğiniz sonucu elde edemiyorsanız sakin olup herşeyi aynı yaptığınızdan emin olun. Ve ne olursa olsun, dosyalarda değişiklik yapmadan önce bir yedeğini almayı unutmayın. BioShock Infinite de neyin nesi diyorsanız buyurun İlk 10 Dakika videomuza!

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

Aynı sorulardan sıkılmış olmalı

Phil Spencer, Scalebound Söylentilerine Son Noktayı Koydu

IGN Unlocked'a katılan Phil Spencer'a elbette PlatinumGames'in büyük umutlarla duyurduğu ama sonrasında talihsiz biçimde iptal edilen fantastik oyunu Scalebound da soruldu. Sanırım Spencer da artık bu sorulardan sıkılmıştır, sonuçta oyun iptal edileli üç yıldan fazla zaman oluyor ama hala daha Scalebound söylentileri sürüyor.

Spencer ve PlatinumGames cephelerinden ne kadar kesin cümleler kurulsa da bir grup oyuncu buna inanmak istemiyor olsa gerek, ama bu oyuncuların sayıları da yavaş yavaş azalıyor. Spencer "bu oyun üzerinde çalışmıyoruz. Bugün Platinum'da değilim ama onların da üzerinde çalışmadığına neredeyse eminim. Köprünün altından çok sular aktı, hepimiz yolumuza devam ettik" demiş.

"Üzerinde yıllarca konuştuğumuz bir oyunu iptal etmek zorunda kalmayı kendi açımdan yüksek bir nokta olarak gördüğümü söyleyemem. Ama yine de belki de hala bir şeylerin geliştirildiğini düşünen insanlar için söylemek istiyorum, geliştirilmiyor."

E3 2014'te Microsoft'un basın konferansında Xbox One exclusive olarak duyurulan Scalebound, Hideki Kamiya'nın bugüne kadarki en büyük projesi olacaktı ama olamadı. Spencer Kamiya ve Platinum ekibine büyük saygı duyduğunu, bir şeyler yapmayı denediklerini ama bunu beceremediklerini söyleyerek olaya son noktayı koymuş.

Artık bundan sonra da Scalebound soranların ağzına kürekle vursa yeridir.

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Bu teknik ayarlarla oyunun hoşunuza gitmeyen yanlarını düzeltebilirsiniz

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Tabii ki size bunun için bir program önermeyeceğiz. Önereceğimiz şey bundan daha az zahmetli. Üstelik %100 güvenli. Merak etmeyin, size vereceğimiz ipuçları, geçilemeyen giriş sekanslarını geçmenizi sağlayarak size 38 saniye kazandıracak, fare hassasiyetini tam istediğiniz gibi ayarlamanıza izin verecek ve oyundaki görüş açınızı istediğiniz gibi ayarlayabileceksiniz.

Bunun için tek yapmanız gereken, %USERPROFILE%\My Documents\My Games\BioShock Infinite\XGame\Config\ içinde bulunan dosyalara bizim direktifimiz doğrultusunda ufak müdahalelerde bulunmak. Tabii bunları yapmadan önce söz konusu dosyayı başka bir yere yedekleyin ki, yanlış bir durum söz konusu olduğunda oyunu silip tekrar yüklemeye gerek kalmadan düzeltebilesiniz.

Intro videolarını geçebilmek için;

Klasör içinde XEngine.ini dosyasını wordpad ile açın.

StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
StartupMovies=IrrationalLogoTest
StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
StartupMovies=AMDLogo720p

 

Satırlarını bulup, şunlarla değiştirin;

;StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
;StartupMovies=IrrationalLogoTest
;StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
;StartupMovies=AMDLogo720p

 

Yani her satırın başına noktalı virgül koyun. Kapatırken kaydetmeyi unutmayın.

Görüş açısını (FOV) ayarlamak için;

Bu sorun için bir yama geleceği belirtilse de, onu beklemeden kendi işinizi kendiniz halledebilirsiniz. XUserOptions.ini dosyasını bulup yine wordpad ile açın. MaxUserFOVOffsetPercent=15.000000 satırını bulun (oyun normalde 15 derecelik bir görüş açısı sunduğu için, değer bu şekilde) ve değeri 100 ile değiştirin. Alternatif olarak 90 derecelik bir görüş açısı isterseniz, değeri 28.5’e ayarlayın ve oyun içi ayarlardan kaydırma çubuğunu maksimuma getirin.

Fare hassasiyetini ayarlamak için;

Normalde bu özelliği oyun içindeki seçeneklerden ayarlayabiliyorsunuz ancak bu yöntem ile minimum ve maksimum değerleri istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. Yine aynı klasör içinde XUserOptions.ini dosyasını wordpad ile açın. MinMouseLookSensitivity=0.100000 ve MaxMouseLookSensitivity=4.000000 satırlarını bularak değerleri size uygun gelecek şekilde ayarlayabilirsiniz.

Bunun yanında bir de “1999 modu” var ancak onu zaten daha önceki haberimizde açıklamıştık.

