Belirli bir sonu olmayan mobil oyunlar ile ünlenen Ketchapp ekibi, bundan sonra projelerini Ubisoft çatısı altında sürdüreceklerini açıkladı.
Firman işleyişinin aynen devam edeceğini söyleyen Ubisoft yetkilileri, Ketchapp firmasının oyunlarına entegre ettiği çapraz reklam verme yöntemini kendi mobil oyunlarında da kullanmak istiyor. Bu sistemi kısaca özetlemek gerekir ise X oyununda yer alan bir reklam, aslında aynı firmanın Y oyununu tanıtacak şekilde tasarlanmakta. Böylece birden fazla oyuna sahip olan geliştirici ekip, olduğundan çok daha büyük bir reklam ağına sahip oluyor.
Ünlü serilerini mobil platforma taşımaktan çekinmeyen Ubisoft ise bu sistemi kullanarak oyunlarında daha yüksek indirme sayılarına erişmeyi planlıyor. İlgili satın alım işlemi ise 1 Ocak 2017 tarihinde sona erecek.
















