İlk Overwatch'un çıkış yaptığı günleri net olarak hatırlıyorum. Oyuna olan ilginin günden güne arttığını gören Blizzard da, kendi tasarladığı espor arenası Overwatch League'i duyurmuştu. OWL, her anlamda kendisine has özelliklere sahip bir turnuva olması ile dikkat çekmişti.
Aynı NBA gibi şehirlerin takımlarına ev sahipliği yapan lig, büyük ilgi görmüş ve çok yatırım toplamıştı. Coca-Cola ve State Farm gibi önemli markaların sponsor olduğu turnuva, oyunculara da ücretli kamera sistemi sunarak ek bir gelir elde ediyordu. Lakin bu günler artık geride kaldı.
Overwatch 2 ile birlikte bir kez daha gündeme gelen OWL'in kaderinin belirsizliği son buldu. Activision Blizzard, OWL'in tabutuna son çiviyi çektiği açıklamayı yaptı.
"Overwatch League'den uzaklaşıyor ve rekabetçi Overwatch sahnesi için yeni bir rota belirliyoruz. OWL'i mümkün kılan herkese teşekkürlerimizi borç biliriz. Bundan böyle yenileyeceğimiz espor programımız ve vizyonumuz üzerinde çalışacağız. Yakın zamanda yeni detayları sizlerle paylaşacağız."
2016 yılından beri aramızda olan OWL, böylece resmen kepenk indirmiş oldu. Bakalım Blizzard'ın yeni planıi rekabetçi Overwatch sahnesini kurtaracak mı?