Umarız bu ipuçları işinize yarar. Eğer işlemlerden sonra istediğiniz sonucu elde edemiyorsanız sakin olup herşeyi aynı yaptığınızdan emin olun. Ve ne olursa olsun, dosyalarda değişiklik yapmadan önce bir yedeğini almayı unutmayın. BioShock Infinite de neyin nesi diyorsanız buyurun İlk 10 Dakika videomuza!

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Bu teknik ayarlarla oyunun hoşunuza gitmeyen yanlarını düzeltebilirsiniz

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Tabii ki size bunun için bir program önermeyeceğiz. Önereceğimiz şey bundan daha az zahmetli. Üstelik %100 güvenli. Merak etmeyin, size vereceğimiz ipuçları, geçilemeyen giriş sekanslarını geçmenizi sağlayarak size 38 saniye kazandıracak, fare hassasiyetini tam istediğiniz gibi ayarlamanıza izin verecek ve oyundaki görüş açınızı istediğiniz gibi ayarlayabileceksiniz.

Bunun için tek yapmanız gereken, %USERPROFILE%\My Documents\My Games\BioShock Infinite\XGame\Config\ içinde bulunan dosyalara bizim direktifimiz doğrultusunda ufak müdahalelerde bulunmak. Tabii bunları yapmadan önce söz konusu dosyayı başka bir yere yedekleyin ki, yanlış bir durum söz konusu olduğunda oyunu silip tekrar yüklemeye gerek kalmadan düzeltebilesiniz.

Intro videolarını geçebilmek için;

Klasör içinde XEngine.ini dosyasını wordpad ile açın.

StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
StartupMovies=IrrationalLogoTest
StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
StartupMovies=AMDLogo720p

 

Satırlarını bulup, şunlarla değiştirin;

;StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
;StartupMovies=IrrationalLogoTest
;StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
;StartupMovies=AMDLogo720p

 

Yani her satırın başına noktalı virgül koyun. Kapatırken kaydetmeyi unutmayın.

Görüş açısını (FOV) ayarlamak için;

Bu sorun için bir yama geleceği belirtilse de, onu beklemeden kendi işinizi kendiniz halledebilirsiniz. XUserOptions.ini dosyasını bulup yine wordpad ile açın. MaxUserFOVOffsetPercent=15.000000 satırını bulun (oyun normalde 15 derecelik bir görüş açısı sunduğu için, değer bu şekilde) ve değeri 100 ile değiştirin. Alternatif olarak 90 derecelik bir görüş açısı isterseniz, değeri 28.5’e ayarlayın ve oyun içi ayarlardan kaydırma çubuğunu maksimuma getirin.

Fare hassasiyetini ayarlamak için;

Normalde bu özelliği oyun içindeki seçeneklerden ayarlayabiliyorsunuz ancak bu yöntem ile minimum ve maksimum değerleri istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. Yine aynı klasör içinde XUserOptions.ini dosyasını wordpad ile açın. MinMouseLookSensitivity=0.100000 ve MaxMouseLookSensitivity=4.000000 satırlarını bularak değerleri size uygun gelecek şekilde ayarlayabilirsiniz.

Bunun yanında bir de “1999 modu” var ancak onu zaten daha önceki haberimizde açıklamıştık.

Umarız bu ipuçları işinize yarar. Eğer işlemlerden sonra istediğiniz sonucu elde edemiyorsanız sakin olup herşeyi aynı yaptığınızdan emin olun. Ve ne olursa olsun, dosyalarda değişiklik yapmadan önce bir yedeğini almayı unutmayın. BioShock Infinite de neyin nesi diyorsanız buyurun İlk 10 Dakika videomuza!

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Bu teknik ayarlarla oyunun hoşunuza gitmeyen yanlarını düzeltebilirsiniz

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Tabii ki size bunun için bir program önermeyeceğiz. Önereceğimiz şey bundan daha az zahmetli. Üstelik %100 güvenli. Merak etmeyin, size vereceğimiz ipuçları, geçilemeyen giriş sekanslarını geçmenizi sağlayarak size 38 saniye kazandıracak, fare hassasiyetini tam istediğiniz gibi ayarlamanıza izin verecek ve oyundaki görüş açınızı istediğiniz gibi ayarlayabileceksiniz.

Bunun için tek yapmanız gereken, %USERPROFILE%\My Documents\My Games\BioShock Infinite\XGame\Config\ içinde bulunan dosyalara bizim direktifimiz doğrultusunda ufak müdahalelerde bulunmak. Tabii bunları yapmadan önce söz konusu dosyayı başka bir yere yedekleyin ki, yanlış bir durum söz konusu olduğunda oyunu silip tekrar yüklemeye gerek kalmadan düzeltebilesiniz.

Intro videolarını geçebilmek için;

Klasör içinde XEngine.ini dosyasını wordpad ile açın.

StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
StartupMovies=IrrationalLogoTest
StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
StartupMovies=AMDLogo720p

 

Satırlarını bulup, şunlarla değiştirin;

;StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
;StartupMovies=IrrationalLogoTest
;StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
;StartupMovies=AMDLogo720p

 

Yani her satırın başına noktalı virgül koyun. Kapatırken kaydetmeyi unutmayın.

