Limbo Dokunmatik Özellikler Olmadan Vita’ya Geliyor

Böylesi daha mı iyi acaba?

Playdead CEO'su Dino Patti Limbo'nun yeni durağı olan PS Vita'ya dokunmatik özellikler eklenmeden geleceğini belirtti. Dino Patti dokunmatik kontrollerin oyun için doğru seçim olmayacağını, oyunu orjinalinde olduğu gibi Vita'ya aktaracaklarını söyledi.

Playdead CEO'su Dino Patti'ye göre bunun birkaç nedeni var. Vita'nın ön ve arka dokunmatik kontrollerinden yararlanmak için uzun bir test süresinin gerekiyor. Buna harcanacak zaman ile Vita için yeni bir oyun hazırlanabilir.

Dino Patti oyunun PC'ye aktarılması sırasında sanılandan çok daha fazla zaman harcadıklarını, aylarca testler yaptıklarını ve klavye kontrollerini pek çok kez kalite kontrolden geçirdiklerini söyledi.

Aynı şekilde Vita kontrolleri içinde her şeyin mükemmel islemesini istediklerini aktardı.
Bir diğer nedeni ise oyunun orijinal tarafını korumak. Vita sahiplerine gerçek bir Limbo deneyimi yaşatmak istiyor yapımcılar. Vita'nın dokunmatik kontrollerinin işin içine katılması, bu deneyimi azaltacağını, oyunu özünden uzaklaştıracağını düşünüyorlar.

Limbo bu yıl içinde PS Vita'ya geleceği GDC'de duyuruldu. Oyunun PS Vita'ya aktarılmasında Playdead, LittleBigPlanet geliştiricilerinden Double Eleven ile işbirliği yapıyor.

YORUMLAR

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Bu teknik ayarlarla oyunun hoşunuza gitmeyen yanlarını düzeltebilirsiniz

Bioshock Infinite’i Kendinize Göre Özelleştirin

Hideo Kojima Metal Gear Solid 5'i Duyurdu!

The Phantom Pain ve Ground Zeroes'un gizemi ortaya çıktı

Hideo Kojima Metal Gear Solid 5'i Duyurdu!

Geçtiğimiz yıl düzenlenen Spike Video Game Awards'ta duyurulan The Phantom Pain oyun dünyasının son aylarda en çok konuştuğu yapımlar arasında yer alıyordu. Gizemli videolar ve bilgi kırıntılarından başka hakkında fazla bilgi sahibi olmadığımız oyun Game Developers Conference'ta tekrar gün yüzüne çıktı ve sis perdesi sonunda aralandı.

Game Developers Conference'ta yapılan açıklamaya göre Metal Gear Solid: Ground Zeroes ve The Phantom Pain aynı oyun! Konami tarafından yapılan türlü hinliklerle bunların iki ayrı yapım olduğu izlenimi verilse de mevzu bahis oyunumuz bir tane ve adı da Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Serinin arkasındaki isim olan Hideo Kojima'nın verdiği bilgilere göre Metal Gear Solid 5, başrolünde Snake'in -ki kendisi dokuz yıllık bir komadan yeni çıkmış durumda- olduğu açık uçlu dünya yapısına sahip bir oyun olacak. Oyunun seslendirme koltuğunda Snake ile özdeşleşen David Hayter'ı göremeyeceğimiz Metal Gear Solid 5, Peace Walker'dan sonra yaşananları konu edinecek.

The Phantom Pain için yayınlanan ilk videoda gördüğümüz ve son derece merak ettiğimiz karakterin adı da duyuru ile ortaya çıktı;  Ishmael. O ve Big Boss oyunda Kiefer Sutherland tarafından seslendiriliyor. Konferansta yayınlanan videonun sonundan anladığımız üzere oyunun satışa sunulacağı platformlar şu an için PlayStation 3 ve Xbox 360 olarak gözüküyor.

Parolamı Unuttum