Görüş açısını (FOV) ayarlamak için;

Bu sorun için bir yama geleceği belirtilse de, onu beklemeden kendi işinizi kendiniz halledebilirsiniz. XUserOptions.ini dosyasını bulup yine wordpad ile açın. MaxUserFOVOffsetPercent=15.000000 satırını bulun (oyun normalde 15 derecelik bir görüş açısı sunduğu için, değer bu şekilde) ve değeri 100 ile değiştirin. Alternatif olarak 90 derecelik bir görüş açısı isterseniz, değeri 28.5’e ayarlayın ve oyun içi ayarlardan kaydırma çubuğunu maksimuma getirin.

Fare hassasiyetini ayarlamak için;

Normalde bu özelliği oyun içindeki seçeneklerden ayarlayabiliyorsunuz ancak bu yöntem ile minimum ve maksimum değerleri istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. Yine aynı klasör içinde XUserOptions.ini dosyasını wordpad ile açın. MinMouseLookSensitivity=0.100000 ve MaxMouseLookSensitivity=4.000000 satırlarını bularak değerleri size uygun gelecek şekilde ayarlayabilirsiniz.

Bunun yanında bir de “1999 modu” var ancak onu zaten daha önceki haberimizde açıklamıştık.

Umarız bu ipuçları işinize yarar. Eğer işlemlerden sonra istediğiniz sonucu elde edemiyorsanız sakin olup herşeyi aynı yaptığınızdan emin olun. Ve ne olursa olsun, dosyalarda değişiklik yapmadan önce bir yedeğini almayı unutmayın. BioShock Infinite de neyin nesi diyorsanız buyurun İlk 10 Dakika videomuza!

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Bu teknik ayarlarla oyunun hoşunuza gitmeyen yanlarını düzeltebilirsiniz

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Tabii ki size bunun için bir program önermeyeceğiz. Önereceğimiz şey bundan daha az zahmetli. Üstelik %100 güvenli. Merak etmeyin, size vereceğimiz ipuçları, geçilemeyen giriş sekanslarını geçmenizi sağlayarak size 38 saniye kazandıracak, fare hassasiyetini tam istediğiniz gibi ayarlamanıza izin verecek ve oyundaki görüş açınızı istediğiniz gibi ayarlayabileceksiniz.

Bunun için tek yapmanız gereken, %USERPROFILE%\My Documents\My Games\BioShock Infinite\XGame\Config\ içinde bulunan dosyalara bizim direktifimiz doğrultusunda ufak müdahalelerde bulunmak. Tabii bunları yapmadan önce söz konusu dosyayı başka bir yere yedekleyin ki, yanlış bir durum söz konusu olduğunda oyunu silip tekrar yüklemeye gerek kalmadan düzeltebilesiniz.

Intro videolarını geçebilmek için;

Klasör içinde XEngine.ini dosyasını wordpad ile açın.

StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
StartupMovies=IrrationalLogoTest
StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
StartupMovies=AMDLogo720p

 

Satırlarını bulup, şunlarla değiştirin;

;StartupMovies=2KLogoSweep720p2997
;StartupMovies=IrrationalLogoTest
;StartupMovies=UE3AnimatedLogo_ProRes
;StartupMovies=AMDLogo720p

 

Yani her satırın başına noktalı virgül koyun. Kapatırken kaydetmeyi unutmayın.

Görüş açısını (FOV) ayarlamak için;

Bu sorun için bir yama geleceği belirtilse de, onu beklemeden kendi işinizi kendiniz halledebilirsiniz. XUserOptions.ini dosyasını bulup yine wordpad ile açın. MaxUserFOVOffsetPercent=15.000000 satırını bulun (oyun normalde 15 derecelik bir görüş açısı sunduğu için, değer bu şekilde) ve değeri 100 ile değiştirin. Alternatif olarak 90 derecelik bir görüş açısı isterseniz, değeri 28.5’e ayarlayın ve oyun içi ayarlardan kaydırma çubuğunu maksimuma getirin.

Fare hassasiyetini ayarlamak için;

Normalde bu özelliği oyun içindeki seçeneklerden ayarlayabiliyorsunuz ancak bu yöntem ile minimum ve maksimum değerleri istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz. Yine aynı klasör içinde XUserOptions.ini dosyasını wordpad ile açın. MinMouseLookSensitivity=0.100000 ve MaxMouseLookSensitivity=4.000000 satırlarını bularak değerleri size uygun gelecek şekilde ayarlayabilirsiniz.

Bunun yanında bir de “1999 modu” var ancak onu zaten daha önceki haberimizde açıklamıştık.

Umarız bu ipuçları işinize yarar. Eğer işlemlerden sonra istediğiniz sonucu elde edemiyorsanız sakin olup herşeyi aynı yaptığınızdan emin olun. Ve ne olursa olsun, dosyalarda değişiklik yapmadan önce bir yedeğini almayı unutmayın. BioShock Infinite de neyin nesi diyorsanız buyurun İlk 10 Dakika videomuza!

Parolamı Unuttum